betrouwbaar en goed

Ik heb nooit het gevoel dat ik te veel betaal en heb bij uc het gevoel dat ze betrouwbaar zijn

Alles over is goed te zien geen slechte ervaring al die jaren

Vriendelijk en duidelijk

Duur

Valse beloftes en hoge prijzen.

Prima energie leverancier

Goede website en goed werkende app. Gemakkelijk zaken online aan te passen.

De beste leverancier voor gas en licht

Sinds ik bij united consumers mijn contract heb afgesloten en dat is volgens al meer dan 10 jaar krijg ik ieder jaar een behoorlijk bedrag terug. Verder is de korting bij benzine ook een mooi spaar potje. Kortom: meer dan tevreden.

overzichtelijk, duidelijk, klantvriendelijk, snel

fijn bedrijf

Er goed !!

Zeer goede ervaring.

Al jaren top service

Al sinds 1994 lid en altijd tevreden. Nu al heel jaren een energie contract. Altijd goede service en goeie prijs. Goede adviezen ten gunste van de klant. Collectief scheelt echt in de prijs.

Prima, maar mis de app om het energiegebruik te volgen

Het is jammer dat er niet een app is die het rechtstreekse verbruik meet. Zit nu met een app van Engie die alleen benadering van de kosten weer geeft. Zou wel handig zijn om te hebben, net als de meeste energie leveranciers.

Alles gaat prima. Geen klachten

Geen commentaar. Goed is goed

Duidelijke communicatie en nooit te veel betalen voor gas, stroom en benzine

Zie boven

Goed geregeld

Altijd bereikbaar, het meeste wordt direct geregeld

Alles goed geregeld

Duidelijke informatie

Goede energie leverancier

Rekening altijd mooi op tijd en duidelijk, ook zijn er meer opties wat uc. allemaal doet, kortom je kunt er je voordeel mee doen!

Fijne ervaring

Altijd mooie aanbiedingen bij variabel contract

Al jarenlang ben ik vertrouwd met UC, en zeer tevreden

Altijd goed geholpen en nooit lang wachten

Traag

De informatie omtrent verbruik etc. komt laat of helemaal niet. Tarief is vrij hoog.

Goede organisatorische afwikkeling

Het voornemen om te laten betalen voor teruglevering past niet bij het karakter van United. Vandaar de lage score. Vermoedelijk niet comparatief en dat brengt gedachten naar boven om te wisselen.

Lastige website

Slecht te zien wat het energie verbruik is, niet echt overzichtelijk. Lastig dat stroom en apart verschillende contracten zijn.

Altijd de scherpste prijs.

Informatie voorziening uitstekend

al jaren prima