Geen problemen

Behulpzaam

perfect

ik heb hele goeie ervaring met jullie en zou het iedereen aanraden

Contact krijgen goed

Recht door zee niet moeilijk doen!

In het verleden ben ik veel gewisseld van energie leveranciers maar ten tijde van de energiecrisis viel het bedrijf waar ik toen zat om. Switchen doe ik niet meer en heb, nu ik bij UC zit ook niet meer de behoefte. Duidelijke overzichten van je verbruik een een goede service!

Altijd prima geholpen, en het is leuk om te sparen!

Solide club

UC is een betrouwbare organisatie. Geen nare verrassingen. Gewoon duidelijk.

Prima club

Nu alweer heel wat jaren bij United Consumers: geeft een vertrouwd gevoel. Ben er eigenlijk best tevreden over. Misschien kan ik ergens anders een paar tientjes goedkoper uit zijn, maar dat boeit me niet zo. De spaarregeling is ook prima!

op alle fronten uitstekend !

contact indien nodig uitstekend klantenservice uirstekend

Al jaren aangesloten bij Unitedconsumers, en nog steeds zeer tevreden

Nooit problemen.

Nooiit problemen

Niet aanmelden

Ik werd klant bij jullie voor een voorgestelde prijs van 80 pm Vervolgens mag ik 110 betalen De App is waarloos en geeft totaal geen inzicht over je dagelijkse verbruik en totale verbruik van de maand

Alles prima geregeld

Ik ben er dik tevreden mee.

alles goed geregeld

Meer dan tevreden

Ben heel tevreden over deze aanbieder Fijn dat je kan sparen,. App is toegankelijk en overzichtelijk Snelle reactie als er iets is

Altijd correct behandeld

Afgelopen periode was de maandelijkse bijdrage redelijk Nu zijn nu erg prijzig ook i.v.m. zonnepanelen

Heel tevreden

Zie boven; niets aan toe te voegen!

Prima informatie

Elke maand info omtrent verbruik van gas en elektra. Goede info over prijsstelling.

Samen de mogelijkheden bekijken en toepassen ( besparen ).

Een zeer goede energie leverancier met duidelijkheid over de energie prijzen . Tevens ook zeer overzichtelijk en gemakkelijk te begrijpen . geeft ook tips om energie te besparen. de naam zegt eigenlijk alles al > verenigde consumenten < > samen <

geen klachten

steeds goed en vlot contact als er vragen zijn.

Klantgericht.

Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid is prima.

Geen omkijken naar andere zg. goedkopere aanbieders

Ik ben dik tevreden

Correcte informatie en soepel verloop van de overstap

Via gaslicht.com overgestap gemaakt naad unhted consumeren. Zonder problemen verlopen en gedurende het traject goed geïnformeerd.

goede uitleg telkens

kan beter

UC was altijd een aanbieder van energie met aantrekkelijke voorwaarden, maar de laatste aanbieding die ik van UC ontving was echter veel te duur. Niet passend bij deze aanbieder als je dat vergelijkt met voorgaande jaren. Dus ja ben jaren een tevreden klant geweest maar dat is nu even voorbij helaas.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven