kan beter

UC was altijd een aanbieder van energie met aantrekkelijke voorwaarden, maar de laatste aanbieding die ik van UC ontving was echter veel te duur. Niet passend bij deze aanbieder als je dat vergelijkt met voorgaande jaren. Dus ja ben jaren een tevreden klant geweest maar dat is nu even voorbij helaas.

Gewoon heel goed

Gewoon heel goed en overzichtelijk

Prima prijs kwaliteits verhouding

Duidelijkheid in mijn verbruik.

Altijd op de hoogte van verbruik. Komt dus niet voor verrassingen te staan.

Happy met UC als leverancier van energie elek.. en gas. Tevens de handige tankpass

Positief!

Mijn ervaring is dat UC een prachtig aanbod heeft. Communicatie met de dienstverlening loopt altijd soepel en reageren snel als je vragen hebt.

Helder en duidelijk

Duidelijk, ze doen wat ze zeggen

Prettig bedrijf

Leuke aanbiedingen. Graag ongewenste emails blokkeren

Zeer tevreden over UnitedConsumers- Energie

Nooit geen problemen, wil ik mij spaartegoed uitbetaald hebben gebeurd dat ook.

Al vele jaren uitstekend

Correct

Je krijgt voldoende inlichtingen en kunt met vragen terrecht

Alles goed geregeld. Ik word Iedere maand keurig geïnformeerd. Zoals gezegdL Prima.

Het bespaart geweldig op mijn vaste lasten, en daarbij heb ik elke keer een heerlijk spaarpotje

Super organisatie

Toporganisatie.

Een top bedrijf

Altijd vriendelijke en behulpzame mensen staan je te woord als je belt. Nogmaals een TOP bedrijf

Al jaren profiteren van de voordelen.

Alles prima en overzichtelijk

Maandelijks overzicht energieverbruik . Duidelijke web site Kortingen en spaarsysteem.

Makkelijk sparen is altijd fijn

Korting op de zorgverzekering en je energiekosten is fijn. Niet nerveus worden en blijven waar je bent (United Consumers), levert rust en een leuk spaartegoed.

ik mis het een en ander

ik dacht we gaan heel veel samen doen: want we zijn united. Maar ik krijg wel heel veel reclame over bijv. verzekeringen, maar niet over energieverbruik. Waarom willen jullie elk kwartaal mijn meterstanden? jullie geven aan om dingen aantepassen. Maar behalve bedankt voor je meterstanden hoor ik niets meer.

Super tevreden !

In alle aanbiedingen de scherpste en leuke bonus regelingen.

United Consumers weet goede energie contracten af te sluiten.

Interessante kortingen.

ik ben erg tevreden

Uitstekende energieaanbieder

Al meer dan 10 jaar bij United Consumers en al meer dan 10 jaar geen zorgen over mijn energierekening. Altijd een goede prijsgarantie en een veelzijdig en betrouwbaar aanbod. Ik hoef geen energieaanbieders te vergelijken want ik weet dat ik goed zit.

een beetje teleurgesteld.......

bijna aan het einde van de contract periode energie voorstel tot verlenging ontvangen. Aanbieding lag ca. € 60,00 per maand hoger dan actueel prijsaanbod markt en dat voor dezelfde afname hoeveelheden c.q. teruglever hoeveelheden.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven