prima in orde....

Alles wordt goed in de gaten gehouden... al jaren ben ik klant, en nooit een onvertogen woord. Prijzen worden voor mij gunstig naar mij toe berekend. ook i.v.m. energieprijzen is er goed naar mijn situatie gekeken. Dank daarvoor.....

AL jaren een tevreden klant.

Al jaren een tevreden klant. Goede service en correcte afwikkeling van zaken.

Geweldige organisatie

Altijd klantvriendelijker, en ook nog heel goedkoop. Klantenservice is snel te bereiken en hebben altijd een snelle oplossing bij de hand.

zeer tevreden

Met United Consumers ben ik zeer tevreden

Ik ben er heel blij mee

Goed verzorgt

Geen op en aanmerkingen

Duidelijk overzichtelijk met sparen tegelijk.

Ik vind het een geweldig systeem duidelijk en sparend zonder veel inspanning voor leuke cadeau’s

Ik ben nog steeds blij dat ik voor United Consumers heb gekozen. Dit betreft het energiegedeelte, evenals de autoverzekering. Het aanbod voor goedkope benzine is voor ons niet interessant, omdat wij dicht bij Belgie wonen waar de benzine veel goedkoper is.

De overgang van VandeBron naar UnitedConsumers verliep geruisloos

Met gebruik van de energievergelijker van Gaslicht.com heb ik de overstap naar UnitedConsumers gedaan. Ik heb de keus gemaakt op grond van mijn verbruik, de gas en stroomkosten en de hoge actievergoeding die na 1 jaar wordt uitgekeerd. De overgang van de een naar de ander verliep geruisloos.

Steeds de beste in stroom en gas

Sinds 2007 lid en nog steeds zeer tevreden! Ik heb al meer dan 1100 Euro gespaard, dat krijg je bij geen andere leverancier!

Overzichtelijk en eerlijk

Totaal geen klagen over UC. Alles duidelijk en service is ook goed. Dus ga zo door!

heel goed !

Gewoon goed wat, ze beloven dat doen ze ook

Duidelijk en goed bereikbaar

Tot nog toe een goed gevoel, ben daarom ook klant gebleven , zijn niet de goedkoopste maar vindt wel betrouwbaar, en tegenwoordig is dat veel waard.

Altijd energie, geen omkijken naar...

Energie via United Consumers is probleemloos. Dat het goedkoper kan is zeker maar ik ga er van uit dat er initiatief wordt genomen door United Consumers met het op dat moment best passende aanbod te komen...

Prima dienstverlening met overzichtelijk platform

Doet wat het moet doen, energie leveren en inzicht geven in je profiel en verbruik.

Behulpzaam en betrouwbaar

Altijd op zoek naar de voordeligste producten voor ons. Kun je gewoon op vertrouwen!

Vriendelijk en goed bereikbaar

Vakkundig, staan je vriendelijk te woord, probleemoplossend en zijn flexibel

Blijft zo doorgaan

Blijft zo doorgaan

lekker goedkoop en tevens sparen

lekker goedkoop en tevens sparen geweldig toch

Super en fijn personeel

Het contact met UC verloopt vlot . Geen klachten.

Geweldige service

Al vaak gezocht naar een ander maar UC blijft de goedkoopste en bijkomend voordeel is dat je ook gelijk je korting opspaard

Betrouwbaar.

Altijd correct.

Net deelnemer geworden

Niet prettig om aangesproken te worden met alleen mijn achternaam (ik ben geen militair). Als je dan uit woke overwegingen meneer of mevrouw wilt vermijden, zeg dan 'deelnemer'. Verder tot nu toe wel vriendelijk geholpen door 3 klantenservice medewerkers, maar die gaven verschillende antwoorden. Aanloopproblemen zullen we maar zeggen.

ben vanaf 2009 al deelnemer UE nog nooit klachten gehad

ze zijn zeer behulpzaam aan de telefoon

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven