Goed en niet te duur

Ja goed bedrijf met mooie kortingen. De pagina werkt niet altijd even goed. Nu ook kan de site de pagina niet vinden waar ik op wil kijken. Daarom 4 sterren ipv 5 maar verder echt oké.

Hallo beste medewerkers hier bij mijn mening. Bij contact zoeken en vragen snel antwoord en goede en duidelijk uitleg Ben zeer te Vreden met vr gr Gert ten Klooster

Tot nu een goede ervaring

Ik heb 6 jaar lang een goede ervaring met UC, echter de verlengingsaanbieding is onder de maat

Goede onderneming

Op zich zeer tevreden over de dienstverlening en bereikbaarheid. Voor het energiecontract is het nog even wachten of het ook uitpakt zoals voorgesteld en of het naar verwachting is wat het jaarcontract doet tegen het einde van de looptijd in oktober.

Tankpas is onzin

Tankkorting is gewoon onzin de benz is al duurder en met de korting nog duur

Helder. Klant bepaat.

Goed communicatie , helder informatie. Leuke aanbidingen.

Jaren klant,zegt genoeg

Behulpzaam,adviserend,geen onnodige kosten

Ik ben heel erg tevreden!

UC is heel goed online bereikbaar, via mijn eigen pagina kan ik, zo goed als, alles vinden. Ook zelf termijnbedragen aanpassen etc. Of het sparen van tegoeden, nakijken en ook het laten uitbetalen ging al een keer prima. Kom ik ergens niet uit online, dan kan ik bellen. Ook daar heb ik goede (klantvriendelijke) ervaring mee. Tijdige mails bij verandering, of ter bevestiging (zoals bij verhuizen)...wat wil een mens nog meer?!

er zijn wel wat onduidelijkheden, ik had mijn zuster via easy swish bij jullie gebracht en een week later heb ik mezelf via easy bij jullie aangemeld, toen ik een paar weken later hoeveel punten ik heb gekregen was het nul, volgens jullie had ik eerst mij aan moeten melden en dan mijn zuster ,dus helaas geen punten , dus geen fijne binnenkomst

Goede service en sparen.

Ongemerkt sparen bij mijn energie contract.

ik hecht veel waarde aan zekerheid.......dus UC

Ben er al lang bij,en alleen maar positive ervaringen

tot nog toe prima geholpen

Sericegericht en praktisch

Klantenservice prima en zeer praktisch in benadering en beantwoording. Suggesties ter verbetering van lopende contractten optimaal.

Een heel goede organisatie

Een hele goede organisatie en service.

Geen enkele klacht en dat is een hele ervaring

Zonder klacht

wat bedoelt?

niks heb ik te zeggen ,alles gaat in orde

Super .

Heb ik jaren lang energie en zorgverzekering bij UC. Nooit problemen met wat dan ook gehad. Telefonisch zeer vriendelijk, beleefd en vakkundig om de zaken te regelen. Daarna je kan op energie aardig centjes sparen wat bij eind afrekening wordt uitbetaald. Aanbevolen voor iedereen. Super.

Loyalitetit wordt niet beloond.

Tegen het einde van het contractjaar een verlengingsaanbieding ontvangen. Deze was stukken slechter dat wat United Consumers aan nieuwe klanten. teleurstellend, zonder meer!!

Duidelijke uitleg!

Ingewikkelde materie wordt overzichtelijk en duidelijk gemaakt.

Prima, geen klachten.

Ik wordt goed geïnformeerd. Sparen is ook wel leuk. De maandelijkse overzichten zijn duidelijk.

Heb elke dag gas en stroom.

Zoals waarschijnlijk bij elke leverancier krijg ik bij UC ook elke dag stroom en gas Veel belangrijker vind ik de eindafrekening en de saldering van de stroom. En dat ik bij het terug leveren een fatsoenlijke prijs krijg en niet hoef te betalen voor geleverde stroom. We wachten af.

Goede tariefstelling, vriendelijke mensen aan telefoon.

Zie hierboven.

Positief omdat afspraken zonder tegenspraak of je weer moet bellen, worden nagekomem

Op een gemakkelijke manier overzicht en grip op je energieverbruik houden.

Teveel goede ervaringen om op te noemen.

lekker makkelijk

Fijn als er iemand voor je nadenkt.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven