Betrouwbaar, klantvriendelijk, transparant.

Ik ben al jaren klant van UC voor meerdere zaken. Heb nog nooit iets negatiefs hoeven te melden. Rekeningen kloppen en zijn leesbaar. Klantenservice is klantgericht en bereikbaar.

Correcte behandeling en goede info en sevice

Zie hier boven

Goede informatie en snelle afhandeling

Klant sinds vele jaren voor voertuigbrandstoffen, energie, telefoon en ziektekostenverzekering (autoverzekering recent beëindigd t.g.v. betere aanbieding). In de loop der jaren behoorlijk wat bespaard door de collectieve inkoop. Tevreden over contacten met UC, al is aanpassing van bankgegevens en mailadres soms wat lastig gebleken. Laatste jaren iets te veel spammail. Relevante aanbiedingen worden gewaardeerd, mits niet te vaak herhalend.

Echt heel tevreden met UC

Zeer vriendelijk professionele mensen bij de klantenservice, telefonisch heel goed te bereiken (super pluspunt), altijd bereid te helpen, goede automatisering, snelle reacties. Ik ervaar UC als zeer betrouwbaar, geen verborgen lettertjes. Helder en duidelijk. Zowel bij de zorg- en autoverzekering en energiecontract. Goede overstapservice.

Duidelijk, voordelig en klantvriendelijk!

Alleen maar positieve ervaringen!

Prima leverancier, duidelijke app, heldere overzichten. Jammer dat het nieuwe aanbod te hoog in prijs is

Goede keus

Berekent goede prijzen voor de producten en geeft duidelijke informatie

Ze zijn vriendelijk en erg behulpzaam. Ik krijg elke keer mijn verbruik te zien en kan het altijd aanpassen.

Al bijna 22 jaar!

Al 22 jaar dik tevreden over jullie. Er wordt meegedacht met situaties en mocht er iets zijn kun je altijd bellen. Professioneel bedrijf, ik beveel jullie vaak aan bij andere mensen!

Zeer concurrerend op alle fronten

Goede communicatie en prijs concurrerend op alle gebieden.

Betrouwbaar en duidelijk

Tot nu toe de beste in de reeks die ik gehad heb. Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Al jaren klant, ze zijn heel behulpzaam met alles, mocht je eens betaling problemen krijgen dan ook daar gaan ze je bij helpen en ze staan altijd klaar met raad en daad over wat je ze vraagt.

Scherpe commerciële aanbieding en overstappen zonder zorgen

Over-all een positieve ervaring. Zou wel prettig zijn om direct na keuze van overstap inzicht te behouden op het gekozen contract (app pas beschikbaar vanaf de effectieve overstapdatum). Ook is de overstapbonus nergens meer zichtbaar, waardoor het lijkt of de condities zijn veranderd (is niet zo, kennelijk wordt overstapbonus pas achteraf verrekend).

erg tevreden

goede prijs. goede ondersteuning indien vragen. kan spaarpot naar eigen rekening overmaken. maandelijks gebruiksoverzicht.

Goed bereikbaar en deskundig

Gewoon top!!

Mijn ervaringen zijn positief, ik heb nog nooit problemen gehad met united consumers. Ik ben er al hèèl lang een tevreden klant. Je word netjes en vriendelijk te woord gestaan als je iemand wil spreken. En iedere keer weer een leuk spaarcentje is altijd fijn om te mogen ontvangen.

niets mis mee

transparant

Al jaren lid, nog geen moment spijt gehad

Goedkoopste goede service

Ben sinds 2000 bij united en zeer tevreden.

Prijstechnisch zeer goed

Al jaren bij united consumers en ben blij met de besparingen. Wel is de klantenservice soms wel wat BOT En dat is niet prettig (die van de telefonie met name) de klantenservice van de energie is aardig.

Goede service!

Ik geef niet snel 5 sterren, maar ik ben serieus blij met UnitedConsumers. Leuk ook steeds die bonussen!

Punctueel de lopende zaken afhandelen.

De producten die wij afnemen worden zorgvuldig gevolgd en het nodige advies geven.

Bij afrekeningen geen verrassingen,ook het sparen zijn we heel blij mee

Duidelijk en overzichtelijk

Wordt maandelijks door middel van een mail op de hoogte gehouden van mijn verbruik. Hierdoor is alles inzichtelijk. het overzicht is duidelijk en de app is zeer gebruikdsvriendelijk

Bij telefonisch contact ben ik altijd vriendelijk behandeld. Ik heb energie contract en een autoverzekering, een paar jaar geleden werd ik opgebeld door UC, ze hadden een goedkopere autoverzekering voor me, wat een service!!!!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven