Filters

10

Goede service en redelijke tarieven voor broodnodige energie.

De leverancier komt na wat het het beloofd. Ik heb geen klachten. Meer heb ik niet te zeggen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Trieste ervaring bij hernieuwen energiecontract

Ik had gehoopt dat united consumers pro actief mijn aflopende energiecontract zouden verlengen, maar zag in de app steeds dat er geen voorstel was. (Op dit moment kun je je leveringsovereenkomst niet verlengen via Mijn UnitedConsumers. Zodra er een verlengingsaanbieding voor jou beschikbaar is, word je hierover per e-mail geïnformeerd). Bellen gaf ook geen duidelijkheid. Uiteindelijk (je moet toch wat), een overeenkomst afgesloten voor een jaar waarin werkelijk alles veel meer ging kosten. Vooral de teruglevertoeslag per dag (€0,67) is gemiddeld meer dan de 6 kWh á €0,05 per dag die ik ontvang voor mijn geleverde energie.

  • Aanbevelen? Nee
10

klant vriendelijk en snel telefonish cotact

duidelijk advies als je iets vraagt

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geen geneuzel

Nu al een paar jaar bij UC en ben erg tevreden, geen rare verhogingen enz.

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne maatschappij

je kunt er sparen,alles digitaal. Dus overzichtelijk! Snelle reactie bij vragen of opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne organisatie!

Fijne organisatie!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles wordt keurig bijgehouden en overzichtelijk weergegeven

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk

Erg behulpzaam en vriendelijk antwoorden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf

Al jaren klant zonder problemen. Goed bedrijf en goede klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Netjes geregeld en overzichtelijk ben tot nu toe tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima energie leverancier al jaren bij deze

Vanaf dat ik 8 jaar geleden voor united heb gekozen ben ik er bij gebleven Zeer te vrede goede prijs goede klantenservice En het spaarpotje is ook leuk

  • Aanbevelen? Ja
6

Stabiel bedrijf

Eenmaal bij U C raak je gewend aan de mailtjes en aanbiedingen iedere keer. Wat voor mij persoonlijk een belangrijk punt is dat er minimaal 1 x per jaar met je telefonisch contact zou worden opgenomen. Zeker in de periode als je contract afloopt. Weet zeker dat dit bij de oudere klanten erg op prijs zou worden gesteld. Dan krijg je een band met het bedrijf en dan zal het verloop veel minder zijn. Geef klanten tijdens het contact informatie en vraag wat hun wensen zijn. Ik persoonlijk had graag gehad dat ik zou worden gebeld, met de vraag u contract loopt af. Kunnen wij het volgende jaar iets voor u betekenen. Dan geef je in ieder geval het gevoel dat je graag zou willen dat je klant blijft. Dit gevoel had ik na 3 jaar niet meer. Vandaar dat ik overstap.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel gemakkelijk

Heel behulpzaam bij het omzetten van verzekeringen of andere abonnementen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima provider

Sinds 9 jaar bij deze provider en nog nooit trammelant gehad. Service niveau is prima. Heb nu geen enkele reden om hier te vertrekken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ga zo door.

Ga zo door Ben tevreden mee.

  • Aanbevelen? Nee
8

Soepele overstap

De overstap is soepel verlopen. Het energiecontract is aantrekkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

UC heel tevreden ermee.

Tot nu toe tevreden over United Consumers. Alles verloopt soepel en er is goede communicatie. Ik ben positief en kan UC alleen maar aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
5

Aanvankelijk redelijk positief, behoudens keuze beleid terugleveren energie

Tot voor kort was ik redelijk tevreden over Unuted consumers, tot het moment o.a. dat ik in de landelijke dagbladen las dat united Consumers als eerste extra kosten in rekening gaat brengen voor het terugleveren van energie maar ook als eerste kosten energie voor haar klanten duurder heeft gemaakt c.q. gaat maken. Teleurstellend. En ik was voornemens mijn dochter en schoonouders energie te laten afnemen van United Consumers, maar ook 2 buren, die ook zonnepanelen hebben laten plaatsen, net zoals ik. Telefonisch heb ik ook laten weten dat ik op dit moment in beschouwing neem of ik nog verder wil met United Consumers. Ik merkt het, ik ben teleurgesteld en maak even een pas op de plaats, ook tav van en mogelijk vertrek bij united Consumers. Ik ben er nog niet uit. OPMERKING: dit is GEEN review en mag NIET alszodanig worden behandeld of geplaats. Betref5t persoonlijk gevoel / beoordeling/beleving

  • Aanbevelen? Nee
3

Rommelig. Vooral wat jbereft jullie administratie

Zie boven

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Goede service.dik te vrede.en vriendelijk aan de telefoon alles wordt goed uit gelegd

  • Aanbevelen? Ja
9

prima geregeld

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

1 maand abonnee

Te kort abonnee om te beoordelen

  • Aanbevelen? Ja
8

goed en correct af gewerkt

zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
4

onbetrouwbaar

beleid t.o.v. zonnepanelenhouders komt niet echt overeen met zgn klantgerichtheid/klantvriendelijkheid bij het aanprijzen van een energiecontract bij CU.

  • Aanbevelen? Nee
6

Lagere terugleveingsvergoeding

Voor mijn huidige contract stond de terugleveringsvergoeding op 13 cent, nu staat er 8 cent voor. En dat bij hogere administratiekosten. De concurrentie tussen de energieleveranciers is verdwenen, helaas. Hoge winsten. Ik zie op tegen de volgende contractverlengingen. Maar over de app ben ik erg tevreden, ook over de info die daar te vinden is.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.