United Consumers doet wat het zegt.

Eerst was ik kritisch en afwachtend maar ben snel enthousiast geworden. Heb het met vrienden gedeeld en die zijn ook klant bij UC. Ga zo door!!

Ben al jaren bij unitedConsummers En bevalt uitstekend

Wordt prima behandeld

Laagdrempelig de beste prijs-kwaliteit

Ik heb al jaren mijn zorgverzekering bij UC en heb al vele euro's bespaard met dezelfde kwaliteit verzekering! Nu ook mijn gas en elektra bij UC, ook super voordeel!! En met alles heldere en duidelijke communicatie en vaak goede aanbiedingen!!!

Zeer slecht

Slechte onduidelijke informatie over de kosten, geen automatische aanpassing van de kosten per maand, slecht overzicht.

Altijd bereikbaar voor uitleg of info

Klantvriendelijk behulpzaam en meedenkend

Nvt

Amateuristisch

1) Vanaf dag 1 lees ik na het inloggen: "Zet lage tarieven nu 1 jaar vast', terwijl dat natuurlijk net gedaan is en pas na 11 maanden (!) opnieuw kan. 2) Elke maand vind ik op de site al op de derde dag van de maand het verbruik van de maand daarvoor. Het mailtje met het verbruik komt pas heel veel later: dag 12 of zo. 3) Begin januarie ontving ik een mail dat het termijn bedrag behoolijk omhoog ging door de stijging van de netwerkkosten en de energie belasting. Er stond wel bij dat de percentages voor een gemiddeld verbruik golden maar bij ons verbruik was de stijgeng van de energie belasting € 1,00 per maand. De voorgestelde verhoging was dus veels te hoog.

Slechte app

App is onoverzichtelijk. Zat hiervoor bij budget energie. Zij hebben een overzichtelijke app. Verbruik is makkelijk af te lezen en monitoren het maandbedrag. Dat mis ik.

Nvt

Super goed

Alles prima geregeld.

Gas /elektra/zorgverzekering is elk jaar opnieuw goed geregeld, plus n leuk spaarpotje.

Maakt service belofte waar

In de afgelopen jaren ondanks de hectiek op de energie markt geen enkel probleem gehad. Het maandelijkse verbruik overzicht helpt om de focus op besparen te houden.

zeer slecht auto verzekering 56,88 naar bellen 82 euro !!!

niet tevreden met uit slag

gemakkelijk

Ik spaar gemakkelijk en zonder dat ik er iets voor hoef te doen,toch wel lekker zo'n spaarpotje waar je vaak zelfs niet eens aan denkt.

Ik vind ze goed en luisteren ook naar je

Bereikbaarheid top! Klantvriendelijkheid top!

Goede en snelle bereikbaarheid. Mijn ervaring tot nu toe is top Klantenservice, erg vriendelijk en meedenken! Een vd redenen waarom ik niét ben overgestapt!

Tot nu toe goed

Ik ben nog niet zo lang klant, maar tot nu toe verloopt alles heel soepel. Alles duidelijk, correct, en grote plus: telefonisch bereikbaar

Meer dan betrouwbaar

Prima firma, zit er al jaren bij zonder problemen, goede concurrent van de reguliere partijen

Goede service, makkelijk bereikbaar, sparen voor leuke kado,s of geld uitkeren. Alles in 1 bij hun. Gewoon doen je zult zien dat je er blij van wordt.

Prima bedrijf en een prima prijs

Al bijna 20 jaar klant bij hun. Nooit geen problemen. Keurige overzichten en maandelijks een vergelijking met vorig jaar. Zo weet je wat je kan verwachten.

Redelijk maar kan beter

De afwezigheid van een app is echt achterhaald. De website is mobiel te gebruiken maar niet optimaal. De prijzen voor Electra en gas zijn gemiddeld.

De gelegenheid om wat te sparen.

Goede service en de mogelijkheid om bij verschillende bedrijven een eventueel contract af te sluiten.

Betrouwbaar is toverwoord

Betrouwbaar en betaalbaar