Denkt mee, en vooruit...

Geeft altijd optijd aan dat er veranderingen opkomst zijn, of energietarieven, autokosten of anderzijds. En, spaarmogelijkheden te over...

Alles ok, nooit problemen gehad.

Prima service tot nu toe. Alle zaken zoals wijzigingen gaan soepel en effectief. Al jaren geheel tevreden.

Verlengsaanbod zeer teleurstellend

Na 3 jaar met veel plezier energie te hebben afgenomen, dwingen jullie mij naar een andere energie leverancier of ik ben een dief van mijn eigen portomonee. Ik ben best bereid iets mee te betalen voor goede en vertrouwde service, echter €450 op jaar basis. Op dit moment jullie verlengings aanbod ruim €1200 per jaar voor 1 jaar. Echter zojuist vergeleken op gaslicht.com: Vattenfall € 745 pj. En zelfs aanbieding van jullie United Consumers €770 pj. Dit had ik geaccepteerd als aanbod maar geen >€1200 per jaar

Vertrouwd en veelzijdig.

Altijd netjes goed geregeld op de website.

gewekdig

fijne hulp en uitleg

super

mijn ervaring met united consumers is ge weldig de directe en VRIENDELIJKE omgang met jullie gewoon super

Niet altijd voor de Consumer

Er wordt en kan veel geregeld worden op de site, goed geregeld maar sinds kort lijkt het erop dat wij een te veel aan opgewekte stroom moeten betalen aan United Consumers, terwijl de regering en ook United Consumers zeggen er toch vooral naar te streven om de wereld groener te maken, daarnaast denk je toch dat United Consumers voor de gebruiker is maar zo lijkt het meer te gaan om meer winst. United Consumers laat je van je beste kant zien.

Makkelijk voordeel te scoren!

Telkens weer de voordeligstedie bij ons past. Wordt zorgvuldig uitgezocht en weinig omkijken naar!

Betrouwbaar

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Ben zeer tevreden over unitedvondumers

Accuraat; goed bereikbaar; duidelijke overzichten

Buitengewoon cliëntgerichte organisatie, die uiterst betrouwbaar over komt

Goed advies, apps makkelijk in gebruik

Heerlijk dat ik geen omkijken heb naar de energie voorzieningen, er wordt voor gezorgd

Beetje anoniem, had er meer van verwacht

Pas geleden gebeld en kreeg dame aan de telefoon. Ik: wanneer loopt mijn contract af? Mw: in november, kan ik verder nog iets voor U doen? Ik: nee hoor prima. Lijkt mij een uitgelezen kans om te vragen of ik tevreden ben of waarom vraagt U dit? Verder wel betrouwbaar, niet de goedkoopste

het klantencontact is altijd snel en eerlijk en accuraat

twee dezelfde vragen

twee dezelfde vragen waarom

Zeer tevreden.

Goede prijs/kwaliteit en keuze.

uitstekend

gas en licht eind nota keurig alles op tijd autoverzekering prima V G Z ook goed Hollands Nieuwe toestel ook goed Wij zijn nu ongeveer 15 jaar lid van de club en nooit slechte ervaring gehad altijd alles op tijd geweldig.

Zijn zeer goed

Met United Consumers heb ik een voltreffer gescoord.

Prima ervaringen met de producten van United Consumers. Er wordt meegedacht met de klant. Als een gelijkwaardig product bij een andere leverancier goedkoper is, wordt voorgesteld om al dan niet van leverancier te veranderen. Heel klantvriendelijk.

Nette eerlijke aanbiedingen

Na de aankoop nieuwe woning in contact gekomen met unitedconsumers

Ben er al jaren bij en nog nooit problemen gehad en ben heel blij met UC

Wat een leuke aanbiedingen. Ik heb inmiddels een mooi bedrag gespaard, naast de kortingen. Ik ben en blijf klant!

Goed bedrijf

Uitstekend bereikbaar en vriendelijk personeel. Duidelijk overzicht van bv energie

Denken mee!

Of je nou een autoverzekering hebt bij UCE of een energie product, altijd staat de klant centraal!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven