Prima!!! Nooit problemen

Goed bedrijf nooit problemen

ik ben al heel veel jaren lid en ben zeer tevreden

de besparing vind ik heel goed en zeer duidelijk. je hoeft er verder niets aan te doen alles word voor je geregeld en is duidelijk en overzichtelijk.

Goed geregeld, duidelijke app, zou leuk zijn als de prijzen nog wat scherper kunnen

Persoonlijk, betrouwbaar en correct

Persoonlijk, betrouwbaar en correct

Mijn ervaring met UC is: goed

Allereerst kreeg ik een goed aanbod voor energie, dat voor drie jaar vast was. Ik die periode was alle communicatie helder en duidelijk. De toegezegde korting werd, op mijn verzoek, tussentijds uitbetaald. Toen we zonnepanelen wilden nemen werden we goed geïnformeerd over de gevolgen voor ons energiecontract. Nadat het contract afgelopen was konden we probleemloos over op een variabel contract.

Makkelijk en duidelijke overzichtelijke keuzes op de site

Verschillende producten die ik afneem. Het is wel een erg passieve opstelling. Geen tussentijdse aanbevelingen of adviezen. Ook het belang van de klant zie ik steeds meer verdwijnen wat in het begin wel was. Het gaat nu om de hoeveelheid producten en niet zo zeer om de kwaliteit. Mooi voorbeeld is de tak energie. In het belang van klanten zou een meer uitdagendere ontwikkeling in energiepakketten mogen ontstaan.

Stabiel!

Geen reden om te wijzigen

Mooi om te sparen

Al mijn verzekeringen zijn goedkoper daardoor kun je mooi sparen

slecht

Geen goede communicatie, ook wordt contract niet nagekomen.

Prima initiatief en groot gebruiksgemak.

Prettig om een goede deal te krijgen terwijl je niet zelf alles uit hebt te zoeken.

Prima.

altijd correct , ben zeer tevreden

Ben tot op dit moment bijzonder tevreden over de door mij afgenomen Energie contracten!

Ben naar mijn tevredenheid, weliswaar met overstappingen naar andere energieleveranciers met positieve maar ook negatieve gevolgen, steeds weer teruggekeerd bij UnitedConsumers-Energie! Helaas is het jammer dat mede door of juist door de ontwikkelingen in wereldpolitiek er ieder jaar weer, ook door mij weer bekeken dient te worden naar een goede betrouwbare maar ook financieel aantrekkelijke party voor mijn energiecontract! Uiteraard hoop ik er weer met UnitedConsumers-Energie uit te komen mede omdat ik van UnitedConsumers meerdere producten afneem en zij in mijn ogen en bevindingen een betrouwbare partij is.

Wonderful

I really like the service because it is very informative about my expenses.

Ben zeer tevreden.

Ben zeer tevreden omdat alles prima geregeld is en zijn er problemen worden die naar tevredenheid opgelost en het levert ook nog geld op.

Prima service en duidelijk overzichten

Prima service en duidelijk overzichten

Goede service! Nooit problemen gehad

Heel erg goed

Erg prettig, nemen gewoon de telefoon open spreken Nederlands .

Ik kan het iedereen aanraden.

Prima club

Ze doen wat ze zeggen, en denken mee

Altijd bereikbaar. Goed overzicht van alle producten via mij UnitedConsumers en goede service.

Ik ben al jaren klant bij U.C. En ik ben zeer tevreden over de producten en de service.

Prima maar teveel email

Energiecontract afgesloten. Prima overzichten. Raar dat bij verlenging UCE niet de goedkoopste is. Nog geen eens in de top 10. Verder veel te veel e-mailberichten met aanbiedingen over tal van dingen. Niet gewenst.

Klant is koning

totnutoe goed; ben benieuwd naar jullie verdere Aanbodacties

Het is wèl even wennen met al die goedkope AANBIEDERS van Energie. Zoals gezegd , totnutoe goed. Hebben ervaringen met andere aanbieders , met wisselend resultaat , succes en (klant)tevredenheid. Ik verwacht wel , dat de energieprijzen in de (nabije) toekomst zullen stijgen. Dit heeft o.a. te maken met Energieleveranciers die NIET hun NETcapaciteit willen uitbreiden , bijv. ENECO. TENNET doet dit al wel, zij het dat de kosten HOOG zijn. Daarom dienen de klanten zèlf ook BEWUST(er) met hun Energieverbruik om te gaan.

Tevreden

Wordt altijd netjes te woord gestaan. Een prima ervaring

overzichtelijke en constante info

Betrouwbaare en duidelijke informatie!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven