Goede service met alles!

Geen negatieve ervaringen.

Niet genoeg communicatie

We vinden het erg jammer dat er vooraf niet gecommuniceerd is over de toegevoegde kostenpost "teruglevering kosten heffing". Het was ineens vermeld bij het ingaan van het nieuwe jaarcontract/tarieven stroom. Hierdoor zijn de kosten best hoog.

Gaan slecht om met vaste klanten

Als je vaste klant bent En je krijgt een nieuwe aanbieding Is dat gewoon slecht Nieuwe klanten krijgen een veel beter bod

Fijne verzekering

ik ben al heel lang bij jullie verzekerd Auto, zorgverzekering, gas ,elektra, pas tanken, telefoons gekocht

Ieder jaar geld terug en lage voorschotten

Geweldig met mijn zonnepanelen en zonneboiler. Al bijna n jaar geen gas meer gebruikt dankzij mijn airco.

Prima leverancier

De prijs moet goed zijn. De service is ook prima maar als het eenmaal loopt is daar niet veel.mee te doen. De telefonische bereikbaarheid is prima. De terug leveringskosten te duur. Dat zou een reden voor mij zijn om over te stappen.

Prima klanten service,betrouwbaar,blijf ik graag nog lang klant bij UC

Terug van weggeweest

Na een jaar weer terug bij energie van united consumers en dat is prettig, wel even wennen aan de app qua verbruik van gas en elektra. Mis nog het advies om de voorschotten aan te passen op basis van verbruik van de verstreken maanden.

wij zijn al bijna 10 jaar klant bij United Consumers en heel tevreden

de facturen zijn heel duidelijk,en als er iets niet helemaal duidelijk is en je zoekt telefonisch kontakt wordt er een eerlijk verhaal verteld. Wij zijn nog van plan heel lang bij jullie klant te blijven. Dus zo doorgaan. vriendelijke groet Cor en Joke van Brenen

Leuke besparing iedere maand en duidelijke informatie.

Naadloze overstap energie leverancier

Overstap van Essent naar United Consumers prima verlopen. Bespaar elke maand op mijn energierekening

Slecht inzicht

Prima levering van stroom, maar je hebt slecht inzicht in je dagelijks gebruik en de kosten. Dit was voor mij zo'n groot minpunt dat ik besloten heb over te stappen.

Tot nu toe alles goed geregeld

Alles prima

Vriendelijk, mee denken,mogelijkheden Prima service

Goeie klantenservice

Mijn ervaring is dat de klantvriendelijkheid altijd boven aan staat. Altijd bereikbaar!en bereidheid om met je mee te denken!

een zeer tevreden gebruiker

duidelijke en goede communicatie. UC doet wat beloofd wordt

Prima inkoop en levernacier

UC is een prima leverancier en koopt de tarieven goed in en biedt deze aan. Ik heb in de afgelopen twee jaar geen problemen ervaren en het dataverbruik is maandelijks beschikbaar en het maandbedrag kun je simpel aanpassen met jouw account.

wordt altijd goed geholpen

altijd helder en duidelijke antwoorden en bij problemen goede oplossingen.

Tevreden

Drie jaar klant en geen probleem gehad goede overzichtelijke website

goede bereikbaarheid, ook telefonisch

fijn dat je niet een half uur hoeft te wachten om iemand te spreken, en een chatbox schiet meestal ook niet veel op. Persoonlijk contact blijf ik heel belangrijk vinden.

Ik hoef zelf niets meer te doen, het is allemaal geregeld.

Prima, altijd alles fijn geregeld.

Te duur

Omhoog gaat snel maar omlaag is er niet bij .

Vriendelijke en terzake kundige medewerkers

Een aantal jaren energie en een auto verzekering gehad bij UC en altijd adequaat en naar tevredenheid geholpen. Echter onlangs wat de energie betreft overgestapt naar een andere aanbieder omdat die nu veel goedkoper is. Als UC voor mij weer concurrerende prijzen bied ga ik zeker weer terug naar UC

Goede bereikbaarheid en heldere informatie

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven