Altijd op tijd met berichten

Altijd op tijd met berichtgeving over wijziging tarieven, speciale aanbiedingen etc.

Waren vorig jaar best wel goedkoop maar ga nu overstappen omdat andere veel goedkoper zijn

Waren vorig jaar best goedkoop maar dit jaar een stuk duurder dus daarom stap ik binnenkort over naar een andere veel goedkopere leverancier. Verder geen echte positieve of negatieve ervaringen.

Overgang verliep zonder vlekkeloos en zonder problemen

Dagelijks inzicht in verbruik is duidelijk. Ik vraag mij wel af of ik inzicht kan hebben in mijn slimmemeter gegevens, meterstanden, via de app?

verenig gebruikers en je bent voordeliger uit!

United consumers biedt interessante kortingen, vooral op energie- gebied.

ruim voldoende

in orde

Nvt

Nvt

Overstap is vlot verlopen, niets op aan te merken.

De overstap en levering is niets op aan te merken. De app daarentegen is heel simpel. Bij het overzicht Mijn energie dat mijn gegevens niet beschikbaar zijn. Ook bij het maandverbruik sinds 2 juni 2024 geeft de app aan dat er geen gegevens beschikbaar zijn. Exacte getallen van verbruik en teruglevering zie ik ook nergens.

Correct

Prima prijs. Duidelijke informatie

Service goed, maar te duur als je lang blijft als klant

Ongeveer 3 jaar klant bij United consumers Altijd wel tevreden geweest maar nu ik ongeveer 3 jaar klant ben wordt het verlengings aanbod onaantrekkelijk, te duur. Scheelt ongeveer €35 per maand met nieuwe klanten Dus helaas ben ik genoodzaakt om over te stappen Onderhandelen met united consumers voor een beter contract is niet mogelijk. Helaas is dat hoe tegenwoordig de energie maatschappijen werken. Onzinnig rondpompen van klanten, met daarbij het werk voor de overname te regelen, extra personeelskosten , Terwijl je m.i. deze kosten uit kunt sparen door je klanten proberen vast te houden .

Ze doen wat ze beloven.

Betrouwbare partij.

Goede service, klantvriendelijk, fijn dat er ongemerkt gespaard wordt. Ben al jaren klant, weleens overgestapt maar toch weer terug

Conform verwachting

Tot nu toe binnen verwachting

N.v.t.

Heel tevreden over UC

Heb goede ervaringen met Unitedconsumers met verzekering en energie levering.

Indien nodig zijn ze heel snel en goed bereikbaar en krijg je altijd een goed antwoord.

Zeer tevreden.

Positief.

Aandacht voor je persoon en situatie.

Nooit geen problemen mee gehad.

Correct bedrijf.

Tevreden.

Stabiel. Juiste informatie en altijd verbruiksgegevens keurig gemeld. Ook afrekening op tijd.

Hoge prijzen, geen app en als klap op de vuurpijl terugleverboete !

Me nu oriënterend ga ik zeker niet door. Hoge prijzen, slecht verlengingsaanbod en ook invoering van de terugleverboete. Ik kreeg het verzoek mijn review nog wat te nuanceren. Prima. Contact via e-mail of telefonisch: Daar kan ik niets over zeggen, omdat ik daar geen gebruik van heb gemaakt. Ik heb vorige jaar via BenCompare afgesloten. Dat is vlekkeloos verlopen.

TOP

Alles klopt. Nooit problemen

Top ervaring

Vriendelijke medewerkers/ster aan de telefoon, en hulpzaam, probleem direkt opgelost, TOP

zeer goed

Netto prijzen, duidelijke overzichten en koringen, kortom we zijn zeer tevreden,

Heldere communicatie

Duidelijke en heldere communicatie over de producten, die ik via UC afneem. Dat neem niet weg, dat ik wel bepaalde informatie mis, zoals mijn dagelijkse energieverbruik. Dat krijg ik pas na een maand te lezen.

Goede service en lage prijzen

Goede service en leuk dat je voor korting spaart en die kunt opnemen. Wel jammer dat er nu geen 3 jarige contracten meer zijn voor energie als je zonnepanelen hebt. Daarom stap ik over naar een andere leverancier.

Nog redelijk duur....

Gas is wat aan de hoge kant. En die terugleverboete is absurt, voel me net een overtreder. De smoes, van niet panelen bezitters betalen mee, gaar nergens over, aan de subsidie van bv electr. auto's, betaal ik ook mee, en heb er geen.... Maarja, "ze" doen t allemaal, dus overstappen is zinloos....lang leve de vrije marktwerking, wat ooit de bedoeling was.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven