soepel en redelijk goedkoop

zie boven

Telefonisch goed bereikbaar en altijd netjes oprijd met doorgeven van de verbruikte energie.

Jaarlijkse autopremie update. En zorgverzekering eigen risico goed weergegeven.

Goede prijs en duidelijke afrekening

Ik ben al jaren tot volle tevredenheid lid.

goede welkomstaanbieding energie!

goede welkomstaanbieding energie met een fijne korting, die ik aan het eind van het jaar weer terugkrijg. Handig nu ik onlangs wat zonnepanelen heb laten aanleggen.

Mijn ervaring gaat goed alleen ik heb 2 van mijn zonen bij jullie ondergebracht. Maar ik heb nog nooit hiervoor een beloning gehad.hier ook al een keer over gebeld maar er is niets geregeld.

goede informatievoorziening en redelijke tarieven

Geen omkijken

Goed servicekosten en geen gedoe

Gewoon goed geregeld, bij UC

Meer dan 20 jaar regeld UC ,de autoverzekering, gas en stroomafname,en de mobiele telefonie voor ons huishouden . Alles is tot op heden naar volle tevredenheid verlopen. Daarom maximaal aantal sterren.

heel goed

ik zit al jaren bij jullie en als je belt voor iets is dat vaak zo geregeld

Overstap en leverantie van energie is vlekkeloos geregeld. Eindelijk een leverancier die geen geld voor terugleverantie vraagt.

heel goed

geen problemen

Al jaren lid van junited consumers en dat bevalt me prima.Lekker sparen zonder er moeite voor te doen en je wordt altijd op de hoogte gehouden van de goedkoopste leveranciers.

ik ben al jaren klant,ben zeer tevreden.bij vgz,gas en licht,plus de korting geweldig.

Overmatig aanbiedingen

Over van alles en nog wat krijg ik meldingen en aanbiedingen, terwijl ik alleen energie bij jullie afneem.

Goede Communicatie en Informations Mgmt.

Ben al jaren een zeer tevreden klant

Leuk om te sparen en altijd de beste kortingen en indien je iemand nodig hebt, aan de telefoon altijd vriendelijk en altijd een oplossing

Goed geregelde overstap

Geen problemen ondervonden bij het overstappen naar deze voor mij goedkopere energie leverancier.

Prima geholpen word ik altijd.

Goede behandeling krijg ik altijd als ik bel.

betrouwbaar en goede service en contact

Vlotte behandeling van veranderingen in contracten en verzekeringen.

perfect

sinds 2014 maak ik gebruik van UC altijd naar tevredenheid.

super tevreden

sinds wij onze energie en ziektenkostenverzekering bij united consumers hebben ondergebracht,makenwij gebruik van een prima service.Daarnaast bouwen wij aan een leuk spaarpotje dat we kunnen gebruiken voor leuke dingen.Ook de tarieven zijn gunstig,dus we kunnen leunen op gunstige maandbedragen

Zie boven.

Goede ervaring

Ik vind dat United Consumers goede en bereikbare service heeft, Maar ik vind wel dat ze oude klanten vaker korting kunnen geven. Daarom 4 sterren ipv 5.

UIterst tevreden

Ik neem sinds 3 maanden mijn energie af bij United Consumers. Alles was en is perfect geregeld en met name de maandoverzichten zijn erg duidelijk.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven