Zeer correct en voordeliger uit!

Erg fijn om voordeel van United CConsumer te ontvangen. Energie rekening was door goedkoopste vast contract geen aanslag op ons huishouden. Daarnaast ook met zorgverzekering 30€ per maand gespaard - aanrader!

In een woord een SUPER energie leverancier

Wij zijn zeer tevreden. Bij het overstappen is alles soepel gegaan. De energie prijs bij United Consumers was tov andere leveranciers aantrekkelijk. Tegen het aanbod van United Consumers konden we niet NEE tegen zeggen.

Bevalt prima

Tot nu toe prima

Scherpe prijzen en goede service

Al jaren lid van United Consumers Leuk sparen.

Superbedrijf

Prijs/kwaliteit heel goed. Vriendelijk personeel, je wordt correct geholpen!

Ik ben sinds febr klant en de termijnen worden afgeschreven

Ik kan een goed oordeel vellen nadat ik een afrekening krijg na 1 jaar energielevering. .in ervaringen na een half jaar zijn positief.

Alles lijkt goed geregeld

Altijd duidelijke uitleg

Snelle reactie en uitbetaling

professioneel bedrijf

goede duidelijke website snel telefonisch contact

Tevreden

Krijg goede adviezen en raad

Tevreden

Ben tevreden met mijn energie bij unitedconsumers-energie. Je mail wordt best snel behandeld, en krijg je duidelijkheid

Redelijk goed

Vandaag gebeld met een medewerker over energie, maar kon mij niet veel vertellen. Jammer

zeer tevreden.

Goed.

Geweldig altijd inzicht en zonder problemen kan je je maandtermijnen aanpassen

Duidelijk, overzichtelijk en simpele app

Ik vind United consumers een duidelijk, overzichtelijke app hebben waar veel in kan regelen. Ook de samenwerking met gezondheidsapp vind ik leuk en maak ik gebruik van. Je kunt gemakkelijk je energie en gas verbruik bekijken. Kortom ik ben een treven klant.

Helemaal tevreden

Gewoon helemaal tevreden En wat wij heel belangrijk vinden: Als je naar United belt, word je duidelijk en netjes te woord gestaan. En dat is vooral voor de ouderen onder ons heel erg belangrijk.

Prima contacten en regelingen

Goede ervaringen tot nu toe

Betrouwbaar

Betrouwbare energie leverancier. Goed te bereiken. Duidelijke website. Concurrerende prijzen

Alles is top!

Ik ben gewoon dik tevreden. Fijne klantenservice en leuke prijzen. Alles top.

Zolang United consumeren- energie ben is alles prima geregeld.

Prima.

Ben nu al een aantal jaren lid van United Consumers. En werkelijk nog nooit klachten gehad. Ze zijn altijd vriendelijk, proberen met je mee te denken en staan altijd voor je klaar. Een dikke 10

gemakkelijk te regelen en vriendelijke medewerkers

de zaken regelen op de site is echt reuze gemakkelijk en toen ik er ene keer niet uit kwam had ik een hele behulpzame medewerkster. Wou dat andere bedrijven ook zo snel en klantvriendelijk waren!

Duidelijke informatie.

Bij overstappen van energieleverancier kreeg ik vooraf goede informatie en was het een fluitje van een cent.

Duidelijke website.

Toch ook nog telefonische contact nodig gehad. Snel verbonden met "een echt mens", vriendelijk en vakkundig geholpen.

Correcte behandeling met juiste informatie

Zie eerste zin

Luchthavenweg 20