Buitengewoon precies

Goede inzichten Goed advies Precies Punctueel

Alleen nog energie

Na de aanschaf van een elektrische auto geen goedkope brandstof meer. Ik heb ook energie maar kan bij jullie geen dynamisch contract afsluiten. Dat is volgens mij wel de toekomst met de opkomst van energie management systemen

Gewoon zeer tevreden met alles

Een supergoede klantenservice .

Geweldig!!

Zeer goede energie maatschappij.

Gewoon goed,en top informatie!

Alles netjes geregeld,goed bereikbaar en leuke korting. Wat wil je,nog meer? TOP

goed bereikbaar zowel telefonisch als op de website

er wordt duidelijk gecommuniceerd

Fantastisch!!

Je spaart niet alleen, maar ook de uitbetaling bij bijvoorbeeld kosten, gemaakt in het buitenland, loopt gesmeerd.

Ik heb tot nu toe niets te klagen gehad

Alles perfect geregeld en bereikbaar voor de klant!

Alles perfect geregeld en bereikbaar voor de klant!

Goed. Zeer tevreden

Ik ben gewoon zeer tevreden over het algemeen

Klantgericht, snel en duidelijk

Klantgericht, snel en duidelijk. Maximaal ontzorgend op al hun specialismen. Zeer vriendelijk en effectief in contact met de klant.

Super goed geregeld

Alles gaat zoals het hoort duidelijk

Gemak dient de mens

Makkelijk in gebruik, duidelijke app De korting die wordt omgezet in sparen De verschillende mogelijkheden zoals zorgverzekering en energie, maar ook benzine en autoverzekering Kortom meerdere vliegen in 1 klap

3 sterren ivm het toch wel hoge bedrag dat ik per maand betaal

ik hoor om mij heen maand bedragen van 85,= en 100,= euro , terwijl ik 130,= betaal; ik heb een 3 jarig contract getekend, met mijn volle verstand, maar achteraf twijfel ik, gezien de veel lagere bedragen, die bijv. mijn buren betalen. Ben ik er nou toch ingestonken ofzo?? Vandaar die 3 sterren, dus..

Altijd beschikbaar en nemen alle tijd voor je

Zeer accuraat, vriendelijk en goed in het afhandelen van zaken en betrouwbaar

Altijd goed

Nooit geen problemen, gaat zoals het hoort

Klantgericht !

Nooit spijt gehad om klant te worden !

Alles is goed geregeld.

Bij United Consumers heb ik goede ervaringen. De afrekeningen van gas en licht zijn duidelijk en overzichtelijk. Als je wilt bellen krijg je snel iemand aan de lijn en je wordt goed geholpen. Dus een 10!

Gaat gewoon door merk geen verschiel

Ik merk geen verschil

Snel en begrijpelijk

goede aftersale en duidelijke afspraken

Top.

Al lid van jullie. Altijd , indien nodig perfect geholpen. Aanrader.

prima consumenten vertegenwoordigers

Ik heb geen omkijken naar mijn energie. Er wordt voor milieu vriendelijke energie gezorgd voor de beste prijs. Mijn autoverzekering wordt jaarlijks gecheckt bij de diverse maatschappijen dus ook daar geen omkijken naar.

goedkoop en goed .

Correcte info en service .

ze zijn snel en overzichtelijk

wordt snel geantwoord

Geen problemen