Jarenlange, zeer positieve ervaring!

Nooit problemen gehad, om die reden al vele jaren klant bij United Consumers: Tankpas, Ziektekosten verzekering, Energie (stroom en gas).

op tijd een overzicht

Prima product met service

Alles is op orde het enige wat verbeterd kan worden is de app. Ik mis de budgetcijfers in de app.

Redelijk tevreden, maar de verbruiksinfo mag wel wat actueler.

Pas een paar dagen na het eind van de maand kan ik mijn energieverbruik inzien, daar is de concurrentie toch aanzienlijk vlotter mee. En dat vind ik handig. Daarbij gaat er voor zover ik begreep ook het een en ander veranderen aan het terugleveren van de opbrengst van de zonnepaneeltjes en daar zou ik graag heldere informatie over willen ontvangen om bijtijds een goede afweging te maken over de vraag of UC voor ons in de toekomst een goede energieleverancier blijft. Kortom: actuelere info!

al een paar jaar lid ,nooit geen problemen gehad , Prima!

ik bepaal zelf mijn termijnbedrag , ik spaar mijn korting op , die later zelf kan opnemen

Spam

Ik word voortdurend gespamd over andere producten en dat vind ik zeer onaangenaam!

Alles bij United consumers

Duidelijke communicatie, overzichtelijk.

Zeer klantvriendelijk.

Altijd prima overleg mogelijk.

Goed gewoon goed !

al jaren gas en elektriciteit via UC. Bevalt goed en nooit een probleem gehad met foute factuur of een toeleveringsstoring. Half puntje eraf omdat de mobiele telefoon abonnementen niet echt goedkoop/goedkoper zijn dan van mijn huidige provider Simpel.

goed en goede prijs.

wij zijn zeer tevreden. worden altijd snel en vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice, petje af hoor! en de prijs is goed.

ER waren aanvankelijk enige onduidelijkheden en/of verwarring maar nu gaat alles naar wens.

Top service!

Zeer betrouwbaar, behulpzaam, betaalbaar en duidelijk !

Een van de vele energieleveranciers

Hebben allemaal hun plussen en minnen, moet goed kijken wie beste oplossing voor je heeft.

Betrouwbare energie leverancier.

Energie leverancier voor redelijke prijzen, tevens opbouw van spaartegoeden en maandelijks tussen rapportages. Verder goede vergelijkings voorbeelden en besparing tips.

Nooit problemen en goed overzicht

Korting opbouwen en een hele fijne site zodat je alles kunt volgen. Top

Goed bereikbaar

Goed bereikbaar voor klachten en vragen indien nodig

Nnnbbgb cccdcdc tgv

Perfecht

Heel goed en niet duur

Uitstekend in verzekeringen

Goede tekst en uitleg van de medewerkers en een uitstekende website waar je alles nog eens goed kunt nakijken, geweldig.

Al jaren , dik tevreden!

Ongemerkt een mooi spaarpotje.

Fijn alles onder 1 dak

Fijne klantenservice en denken/zoeken met je mee Al lang trouwe klant

positieve ervaring

Ik ben heel tevreden over United Consumers. De klantenservice is ook heel goed bereikbaar.

Nvt

Te weinig ervaring zit er nog niet zo lang

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven