Niet zo best

Ik heb telefonisch gevraagd wat ik het beste kon doen omdat mijn vaste contract van 1 jaar in juli afliep Ik heb daar geen duidelijk antwoord op gekregen wat het beste was om te doen mede doordat mijn jaarafrekening pas in augustus komt heb ik ook geen idee wat mijn daadwerkelijke kosten waren afgelopen jaar

redelijk tevreden

Ik zie vaak goedkope aanbiedingen van energieproviders. Hoe gaan jullie daar mee om ? proberen jullie ook de goedkoopste of vinden jullie het wel goed zo?

Fijne energie leverancier

Duidelijke en fijne energiemaatschappij.

gewoon goed!!!!

alles goed geregeld , nooit geen strubbelingen of fouten.

Alle zaken perfect geregeld, nimmer problemen

Perfecte service. Nimmer problemen ondervonden.

Ok

Doet wat belooft is.

Uitstekende prijs en iedere maand een goed en duidelijk overzicht van mijn verbruik

prima geregeld

gewoon goed

Geen klagen

Altijd correct

Altijd alles duidelijk, maar nu bij de afrekening gas is mij absoluut onduidelijk over de toeslag welke gerekend wordt voor gas over seizoen 2023-24 , wilt u dat even aan mij duidelijk maken , dank alvast H.A.Wagenvoort

wij zijn heeeeel tevreden

wij vinden het erg jammer dat de zorg niet verzekerd is bij DSW want daar hebben we ook heel beste ervaringen mee

Door meerdere dingen zoals verzekering/ziektekosten/telefoon/energie bij UnitedConsumers te registreren ontvang je korting en dat loopt best op elke maand

Prima afgehandeld overstap van energieleverancier

Duidelijke communicatie over wat er gaat gebeuren na onze aanvraag voor levering van energie. Niets meer aan hoeven te doen. pRIMA.

Goede feedback ook over vorige jaren.

Het ie erg prettig om een duidelijk verbruiks overzicht te krijgen en om vergelijkingen met vorige jaren te kunnen bekijken. Helaas geen10 in de beoordeling omdat nog onduidelijk is hoe het komende contract er uit gaat zien.

Fijn iedere maand een overzicht van je verbruik. En tips om energie te besparen.

Steekt boven alle andere aanbieders uit

Al ruim 10 jaar zeer tevreden klant, het spaarsysteem is uniek (en hopelijk blijvend) , snelle en vriendelijke service.

Gewoon goed

Betrouwbaar en goed bereikbaar

Zeer betrouwbare leverancier.

Geweldige service

Probleemloos

Heel makkelijk en overzichtelijk

een goede goedkope energie leverancier

Alleen terugleveren ven zon opgewekte panelen niet meer gaan vergoeden straks en teruglever boetes gaan heffen kan echt niet

Sehr Gut zeer tevreden

Goed en snel geregeld

Alles wordt goed en snel geregeld. Het wordt ook overzichtelijk met he gecommuniceerd. Door het collectief spaar je ook nog eens een lekker bedrag, om zelf te besteden

Mooie organisatie, mooi voordeel

Transparant

Ik had snel contact met een open, eerlijke, transparante en geduldige medewerker via de telefoon. Ook mijn eerdere ervaringen bij UC heb ik altijd als prettig ervaren. Echt nog een stukje ouderwetse service. Corina.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven