Goed bereikbaar

Als je vragen of opmerkingen hebt altijd snel en goed bereikbaar

Absurde prijsverhoging vaste leveringskosten

Jullie vragen een absurde bedrag voor vaste leveringskosten ten opzichte van andere leveranciers .

Heel goed.

Ben nu ziek sorry

Zeer fijne energie leverbaar.

Geweldig en altijd zeer professioneel.

Goede ervaring

Tot nu toe ben ik zeer tevreden. Ik ben benieuwd als ik op het einde van het jaar mijn contract ga verlengen

Flexibel bedrijf

Snelle oplossingen Flexibiliteit

Nooit problemen mee gehad

Ik zit al jaren bij UnitedConsuners en ben altijd tot volle tevredenheid geholpen, je wordt op de hoogte gehouden van wat er gaande is en dat vind ik erg belangrijk ook de eindafrekeningen zijn altijd prima verzorgt. Kortom een aanrader !!!

Goede service.

Ze denken altijd met je mee wanneer nodig. En goede prijzen.

Met United consumers al jaren zeer tevreden, goede service en heel goed telefonisch bereikbaar.

Altijd naar alle tevredenheid.

Ik ben al meer dan 20 jaar bij UC aangesloten met Ziektekosten-, autoverzekering en stroom., naar alle tevredenheid. Geen reden om naar iets anders te gaan. Ga zo door UC. Ook leuk dat spaartegoed.

Energiegebruik niet makkelijk te zien

het energieverbruik is lastig af te lezen in de app

Gewoon goed

Nvt

Uitstekend!

UC komt na wat ze belooft. Dat geeft vertrouwen!

Goed, maar er is nog ruimte voor verbetering

Goede prijzen en goede klantenservice. Maar er is nog meer mogelijk, vooral met de app en het klantenportaal. Greenchoice heeft aanzienlijk betere evaluaties van het energieverbruik. Je kunt bijvoorbeeld evalueren welk type consumptie verantwoordelijk is voor hoeveel van het totale verbruik. Ook kunt u de meterstanden downloaden.

Overzichtelijk aanbod voor een mooie prijs

Duidelijke site met een goed aanbod tegen een mooie prijs.

Net niet perfect, een 9.

1 Na een jaarafrekening wordt het termijnbedrag veranderd.Dit zou een advies moeten zijn en niet automatisch door u gedaan moeten worden. 2 Mail met duidelijke prijzen bij verlengen. Bijvoorbeeld: Gasprijs nu ….. Bij ..jaar vastzetten gasprijs ….. Dan kunnen de mensen kiezen voor een meer risicovol variabel contract of een meer zeker vast contract. 3 Bij het maandverbruik zien we allerlei getallen bij het overzicht,zoals verbruik,belasting,transport enz. Het zou perfect zijn als u dan zou kunnen vermelden: Deze maand was u verbruik …euro inclusief alles.Nu moet je zelf gaan puzzelen en rekenen.

Fantastisch, altijd bereikbaar, super vriendelijk

Lees hierboven

Vasthoudend

Jullie blijven constant aanbiedingen doen en wat de stroomlevering betreft ben ik tevreden; administratief keurig verzorgd. Nu heb ik ook mijn autoverzekering bij jullie afgesloten; kijken of dat ook goed verloopt.

Ik ben super tevreden over United Consumes.

Heb goede afspraken betreffende energie. Krijg korting als ik benzine tank. En ik beveel U.C. Regelmatig aan.

Bij contact; snel en duidelijk en correct

Zoals omschreven.

Lekker makkelijk bereikbaar en zeer klantvriendelijk

Super, behulpzaam, correct

Je kunt alles online regelen, lukt iets niet dan kun je bellen en wordt je goed geholpen. Prijzen zijn duidelijk, goede aanbiedingen

Dat jullie zijn goed, niets te klagen. Hoop ik dat het zo blijft.

Met een woord geweldig . .

Alle vele jaren klant, zonder gedoe

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven