Uitermate attent!

Als hierboven

Voordeelzoeker met teveel emails

United Consumers heeft een goed oog voor voordelen op velerlei gebied en brengt je, door raadpleging van hun website, ook weer op nieuwe ideeën. Qua ziektekostenverzekering zonder meer goed. Bij de autoverzekeringen is het de vraag of een aanbieding wel zo voordelig is als die eruit lijkt te zijn. Hetzelfde geldt voor energie en telefoons. Wat storend is, is de overdreven hoeveelheid mailberichten die men vrijwel dagelijks ontvangt. Daarbij ontziet United Consumers zich niet om te komen met een nieuw aanbod voor, zeg, een goedkope autoverzekering als men juist bij hen een nieuwe verzekering heeft afgesloten. Qua marketing iets teveel van het goede. De klantenservice is overigens zonder meer altijd behulpzam.

Zeer goed.

duidelijk en to the pont geen lange vragenlijsten.

Makkelijk

Zeer tevreden.

Al een paar jaar bij deze energiemaatschappij. Bevalt prima

Vertrouwen

Ben erg blij met United consumers. Goed advies over de goedkoopste en vertrouwde verzekeringen. Ook over electra en gas.

Al jaren lid, eerst alleen voor tanken en later ook voor energie

Prima organisatie good voor de beurs van de cliënt

Goed. Probleemloos

Nvt

Goede prijs kwaliteit verhouding

Voldoet aan verwachting

Allemaal goed geregeld

Zij doen wat ze beloven dat is erg belangrijk ga zo door

zeer goed

geen problemen met afsluite. goederen geleverd volgens afspraak. nu verlengen in december?

over alles tevreden bij U.C.

Niet te duur en alle service aanwezig

Alles duidelijk

Duidelijke uitleg en goed bereikbaar per telefoon en e-mail

goed is goed

zijn duidelijk en bieden goede produkten aan.

Goed, alleen, een vraag waarom gas- en stroom apart betalen ,en niet zoals bij andere leveranciers totaalbedrag per maand .

Goed en als je vragen heb wordt je netjes te woord gestaan

Al jaren tevreden klant.

Ik heb het liefst stroom van UC is voor mij veruit de goedkoopste.

Klantenservice

Goede contact met uitleg .

Fijne maatschappij leuke spaarfunctie.

zeer goed

zeer goed en duidelijk

heel goed bedrijf wordt altijd goed op de hoogte gehouden

ik ben al jaren klant ben zeer tevreden over alles wat ik afneem.

Oplichters

Net als vele energieleveranciers lichten zij ook zonnepanelenbezitters op en zijn zij daar helemaal niet transparant over.

heel tevreden

alles goed en bent tevreden ala et iets is kan je altijd bellen heel goed

Gemakkelijk te bereiken en klant vriendelijk

gemakkelijk te bereiken en klant vriendelijk.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven