Super goede en snelle overzichten met de App. De afgesloten gezamenlijke contracten mogen scherper.

Zeer goed. Al ben je als zonnepaneel eigenaar wel de zwarte piet aan het worden bij de energieleveranciers. Gelukkig weet UC dat nog net te compenseren. Jammer dat UC geen dynamisch contract kan aanbieden. Daar zou de App + kleine uitbreiding zeer geschikt voor zijn. Maar we begrijpen dat dat niet ‘united’ gearrangeerd kan worden. Verder alles Top en Tof.

ik ben heel tevreden over UnitedConsumers energie, ze maken waar wat ze beloven

ik ben heel tevreden over UnitedConsumers Energie, ze maken waar wat ze beloven

Wat een mooi bedrijf super tevreden mee

alles werkt zoals verwacht

Als eigenaar van een woning ben ik zeer tevreden met mijn energieleverancier. Nooit problemen gehad en als ik iets wil weten antwoorden ze altijd heel snel. Kortom supertevreden!

Handige site, wel vaak meterstanden doorgeven, graag een slimme meter plaatsen

Eerlijk, duidelijk en voordelig.

Geeft goed inzicht in mijn verbruik en levert een mooie besparing op.

Ze zijn behulpzaam en welke vraag je ook heb ze doen hun best om je te helpen. Heb me energie/gas contract hier en super tevreden mee. Geen schokkende na rekeningen waar ik iedereen over hoor bij andere leveranciers.

Goed service

Prima, goed geregeld.

Altijd goed voor elkaar en bij klantenservice goed te woord gestaan en snel geregeld.

Samen sterk (en goedkoper uit)

Prima, weinig te verbeteren. Maar, misschien kunnen jullie in de energietransitie nog wel iets proactiever worden. Bijv. door suggesties te doen, te adviseren op het gebied van teruglevering / saldering / batterij-opslag.

Altijd alles goed geregeld

Alleen positieve ervaring en goed geïnformeerd.

Gewoon goed , als ik vragen heb krijg antwoord.

Mijn ervaring is in principe heel goed. Alleen vervelend dat het energiecontract niet met al onze andere verzekeringen samen kan omdat het door mijn echtgenoot is aangevraagd daarom niet alle info en zaken op 1 plek wat ik niet prettig vindt

jullie zijn geweldig

altijd bereikbaar en cirrect advies

Bij vragen wordt je goed en snel geholpen.

Goede website met voldoende info. Klantenservice goed bereikbaar en je wordt vriendelijk en oplossinggericht geholpen.

Uitstekende organisatie met goede service.

Heb mijn energiecontract afgesloten bij United Consumers, tot volle tevredenheid.

Zeer tevreden.

Altijd goed te bereiken.

Hele goede ervaring

Jammer dat jullie geen 3 jaar contracten voor de energie meer hebben, andere aanbieders hebben dat wel

Perfecte service.

Alleen maar positief.

Eenvoudig en duidelijk

Niets dan lof

Altijd goed bereikbaar en prima klanten service.

Altijd goed telefonisch bereikbaar zonder lange tijden! Prima kundige en vriendelijke bemanning vd klantenservice. Over de geleverde producten....deze zijn aardig standaard bij alle energieleveranciers!

Al jaren zeer goed

Regellen alles ik hoef niks na te Kijken het van zelf ik heb er veel Ver trouwen in

Zeer overzichtelijk

Al jaren lid en nog steeds zeer tevreden.

uitstekend

Uitstekende service en uitstekende en goede dingen

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven