Redelijk tevreden

Graag eerder een verlenging aanbod

Supersnel en efficiënt!

Erg prettige wijze van contact en zeer snel en helder mijn probleem opgelost.

Prima contract, maar.....

Ik kan niet goed (overzichtelijk) mijn dagelijks/ wekelijks verbruik van gas/ stroom controleren. Engie heeft daarvoor een prima app.!

Zonder gedoe een mooi contract afgesloten

Tot nu zeer tevreden

Goed en duidelijk

Makkelijk te bereiken en snel en een goede service

Ik heb een prima 3 jarig contract.

Ik heb een prima 3 jarig contract.

Betrouwbare communicator over energie

Mijn vertrouwen in United Consumers is gebaseerd op de samenwerking met Engie, het grootste Franse energiebedrijf dat fossielvrije energie ltegen concurrerende tarieven levert

Sinds de start van UC heb ik me aangesloten voor energie, later is daar ook de zorgverzekering bijgekomen. Al met al ben ik zeer tevreden over de organisatie, de service van de medewerkers en de manier zoals met klanten wordt omgegaan. Ik heb alleen maar goede ervaringen.

Prettig bedrijf

Fijn bedrijf om zaken mee te doen,ook de klantenservice is vriendelijk en duidelijk makkelijk bereikbaar.

prettige overzichtelijke maandoverzichten en telefonisch goed bereikbaar

prijzen binnen de norm

Duidelijke uitleg op de site, mis ontbreken van een (verbruik)app

Concurrerende prijzen, totaal aanbod.

Geweldige service en goede producten

Ik ben al heel wat jaren klant van UC, zowel met energie als met de zorgverzekering en op vakanties in Nederland maak ik ook nog gebruik van de tankkaart. UC is concurrerend, denkt mee en levert waar voor zijn geld. De klantenservice is goed bereikbaar en zorgt voor oplossingen. Je hebt ook nog een mooi spaarpotje achter de hand. UC ga zo door.

Perfecte service en duidelijke voorlichting

perfect in every way

Het is een overzichtelijke firma, die nog gemakkelijk per telefoon te bereiken is, zonder een robot als chatpersoon. Als je iets te vragen hebt, gaat allemaal heel gemakkelijk en vriendelijk. Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren. Dus ik kan het aan iedereen aanraden.

voldoende

Goed aanbod gekregen voor energie levering. Helaas werkte de app in het begin niet goed, is na bellen direct opgelost. Jammer dat de app. niet duidelijk de teruglevering van de zonnepanelen laat zien. Zowel in kwh. als in geld. Ik betrek via jullie van Engie, maar de app van Engie zelf is duidelijker.

Helemaal top

Ik ben al jaren klant. Alleen maar positieve ervaring. Als ik de klantenservice al nodig had, zijn ze altijd super snel met antwoorden.

helemaal oké

Als je wilt kun je een heleboel op een plek regelen. Service is uitstekend.

To0 bedrijf

Heb hier al jaren mijn energie contract en dat tot volle tevredenheid! Elke maand een keurig overzicht van mijn verbruik! Gunstige voorwaarden!

uitstekende ervaring

na verschillende uitstapjes naar andere energie leveranciers, steeds teruggekeerd nar United Consumers. Ik wil nu niets anders, mede door verzekeringen ook bij UC

De klantvriendelijkheid nodigt je alleen al uit.

Duidelijke informatie op de website - prettige benadering aan de telefoon - overzichtelijke website.

Goede service tot dusver

Mijn ervaring met united consumers tot dusver is prima, echter mijn contract verloopt bijna en ik heb nog geen nieuw aanbod gehad. Ik denk ook sterk aan dynamisch contract ivm electrische auto, iets wat UC tot dusver niet aanbied.

Duidelijk versus hoge terugleverkosten

Communicatie in mail en app is duidelijk en overzichtelijk. Te hoog tarief voor terugleveren.

Ik voel me als kla t gewaardeerd.

Makkelijke app waarin veel zelf te regelen is. Fijne kortingen en scherpe tarieven. Aan te bevelen.

Geweldige

Goede service telefoongesprek zeer goede communicatie vriendelijke medewerkers die je graag met al je vragen te woord staan ik ben heel bij met UnitedConsumers ga vooral zo door jullie krijgen van mij een dikke 10. Geweldig.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven