Algemeen goed

Alleen de dagelijkse uitlezing werkt niet dagelijks dus die maar weer geweigerd

als je prijsbewust bent kies je voor United Consumers

heb mijn auto verzekeringen en mobiel abonnement bij U.C. afgesloten, Energie ook 2 jaar tot de verlenging. Zeer tevreden over de communicatie en de feedback.

Gaat allemaal heel gemakkelijk

Simpel gemakkelijk goed

Is positief

Duidelijke informatie en zorgvuldige afhandeling. Waardevol.

Wordt altijd netjes geholpen.

Fijne en duidelijke informatie

Goed bedrijf heb alles bij ze perfect raad het aan

Ik heb een goede keuze gemaakt! Geweldig

klopt gewoon.

Nooit enig probleem ondervonden. Ongeveer sinds de start deelnemer. 100% betrouwbare club.

Nooit probleem gehad

Zonder problemen jarenlang blij als lid van U.C.

Goede ervaring met united consumers

Altijd goede service

goede ervaring

UC is betrouwbaar en geeft goede service

Altijd snel en vakkundig telefonisch persoonlijk contact zonder automatisch telefoon centrale.

Een bedrijf wat een voorbeeld is voor vele andere instellingen wat betreft contact.

Informatie voorziening valt tegen

Doorgegeven meterstanden zijn niet terug te zien ergens tenzij je de mails bewaardt. Niet logisch dat dit (doorgeven van meterstanden) niet via de app werkt maar apart via een mail! Tevens tot de conclusie gekomen dat UC ook echt niet goedkoop is! Dit heb ik al eerder ervaren bij andere diensten, maar blijkt nu ik andere aanbiedingen krijg ook weer!

Prima, info is gedetailleerd maar mist voor mij belangrijkste

Ik heb geen problemen met de levering van United Consumers. Ze hebben ook een prima app met heel veel info, alleen word ik niet helemaal wijs uit de voor mij belangrijkste informatie: mijn termijnbedrag versus mijn verbruik in euro's. Ook zou een vergelijk van tarieven de klanttevredenheid kunnen bevorderen. Ps.dat ik bij ' aanbevelen? ' alleen ja/nee krijg voelt vervelend. 'Nee' is te negatief maar 'ja' is ook nog niet waar. Ik zie dan de slogan 'x% beveelt UC aan'. Voelt niet alsof ik dan serieus wordt genomen. Tip: voeg de optie 'misschien' toe

Gewoon erg goed.

Uiterst correct en behulpzaam. Denken mee.

geweldig

Kan niet beter

Wij zijn heel tevreden het over gaan naar een voor ons een nieuwe energie leverancier is soepel en automatisch verlopen.

Goed maar terugleverfee liever per werkelijk kwh

Al jaren klant en bevalt opzich prima. Sinds kort moet ik een teruglever fee betalen omdat ik teruglever op het net door mijn zonnepanelen. Opzich begrijp ik dit en heb er begrip voor. Ik betaal hiervoor een vast bedrag per dag. Ik had liever betaald op werkelijke terug geleverde kwh. Dat stimuleert om zoveel mogelijk opgewekte energie direct te consumeren ten tijde dat je het opwekt.

Een goede keuze.

Nooit problemen gehad...een prima bedrijf en uiterst klantvriendelijkheid en kan altijd terecht voor vragen...

goed en overzichtelijk

Maandelijkse rapportages zijn overzichtelijk en begrijpelijk. Alle contractinfo is goed terug te vinden. puntje van irri.... al zit ik 1 kWh of m3 hoger, dan krijg ik meteen een depri-emoticon... die mogen van mij achterwege blijven. Dat werkt bij mij niet motiverend.

Was goed nu wat minder

Ben al 19 jaar lid bij United consumers. Altijd alles prima in orde en goede prijs voor energie tot nu. Nu moet je betalen voor teruglevering van energie en de prijzen van energie zijn zeker niet meer de goedkoopste. Jammer maar zodra ik moet gaan betalen voor teruglevering ga ik overstappen. Er zijn nog genoeg bedrijven die geen geld willen voor terugleveren.

Geen gedoe.

Nooit geen gedoe, alles glashelder, goede en vriendelijke klantenservice, en geen hoge prijzen. Wat wil je nog meer.

Buitengewoon goed

Overal waar ik moet betalen wordt ik goed geholpen geen gezeik punt.

Supertevreden

Goede service en meerdere collectieven onder één dak, en dan ook nog bonussen ontvangen. Is een fijn gefeven in deze dure tijden. Zou het iedereen aanbevelen.

Goede service en redelijke tarieven voor broodnodige energie.

De leverancier komt na wat het het beloofd. Ik heb geen klachten. Meer heb ik niet te zeggen.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven