uitstekend

Alles wordt prima geregeld

Tevreden!

Geen onnodige mailing. Duidelijke website. Prompte afrekening. Niets te mekkeren dus!

heel blij mee

alles goed geregeld

Vriendelijk en vlot contact

Ik ben zeer te spreken over de service. Ze denken met me mee en ik kom vlot in contact met een medewerker. Ik heb nog geen uren in de wacht hoeven staan. Wel vind ik het nog een beetje ondoorzichtig hoe het werkt met de gehuurde zonnepanelen via de verhuurder en de informatie in de app.

Ik heb zo lang ik hier bij zit heb ik altijd een super goede service gehad Ik zal iedereen advies geven dat united Consumers super goed bedrijf is

Bouw lekker spaarpotje op. Kan bedrag per maand zelf veranderen.

Maandvoorschot zelf wijzigen

Wanneer kunnen we dat UC gaan doen. Ik vond dat bij de vorige leverancier erg prettig. Ad

Prima en goedkoop

Goede service altijd goed geholpen geweldig

Voortreffelijk

Duidelijk

Goede website

Alles is goed terug te vinden op je persoonlijke verbruik

tevreden

tevreden en telefonisch goed te bereiken

Does not work with foreign phone numbers

Energy contracts require a phone number. Only Dutch numbers are accepted.

Gewoon prima

makkelijk en goed

makkelijk en simpel

UC energie heeft me al veel geld bespaard

Erg makkelijk dat je alles online kunt volgen en aanpassen. De tarieven zijn ook eerlijk richting de klant.

Redelijk

Ik ben niet tevreden met de terugleverkosten die gerekend worden door United Consumers

Komt afspraken na en is duidelijk

Goede app en duidelijk.

Niet alles is goed

Ik heb jullie nu een aantal maanden als energieleverancier en dat gaat prima. Ik krijg ook verschillende aanbiedingen van jullie als het gaat om bijvoorbeeld autoverzekeringen, internetaanbieders en mobiele netwerk aanbieders. In al jullie mails houden jullie bij de berekening allen maar het prijsaspect als norm. Bijvoorbeeld hier bellen we via T-Mobile en ik krijg aanbiedingen voor KPN en Vodafone. M.N. KPN is voor mijn woonlocatie en mijn frequente bezoek net over de grens, totaal niet interessant. Hetzelfde met internetaanbieders. Geen vergelijk tussen kwaliteit en locatie! Verzekeraars alleen maar internetaanbieders en gêne tussenpersonen, terwijl niet iedereen allleen maar de goedkoopste en over het algemeen de meest onbereikbare verzekeraar wilt hebben.

Vriendelijke mensen

Wordt telefonisch altijd goed geholpen, als ik er zelf niet uitkom.ik kan jullie ZEKER aanbevelen.

Klantvriendelijk

De service is marktconform en de diensten zijn eerlijk.

goed en netjes

niks mee

Zeer goede service goed bereikbaar zit er al jaren zonder klachen. Normale prijzen. Ik hoef geen andere. Ga zo door UnitedConsumers.

Ben net gestart

Tot nu toe duidelijk