Altijd bereikbaar Heel duidelijk in alles, geen kleine lettertjes Klantenservice is zeer service gericht.

top

heeft mij veel voordeel gebracht

goed tot zeer goed

meestal is voor mij "älles" duidelijk, alleen de app met VGZ hapert nog weleris!

Valt weinig te zeggen. Ben gewoon ontzettend tevreden met United Consumers.

gewoon wat een klant mag verwachten

Duidelijke Communicatie en verder verloopt alles zoals Het moet

Ik ben zeer tevreden over UC. Ik kan niks negatiefs bedenken

zorgeloos

Tevreden over de levering van uw producten. bij vragen duidelijke antwoorden,Top

U.C. is een goed alternatief voor de cconsument.

goede sevies en makkelijk berijkbaar

Goed aanrader

Zeer tevreden!

goede service klantvriendelijk

Goede en duidelijke website. Ik kan gemakkelijk zien wat mijn verbruik is. De mogelijkheid te sparen met het bespaartegoed vind ik ook geweldig. Ik raad vrienden en kennissen altijd United Consumers aan. Ik zal niet snel overstappen naar een andere energie leverancier.

klantvriendelijk bedrijf

Als je contact opneemt wordt je altijd VRIENDELIJK GEHOLPEN. sERVICE STAAT HOOG IN HET VAANDEL.

zeer goed

mijn ervaring met UnidetConsumers is zeer goed. Goed bereikbaar, zeer vriendelijk personeel. Altijd op de hoogte van elke handeling

Alles elke maand duidelijk en overzichtelijk als het om ons energieverbruik gaat.

Afspraken duidelijk en een betrouwbare leverancier, die elke maand een duidelijk overzicht aanlevert. Wat wil een mens nog meer?

Een open uitstraling is belangrijk en die is er ook!

Men is altijd bereid om je te helpen als iets niet helemaal helder is of als er vragen zijn. Er wordt oplossingsgericht meegedacht. Wij hebben niet de behoefte tot op heden om de markt zelf ook te volgen. Dat geeft weer, dat er onzerzijds vertrouwen is.

Uitstekende ervaring

Ik heb alleen maar goede ervaring met UC

goed geregeld

prima alles goed voor elkaar

Een prima energie leverancier.

Deze energie leverancier United Consumers heeft een hele duidelijke website die ook nog eens gebruikelijk vriendelijk is. De prijzen die ze hanteren zijn opmerkelijk goed voor de klant.

Stroom en gas heeft altijd prima gewerkt.

Mooi inzichtelijke app

Goed en bereikbaar

Je krijgt jou beloofd bonus, maand termijnen zit vast en jij kan veranderen,je kan ook elke maand jou verbruik kijken,kortom goed administratie

goede ervaringen

Altijd up-to-date

Nooit problemen ondervonden

ik ben zeer tevreden.

mooie spaarrekening en je wordt altijd snel en goed geholpen als je belt, goede klanten service.

Op vragen wordt adequaat en duidelijk geantwoord.

Goede besparing gegarandeerd

Uw geboden service spreekt voor zich..

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven