Tot nog toe prima.

Zie hierboven. 1 kritische noot: ik krijg regelmatig ook mails met voordelige aanbiedingen, b.v. op het terrein van energie en auto verzekeringen, waar ik geen recht op heb omdat ik aan een eerder contract met jullie zit. Is het systemwise niet mogelijk om klanten die een eerder contract hebben dat niet kunnen wijzigen in de nieuwe aanbieding van adressering uit te sluiten?

Prima energieleverancier

Nooit enig probleem mee gehad.

Wordt als ik vragen heb, goed geholpen

Correcte levering. Niets mis mee

Ben tevreden over de prijs en de voorwaarden.

SUPER GOED

ik hief hier niks aan toetevoegen

Zeer erg tevreden

Redelijk duidelijk

Redelijk snelle reactie overzichtelijk

Prima energieleverancier

Wij hebben al jaren een stroom/gas contract bij UC , nog nooit problemen gehad. Ze zijn altijd hun afspraken nagekomen.

Weet ik nog niet. We moeten de eerste afrekening nog krijgen. Dus we zijn net begonnen.

Wij hebben er nog geen ervaring mee.

Excellent.

Goede informatie voorziening over toekomstige tarieven en mijn maandelijkse verbruik en de daaraan samenhangende kosten , niet de duurste provider. Ik hoop dat UC doorgaat met het aanbieden van normale tarieven en een goede service. Compliment voor de CEO, waarvan ik de naam niet mag noemen, die er telkens weer in slaagt de concurrentie een stapje voor te blijven.

Super service en makkelijk bereikbaar

Als er vragen zijn is het nooit een probleem om iemand te pakken te krijgen. Altijd vriendelijk geholpen

Ik ben tevreden

duidelijke informatie

Voldoet aan de verwachting

Je krijgt waar je voor betaald. De klantenservice is bovengemiddeld en goed bereikbaar. Men probeert een communicatiestoornis te verhelderen. Toch ga ik overstappen, om maar 1 reden. De reden is dat UnitedConsumers zonder dat ik ben ingelicht en zonder dat deze optie in het contract vermeld stond de maand bedragen verhoogd. Ik vind dat geen 1 jaar vast contract als overeengekomen. Ik wil niet dat een automatisch incassobedrag veranderd wordt door de leverancier. Natuurlijk begrijp ik dat zij hun bedrijf beschermen tegen betalingsachterstand en zelfs mij. Ik kan ook niet zomaar iets veranderen bv. weggaan zonder boete of het bedrag terugzetten op de originele overeenkomst, want dat is dan opeens het minimum. Men had de keus en toestemming, zoals het hoort, aan mij moeten overlaten en geen aannames moeten maken. Het is verder een bedrijf dat erg hun best doet om te verklaren waarom ze iets doen, helaas ben ik het met hun verklaring niet eens. Zet het in het contact en geef die informatie ook bij het gesprek.

uitstekende begeleiding

Uitstekende begeleiding en aanbiedingen op elk verzekeringsgebied.

Zeer tevreden over United Consumers!

Mijn cijfer zegt genoeg!

Duidelijk, eerlijk, klantgericht, proactief

Gewoon goed

Gewoon goed Goede communicatie, prijzen, duidelijke overzichten en betalingen.

Correct, helder, leuk en compleet.

Altijd bereikbaar, behulpzaam, open en goede communicatie, heldere graphics. Leuke (be)spaar module, maandoverzichten zijn altijd toegankelijk.

Prima geregeld

De overstap is prima geregeld

Niks op aan temerken

Heel tevreden over jullie

Snel hulp als ik ergens een mail over verstuur, bijna meteen een antwoord terug gekoppeld,jullie hebben twee mailadressen, maar die van [email protected] daar werk ik zelf altijd mee, dus [email protected] mogen jullie bij jullie bestand verwijderen, en dan de eerste voortaan gebruiken.

goede ervaringen, maar weinig voordeel.

energie en autoverzekering

We worden altijd op de hoogte gehouden. Prima.

United Consumers houd zich aan het kontrakt

United hoid zich aan het afgesloten kontrakt, maar als je dan wilt verlengen krijg je ongeveer 55 euro voordeel terwijl nieuwe klanten ongeveer 450 euro ontvangen. Zo raak je natuurlijk je vaste tevreden klanten kwijt.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven