voldoet aan verwachtingen

Steeds een goed overzicht in het totale energieverbruik en tevens een spaarpotje.

zijn goed

ik heb alleen energie. het opgespaarde geld is leuk extra

Ik vindt het fijn om klant bij jullie te zijn een leuk bedrijf en aan de telefoon heel vriendelijk personeel is super

Betrouwbaar

Goede ervaringen

Professionals

Heb hier te maken met ervaren mensen.

Scherpe tarieven

In vergelijking met veel andere aanbieders heeft UC scherpe tarieven. En zeker als je meer bij UC regelt, zoals verzekeringen en telefoonabonnementen wordt het nog interessanter.

Goede maatschappij

De overzichten keurig en netjes en duidelijk. Aantrekkelijke tarieven Fijn dat je er nog kunt sparen.

Nooit geen problemen

Goede communicatie indien nodig maar ik heb nooit problemen gehad dus ook geen communicatie

Ben heel tevreden

Ook bij anderen gecontracteerd geweest maar ging toch weer voorU.C

Ik kan niet meer zeggen dat ik altijd perfect geholpen wordt

Prima, dus zeer tevreden.

Al heel veel jaren klant bij UC. Naar volle tevredenheid. Snelle reactie op vragen en wijzigingen worden ook snel doorgevoerd. Je kunt ook veel zelf regelen en dat is ook goed, scheelt een hoop tijd.

Direct iemand aan de telefoon die mij kan helpen

En deskundige uitleg op een vriendelijke manier !

GEMAK EN RUST

GEEN OMKIJKEN NAAR, ALLES NETJES GEREGELD

Slechte app. voor energie (stroom en gas)

Ik neem alleen energie af. App. geeft geen goede verbruik aan en is zeer slecht in een overzicht. Bekijken wat je op een dag, week, maand kwijt bent aan stroom en gas in geld, kun je niet. Hierdoor kun je niet zien of je voorschot in lijn ligt met het verbruik.

Gewoon erg goed. En duidelijk

Alles is goed geregeld bij jullie .

zeer goed

goede ervaringen met uw bedrijf !

Alles bij elkaar in een duidelijk overzicht

Zit al jaren bij UnitedConumers en ben nog steeds super tevreden...

Goede informatie over verbruik.

Kost niks maar levert wel wat op

Begonnen jaren geleden met alleen ziektekostenverzekering. Helaas is de vergoeding drastisch verlaagd door de overheid. Later ook de autoverzekering en energie via UC afgenomen. Waarschijnlijk kan de energie goedkoper maar dan moet ik elk jaar onderzoek doen en daar heb ik geen zin in. Ben tevreden klant van UC.

Zijn heel erg tevreden

Zitten al jaren met zorgverzekering en energie en gas bij jullie Nooit geen problemen top

De basis is goed, nu de rest nog

Tevreden over de basis, maar verdere ontwikkeling blijft achter. Er is geen app die dagdagelijks inzicht geeft in verbruik, teruglevering, kosten en opbrengsten

Prima ervaringen

UC is voor mij een prima bedrijf. Zij zetten zig in voor de consumenten om de aangeboden producten zo laag mogelijk betaalbaar te houden. Ze zijn helder, duidelijk, professioneel en transparant voor de consument en dat is een goede zaak.

Prima bedrijf

United Consumers vind ik een goed bedrijf,nooit klachten over ze . Alles netjes overzichtelijk in de app. 1x een medewerker aan de telefoon gehad en dat verliep ook goed. Ben al jaren klant b8j jullie. 1x een uitstapje gedaan naar NLE maar met hangende pootjes terug. Ga zo door.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven