Geen

Geen ingewikkelde formules, je weet wat je krijgt. Ze zijn open en transparant, niet de goedkoopste maar daar in tegen heb je wel een spaar formule. Je weet wat je afgesloten hebt.

Gewoon weten dat je goed zit.

Zoeken naar de gunstigste energieleverancier uit handen geven aan UC geeft rust en zekerheid.

Blij met dienstverlening United Consumers

Heb nu Energie levering en auto verzekering lopen en dat gaat prima.

Helemaal top

Goede service en het meedenk vermogen

Betrouwbare energieleverancier

Zie boven

Fijne klantenservice

Ik word altijd goed geholpen wanneer ik contact opneem met de klantenservice.

Zeer tevreden vind het jammer dat ik niet eerder bij jullie terecht was gekomen

Makkelijk bereikbaar en qua prijs heel netjes.

Ik ben al sinds jaren lid, weet niet eens hoe lang. Maar alleen positieve ervaringen bij alles. Heb mijn autoverzekering bij UC, energie, ziekteverzekering, telefoonaanbieders. Heb nog nooit wat te klagen gehad en als je ergens mee zit wordt je goed geholpen.

Eenvoudig zaken regelen via internet en een goede prijs

Betrouwbare en klantgerichte Energie leverancier

Wat energieprijzen betreft zijn deze competitief met de scherpere branchegenoten. Daarnaast krijgt de klant de mogelijkheid om dmv spaarsysteem nog wat op te bouwen. Klantgerichte contract verlenging kan beter.

Eerst voordeel later erg duur

Eerste jaar voordelig tarief; verlengings aanbod erg ongunstig

Voor mij is priema voor Spaaren en korttingen Top

Na het plaatsen van zonnepanelen .....

Vorig jaar heb ik zonnepanelen geplaatst en airco's genomen om zo mijn steentje aan de energietransitie bij te dragen! Echter ben ik in de kwartalen daarna laten jullie zien dat jullie me nu liever kwint dan rijk zijn!

Zeer positief

Naar mijn idee krijg ik alles tegen een billijke prijs geleverd. Ben uitermate tevreden.

Ik ben al jaren tevreden .

Komen altijd de afspraken na .Dat is mijn ervaring .

Zeer tevreden over de service van UC. Er wordt veel inzichten geboden.

Uistekend

Nooit geen klachten en/of problemen gehad

prettige provider

correct & klantvriendelijk

Goed!!!

??????

Goed ,ook in het geven van advies

De service en alles is goed en het spaarprogramma lekker meegenomen dus uitstekdn

Niet de goedkoopste,maar wel een goede service

Niet de goedkoopste,maar wel goede service (Nog)Geen terug leveringskosten

Duidelijk

Communicatie en overzichten zijn duidelijk

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven