goede informatie over de prijzen

Ik heb positieve ervaringen met jullie. Goede informatie over prijzen, contracten, kortingen, etc.

Nvt

Nvt

Correcte niet onnodig dure levering van stroom en nota’s duidelijk

Niet te hoge stroomkosten. Steeds vlot en correct geleverd.

Niet conform verwachting.

Volgens de aanbieding zou ik minder moeten betalen dan dat jullie mij lieten betalen.(Maandelijks) Ik had deze weer aangepast en ik zou ook een powerbank krijgen en deze heb ik ook nog steeds niet gehad. Dit kan beter.

Keurig vriendelijk en correct geholpen

heel goed

altijd een hele prettige ervaring en al heel lang!!

Alles gaat altijd goed bij het aanvragen van een nieuw contract

telefoon en energie contracten

Ben al een flink aantal jaren cliënt bij jullie en ben super tevreden

Gewoon goed

Makkelijk alles op een plek, en makkelijk kiezen wat je wilt.

Een goede organisatie

Gewoon zoals het hoort

Duidelijk , altijd goed overzicht

Positief

Duidelijk en goede service!

Werkt perfect

Ze hadden voor mij het beste aanbod.

Dat is voor mij het belangrijkste.

Betrouwbaar

Betrouwbaar en altijd op zoek naar de laagste prijs voor je energiekosten. Je ook goed je verbruik bijhouden in de app.

Mooie ap waar op je verbruik goed kan afezen

Alles oké

Alles prima

Ik was tevrede in het verleden

Ik ben eigenlijk van plan te gaan overstappen puur en alleen omdat jullie meer vragen voor de terug leveringen zonnepanelen dat wat jullie geven. Dit valt me heel erg tegen ben een hele trouwe klant en zit al 10 tallen jaren bij jullie maar jullie zijn nu de duurste wat betrekking op zonnepanelen en dat terwijl jullie zelf ook groene stroom hebben. Ik als alleenstaande moeder die in de bijstand zit vind het erg jammer dat jullie dat doen. En dit gaat jullie klanten kosten helaas

heel erg tevreden!

ik ben alleen en vind 't super fijn dat UC voor mij kijkt wat een goede keuze is voor bijv. energie, zorg, auto.. Dank!

Ik heb tot nu toe niks te klagen ben altijd heel netjes geholpen.

Afspraken nakomen is moeilijk

Met de servicedesk goede afspraken gemaakt. Maar de backoffice van UC dacht er anders over en doet gewoon zijn standaard aanpak. Daar is geen ontkomen aan. Dus uiteindelijk zit je als klant te praten met een zeer vriendelijk onderdeel van UC, maar die hebben geen invloed op het feitelijke proces.

Voldoet aan de verwachting

Voldoet aan verwachting. Geen bijzonderheden en ook geen onderscheidend vermogen. Geldt overigens voor alle leveranciers van gas en stroom. Nu gekozen voor prijs maar nu weer tijd om over te stappen.

Prima, soms wat omslachtig.

Prima overstap. Ik vind het apart afrekenen van gas en elektriciteit wat bijzonder. Waarschijnlijk koopt UC dit apart in bij de de energieleverancier. Voor sommige mensen zal dit vragen opleveren en mogelijk een drempel voor overstap vormen.

Zeer tevreden!

Alles is heel duidelijk en alle processen (aanvragen,verlengen,communicatie) etc verloopt altijd soepel! Super klantenservice die echt de tijd voor je nemen. De korting maakt het extra aantrekkelijk om met jullie in zee te gaan! Kortom, ik blijf mooi vaste klant !

Gewoon geweldig

Gewoon geweldig Dat vinden wij van jullie. In een woord gezegd. Niks is bij jullie teveel als je wat wilt weten . Ga zo door. M v g Fam. Hessels

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven