Wisselende ervaring.

Mijn ervaring was tot aan de energiecrisis best goed. Alleen de laatste tijd zeker minder. Omdat de mogelijkheid om een 3 jarig contract af te sluiten de laatste 2 jaar niet mogelijk was. Jammer.

Goede ervaring. Geen problemen ondervonden.

Vanaf start levering tot op heden alleen maar goede ervaring(en).

Een energiebedrijf waar je van op aan kunt.

Mijn ervaringen zijn simpelweg goed!

prima zorgverlener op alle fronten

Wordt goed geholpen bij vragen en de juiste oplossingen

Goede ondersteuning bij overgang.

Duidelijke uitleg hoe alles werkt en vooral jullie vriendelijkheid.

Duidelijk goede prijs

Zeer goede informatie!!!

Altijd op tjjd met informatie en zeer duidelijk. Leuk ook het spaarsysteem, alle beetjes helpen

Nooit problemen. Fijn dat je kunt sparen voor een kado

ben al lang klant goede ervaring

No nonsens

Ben nu al een aantal jaren bij United Consumers en dat bevalt me uitstekend. Wordt goed op de hoogte gehouden van veranderingen en tarieven, prijswijzigingen ed. Duidelijke communicatie. Ook het spaarprogramma is fijn.

Degelijk! Dat is belangrijk!

Continue stroom- en gaslevering!

netjes en duidelijke communicatie .

als positief

Overzichtelijk

Denken na over wat de klant interessant vind

goede service en tarieven

goed contact, vriendelijke medewerkers,

zonnepanelen

Hoeveel kw heb ik aan jullie terug geleverd en hoeveel kost me dat?

Ik ben een cliënt van United consumer al vele jaren. Ik ben heel tevreden, altijd heel correct en

Ik ben heel tevreden, ik ben een cliënt van United consumer al vele jaren Altijd voordeligst en correct

Tevreden

Alles is goed!

Ben zeer tevreden met UnitedConsumers Energie .

UnitedConsumers Energie doen wat zij beloven . Goed bereikbaar en met een uitstekende website voor goede informatie .

Klant gericht ga zo door

Zo als het nu is ben ik dik tevreden

Tevreden

Goede en duidelijke service en goed bereikbaar voor eventuele vragen

Goed geregeld

Gewoon goed

Al jaren trouwe klant

Fijne leverancier, zeer tevreden dus wij zijn niet van plan over te stappen!

Altijd goede uitleg en bij verandering altijd gebeld worden en uitleg vriendelijk personeel

Goed bereikbaar, gekozen vanwege de toen geldende tarieven.

Bij vragen snel en eenvoudig contact. Geen uren wachtrij met muziekjes.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven