goede communicatie van actule verbruiken

geen terug levering kosten berekenen voor de terug geleverde electriciteit

Binnenhalen: prima. Laten blijven: zwaar onvoldoende.

Geen enkele inspanning gedaan. Bij diverse keren contact, geen enkele interesse.

Je wordt hier altijd netjes en snel geholpen of te woord gestaan. Alles wordt voor je uitgezocht wat de beste oplossing is. Helemaal blij mee, al jaren. Top.

Uitstekend wordt je met vragen geholpen

Mijn vragen worden altijd keurig beantwoord. Maandelijks overzicht is ook fijn.

Geweldige bedrijf

Mijn ervaring is super goed.

Altijd alles volgens afspraak uiterst correct

Te weinig voor vaste klanten

Vaste klanten worden niet beloond, het is gewoon wat het is, en daar zul je het mee moeten doen. Teveel soorten contracten, waarbij verschillende tarieven worden gehanteerd, een leek ziet door de bomen het bos niet meer. Tarieven worden aangegeven zonder belasting, dus het bedrag valt veel hoger uit einde van het jaar. Nieuwe klanten krijgen altijd welkomst bonussen, nieuwe aanbiedingen etc…. Overzichten van de kosten op de facturen zijn niet altijd even duidelijk.

Geweldige Medewerkers

Geweldige medewerkers altijd bereikbaar.

Altijd snel en duidelijk

Met een vraag of iets anders altijd snel en vakkundig geholpen

Geweldige Medewerkers

Geweldige medewerkers altijd bereikbaar.

ben tot nog toe zeer tevreden over jullie

Goede ervaring tot nog toe

Super service

Geen klachten, zeer tevreden.

Nog geen slechte ervaring mee gemaakt

Geen klachten ,goed te bereiken

Je word netjes op de hoogte gehouden,van eventuele veranderingen ,of aanbiedingen. Klant vriendelijk,ik heb nog nooit iets vervelends ervaren,in al die jaren dat ik klant ben. Dus ik ben super tevreden

Voldoende informatie

zie vorige vraag.

Toppy

Alles makkelijk te vinden en goede service

goede info

goede service

Tevreden over dienstverlening, maar niet over verlenging

Wij zijn over het algemeen heel tevreden over de energielevering (zonnepanelen worden bijv niet uitgeschakeld), alles handig te volgen via de app en goede klantenservice. Maar heb onlangs contact gezocht voor een nieuw contract omdat het huidige contract afloopt en we een nieuw huis gekocht hebben (dus nieuwe situatie). We willen graag klant blijven, maar in plaats van een nieuw aanbod doen werden we verwezen naar een algemene energievergelijker waar andere aanbieders beter uit de bus komen. Conclusie is dus dat jullie klanten helemaal niet willen behouden. Geen enkele moeite werd gedaan om ons als klant binnen te houden. Heel jammer en weinig klantvriendelijk dus.

Matig

Verbruik via app duidelijk, maar communicatie over kosten en wijziging in voorwaarden matig. Bijv. terugleveringskosten. Ik mis aanbieding dynamisch contract.

Vraag niet hoe het kan, profiteer er van!

Begonnen met de ziektekostenverzekering, later energie en nu dan ook brandstof tanken met een serieuze korting. Bij vragen altijd direct hulp van de klantenservice van United Consumers, korte wachttijden en snelle antwoorden. Al die kortingen spaar ik op en ga er later iets leuks mee doen.

cewoon tevreden

alles goed geregeld

Topproduct

Nieuw bij UnitedConsumers. Dus enorm veel ervaring heb ik nog niet met dit bedrijf. Het liep soepel om van het ene bedrijf naar dit bedrijf te gaan. De app is ook gemakkelijk om te gebruiken. Tot nu toe tevreden en ik hoop ook dat ik dit kan zeggen in de toekomst

Tevreden

Duurt lang aan het eind vd maand dat de app is bijgewerkt

Jammer dat er geen voorlichting komt over toekomst, terugleverkosten en afloop saldering

Goeie service

Staan je goed te woord.