Toegankelijk,duidelijke,prettige info, fijn om zo te sparen

Toegankelijk, duidelijke , prettige info, fijn om zo te sparen.

toppers

Mooie tarieven Maandelijks inzicht in verbruik

N.V.T.

N.V.T.

Uitermate tevreden!

Ik ben zeer tevreden over United Consumers. Heb hier ziektekostenverzekering, autoverzekering, inboedelverzekering en neem energie af. Prijzen zijn gewoon goed en ongemerkt vul je nog lekker een spaarpotje. Contant met UC over wat dan ook, verloopt heel soepel en prettig.

De app is voor verbetering vatbaar.

Ik wil in de app graag zien dat het verbruik ook in bedragen wordt weergegeven.

Maandbedrag veel te hoog

In januari j.l. werd mijn maandbedrag verhoogd van € 97 naar € 162 terwijl ik vaste tarieven heb. Met mijn jaarverbruik en gegevens op de website bleek dat € 111 wel reeel was. Daarop heb ik om deze reden laten weten dat ik per eerstkomende mogelijkheid zal overstappen naar een andere leverancier. Daarop heb ik geen enkele reactie ontvangen

Goed verzekerd

Goed verzekerd en je kunt fijn sparen .

Al jaren trouwe klant geweest

Maar helaas moeten we naar eigen beurs kijken, en vind ik de aanbiedingen soms tegen vallen en ben genoodzaakt om het ergens anders te zoeken. Fijn vind ik het dat je kan sparen voor een leuk bedrag. De telefonisten zijn altijd heel vriendelijk, sommige geven extra informatie waar je wat aan hebt en sommige ook weer niet, maar goed aldoende leert men. Hoop er toch weer terug te komen. Al met al heb ik een goeie ervaring bij UnitedConsumers.

Prima! Snel contact mocht je vragen hebben

Prettig om te weten dat je een spaarpotje hebt na verloop van tijd en mocht je vragen hebben zijn ze goed bereikbaar. Uitleg is altijd goed verwoord. Al jaren maken wij gebruik van UnitedConsumers

doen wat ze beloven

Jarenlang lidmaatschap heeft mij , mede door de nuttige adviezen , zoveel opgeleverd dat het totaal van mijn voordeel nu bijna € 2000 is. Ik denk er dus niet aan om dit te stoppen !

Geen poespas, gewoon goed!

Altijd duidelijke informatie, altijd bereikbaar. Zeer goede prijsverhouding. Alles is makkelijk te regelen.

Bij UC zit je helemaal goed !

Prachtige organisatie met mooie mogelijkheden.

super

altijd met vriendelijkheid geholpen

meer van het zelfde

alleen als overstapper ben je goed af, daarna krijg je meer van hetzelfde. Ook na afloop van een jaarcontract geen scherper aanbod dan wanneer je weer overstapt. Als je verhuisd en een tweede aansluiting neemt onder het zelfde contract dan is alle contractinformatie weg in mijnunitedconsumers als het eerste contract eindigt omdat je verhuisd bent

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden maar vind ook dat bij het opnieuw aangaan van een energie contract trouw beloond moet worden met een bonus korting! Dus licht teleurgesteld!

Alles correct

Prima prijzen en goede serviece

Blij met UnitedConsumers

Ik ben al enige jaren lid van UnitedConsumers. Ik word goed geholpen. Ik heb tot nu toe geen behoefte om van energieleverancier te veranderen omdat ik ervan uit ga dat UnitedConsumers het beste voor ons heeft.

gewoon goed.

wort goed geholpen.

overzichtelijk en gemakkelijk

Ook voor oudere mensen gemakkelijk te communiseren

vertrouwen en tevredenheid zijn sterk gedaald.

Vanaf 2019 tot 2022 tevreden geweest . Vanaf 2023 wijzigen de terug-lever tarieven aanzienlijk en is er m.i. niet meer sprake van de z.g.n. salderingsregeling. Op deze wijze de door ons terug geleverde energie wordt voor 5 cnt. ingekocht en voor de volle prijs doorverkocht. Ik had altijd het idee dat U.C. er voor haar klanten was en de gezamenlijke inkoop van energie e.d. er was om het zo voordelig mogelijk voor haar "Leden"te maken. Ook heb ik begrepen dat er transport/leverkosten voor terug-geleverde energie in in rekening wordt gebracht. Dat zou m.i. eigenlijk juist andersom moeten zijn. Bovenstaande geeft aan dat ik sterk overweeg om om te kijken naar een andere leverancier waar de voorwaarden en tarieven beter zijn.

Mijn ervaring is goed. Jullie hebben mij een voorstel gedaan om nog een jaar te verlengen. Dit voorstel ben ik kwijt ik weet alleen dat jullie een korting geven van € 225,00 als ik een jaar verlengd. Ik wacht jullie reactie af.

ben tevreden

berichtgeving en informatie zijn duidelijk

alles goed geregeld

Geen problemen

Uitstekende ervaring met UC sinds 2020

In 2020 overgestapt van Budget Energie naar United Consumers en tot nu toe zeer tevreden met de geleverde service. Per Juli een nieuwe aanbieding gekregen voor 1 jaar, welke ondanks de teruglever boete vanwege de zonnepanelen slechts €4 duurder was dan het vorige contract.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven