Dik tevreden, lekker stabiel

Heb niet zoveel te melden, zie tekst hierboven hoef ik niks aan toe te voegen. Service altijd goed!

Prima bedrijf.

Ik ben al va af het prille begin al tevreden klant van jullie. Houden zo

Betaalbaar en netjes !

Ben erg tevreden, betaalbare prijzen en overzicht. Vriendelijke klantenservice

Is te verbeteren

Besparing op de vaste lasten is door de energie branche onmogelijk gemaakt door het in rekening brengen van teruglever kosten, de particulier wordt hier in feite gestraft voor het doen van investeringen voor het milieu terwijl de grote zonneparken ongestraft kunnen blijven produceren zonder (terug) leveringskosten.

Alles is prima geregeld vaan contract tot levering. Elke maand krijg je een overzicht van je verbruik en kosten (Tevens ook altijd inzichtelijk op je account)

Een mooi contract.

Mijn contract loopt af. Van UnitedConsumers weer een nette aanbieding ontvangen.

Alles wordt onmiddellijk geregeld en ik word altijd bijzonder aardig te woord gestaan. Zeer tevreden dus

Betrouwbaarheid, duidelijk

Betrouwbaarheid, duidelijk

Altijd snel goed contact als het nodig is. Updates die ik krijg over verbruik (stroom in dit geval) en over veranderingen in prijzen e.d. Op site en via telefoon is alles heel duidelijk. Heel veel wat je hier allemaal kunt hebben als klant (ikzelf heb alleen stroom) Al en al dik tevreden en ben daarom ook al meerdere jaren klant

Goede keus

Ten dele goed overzicht van energiekosten, Omdat ik geen slimme gasmeter heb geen goed overzicht van gaskosten, moet daar jaar op wachten tot eindrekening, vind dat wel een minpunt.

Gewoon goed

gewoon goed zonder zorgen

doen wat zij moeten doen, zonder problemen

GOED

GOED in de zin des woords, hulpvaardig, actief, oplossend en mee denkend.

zeer goed

zeer goed

betrouwbaar

Erg goed bedrijf met duidelijke prijsafspraken en goede kortingen.

Sinds jaren lid en geen klagen!

Blij weer terug te zijn na 1 jaar Greenchoice

Nog steeds niet blij dat ik na een contract bij jullie (3 jaar) niet kon verlengen en toen ben overgestapt naar Greenchoice. Uiteindelijk na dit uitstapje toch weer terug bij UC

ben zeer tevreden over UC

met mijn vragen kan ik altijd terecht bij UC. ik heb veel vertrouwen dat mijn zaken goed geregeld worden.

Supper

Nooit problemen Op tijd een email bij verandering Ook spaar je er nog bij

Goed, maar uitgebreider en klantvriendelijker zou beter kunnen.

Wat te verwachten is wat betreft energie prijzen en ontwikkelingen had ik meer verwacht. En zou geanticipeerd kunnen worden op wat mogelijk is voor de klant. Helaas moet ik daarvoor de kennis en ervaringen elders halen.

Prima geregeld, beter dan alle telefonische aanbiedingen!

Ik ben al jaren deelnemer tot volle tevredenheid!

Al vele jaren best tevreden

Al vele jaren via united consumers allerlei producten afgenomen. Begonnen met een tankpas omdat we goedkoper LPG konden tanken. Toen we we een benzine auto kreeg was tanken zonder pas goedkoper. We zijn al jaren verzekerd bij vgz en loopt de energievoorziening ook via UC. Tot slot ook de mobiele telefonie. In al die jaren hebben we voor leuke dingen kunnen sparen. Of we ook bespaard hebben dat vraag ik me maar niet af. Maar als jullie ook een keuze bieden in zorgverzekeraars dan blijf ik nog een tijdje.

Ik krijg bij een vraag altijd de juiste persoon aan de lijn

Voorbeeld ;mijn auto verzekering;in korte tijd twee keer veranderd Perfect geregeld door jullie.

Goede leverancier voor nieuwe klanten

Altijd netjes geweest, goede leverancier zeker! Alleen wat ik niet eerlijk vindt of kan begrijpen is dat nieuwe klanten betere tarieven/kortingen krijgen als bestaande klanten. Het behouden van is dus niet interessant alleen het verkrijgen van nieuwe klanten.

No problems

Everything was smooth