Klantvriendelijk

heel goed

ja ik ben net klant dus even wachten over een jaar kan ik wel zeggen wat ik er van vin

goede info en verwerking

Elke maand info wat het verbruik is op een duidelijke manier, prijs van gas en elec is goed.

Huidige contract prima maar vervolgaanbieding veel te duur!

We hebben paar keer via chat contact gehad naar volle tevredenheid. Contract loopt binnenkort af. Aanbieding voor volgend jaarcontract veel te duur! We stappen dus over via Independer met bonus.

Altijd wel goed

niet aan te raden

Begin dit jaar werd het maandbedrag meer dan verdubbeld want vastrecht was 15% hoger geworden, verder geen uitleg. Je kan via inloggen je maandbedrag aanpassen, maar dat viel tegen, kon maar een paar tientjes lager. Ik heb nog nooit zoveel betaald als nu. Ik zal niet lang meer klant blijven, maar ik wil eerst mijn jaarafrekening zien.

Super handig en overzichtelijk

Makkelijk, overzichtelijk en handig.

Alles is goed geregeld.

nooit geen problemen.

Een tien met een griffel

Nogmaals een tien met een griffel

Vriendelijke personeel en duidelijke goede communicatie.

Het wordt altijd per mail geformuleerd als wat veraderingen zijn. En nieuwsbrief altijd handig.

Prima energiecontract jammer van alle reclame

Dagelijks mailen met reclame is echt te gortig. Opt-in zou jullie sieren ipv opt-out. Nu lijkt het alsof ik een opdringerige deur aandeur verkoper heb aangenomen die dagelijks aanbelt. Verschrikkelijk!

geweldig

een heel fijne ervaring met united consumers . leuke aanbiedingen en natuurlijk een heel leuke korting zodat je na verloop van tijd toch een bedrag gespaard heb.

Goede communicatie en zeer goede app

Ben al jaren zeer tevreden over uw organisatie. Allesvaltijd op tijd geregeld en nooit enig probleem gehad.

Zeer goede communicatie en service

Gewoon

Gewoon normaal antwoordt

Top service.

Snelle gemakkelijke aanmelding. Spaartegoed opbouwen. Groene stroom wordt gegarandeerd.

Niet meer en vooral niet minder

Ik doe geen united consumers meer voor energie .

Voor energie is het totaal per maand veel te laat pas na 8 dagen afloop van de maand .Factuur is niet overzichtelijk .

altijd vlot geholpen

de juiste info over auto,ziektekosten,en energie.

Prima ervaring

Ik ben erg tevreden met United Consumers

Als er iets wat niet duidelijk is en ik bel, krijg ik altijd een goed respond op mijn vraag.

Wordt altijd correct en zonder wachttijd geholpen

Overzichtelijk en betrouwbaar

De overzichten de je krijgt van UC zijn overzichtelijk en duidelijk. Je kan makkelijk vergelijken met voorgaande perioden.

heel tof

wordt altijd netjes geholpen als ik een vraag heb over een dienst die ik via UC afneem. Wachttijd is heel acceptabel en wordt altijd netjes geholpen door een deskundige medewerker,

Minder dan voorgaande jaren

Een paar jaar geleden kon je aardig sparen nu helaas niet meer

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven