Prijs was netjes

Alles naar tevredenheid

duidelijkheid en overzichtelijk!

Iets waar ik zelf ook veel waarde aan hecht, daarom ben ik bij UC!

Te hoge prijzen

Te weinig info omtrent prijzen beleid

Duidelijk overzicht, eerlijke prijzen

Het maandelijks overzicht is duidelijk, prijzen zijn concurrerend (iets te hoog) service is ok.

Gewoon goed

Gewoon goed

Ruim voldoende

Aanmelden prima. App matig en verwerken vor8ge maand duurt ongeveer 2 weken

Zeer tevreden.

Ben tevreden met de aangeboden diensten.

Graaiers

Lekker graaien bij iedereen die probeert te verduurzamen met zonnepanelen. Ook vasteklant korting is ieder jaar minder. Tijd om over te stappen.

Ik ben zeer tevreden over United Consumers, zijn erg duidelijk, goede communicatie, ik overweeg mijn contract weer te verlengen.

perfect

mijn energie en gas is dankzij United Consumers betaalbaar en nog groen ook !!

Heel positief

Ik kan niets negatiefs verzinnen ;-)

Super service

Helemaal prima. Meerdere zaken nu via united consumers lopen. Zeer tevreden.

Ben al jaren klant voor Energie en zeer tevreden over de tarieven en communicatie over eventuele wijzigingen.

Gewoon goed, duidelijk en betrouwbaar

Al een aantal jaren lid en tot nu toe geen problemen gehad. Na mijn 3-jarig vast contract, graag opnieuw voor langere termijn vast willen zetten, maar die mogelijkheid is/was er niet, dus een 1-jarig vast contract afgesloten. Nooit moeilijkheden gehad en altijd netjes maandelijks de stand van zaken binnen gekregen.

tevreden klant

word goed op de hoogte gehouden en overal bij betrokken zijn duidelijk zonder kleine lettertjes

Tevreden

Ik ben zeer tevreden met jullie absoluut geen klachten top ga vooral zo door vandaar die 5 sterren

Zeer goede ervaring.

Alles is goed geregeld, nooit problemen.

tevreden

tevreden... zoals ik al zei

Goed behalve de autoverzekering

Al jaren stroomklant en zeer tevreden

Prima!

Duidelijke en up-to-date info!

Heel klantvriendelijk

Bij vragen of afsluiten contracten altijd goed bereikbaar via telefoon en mail. Wordt altijd beantwoord.

Ik ben heel tevreden

Ben altijd heel goed geholpen

Heel goede ervaring

Prima! Korting aan de pomp en mooie energiebesparing

Mooie kortingen, benzine, electra, gas,kortom prina bedrijf!

Al jaren zeer tevreden

Wordt altijd netjes geholpen wanneer ik vragen heb. Ik heb ieder jaar weer wat gespaard zonder dat ik het zelf opzij moet leggen

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven