Alles onder één paraplu

Mijn energieprovider, mijn autoverzekering en ziekteverzekering zijn ondergebracht bij United Consumers. Het leuke van alles is dat je aardig spaarpotje opbouwt.

alles gewoon zichtbaar en allea goed geregeld.

Goede ondersteuning vanuit de klantenservice

alles prima geregeld

Goede informatie steeds en leuk om te sparen

tevreden

United Consumers komt Niet met aanbiedingen voor trouwe klanten !!!!

Altijd mooie besparingen en prima servicealtijd warm en tevreden met UC

Goede leverancier

Prettige ervaring

Heel tevreden.

Zie boven.

Ik ben zeer tevreden, vooral door de hoge kortingen

Ik zou geen reden weten om over te stappen naar een andere energieleverancier.

Ik ben al bijna drie jaar bij United Consumers en mijn ervaring is zeer goed.

Je krijgt meer korting naarmate je meer afneemt. Eindelijk een bedrijf die begrijpt dat het niet alleen belangrijk is om korting te geven aan al bestaande klanten!

al jaren lid top

dit is het beste wat er is om mooi te sparen

Heel blij met UnitedConsumers

Ik ben al jaren lid van UnitedConsumers en heel erg tevreden. Het is prettig om verschillende verzekeringen bij elkaar te hebben en daarover extra korting te krijgen. Ook is de klantenservice goed en de prijzen houden ze laag.

Geduld

Werd begripvol en beleefd geholpen

Super site. Makkelijk bovendien spaar je iedere maand, mooi meegenomen.

Uitstekende communicatie

Altijd telefonisch bereikbaar en vriendelijke medewerkers.

Heel foef

Nooit problemen, advies is zo doorgaan.

teveel

Ik ben alleen voor energie bij United Consumers. Ik krijg nu steeds meer email over allerlei andere aanbiedingen, waar ik niet op zit te wachten.

Prima provider!!

Je wordt keurig behandeld en fijn te woord gestaan. Er wordt een goed tarief berekend in overleg met de klant!

Ik heb alleen maar heel positieve ervaringen bij UC en helemaal geen negatieve.

Met UC kan ik altijd goede afspraken maken en die worden ook allemaal nagekomen door beide partijen. Verder heb ik niks anders te melden, want beter kan het niet worden.

Uitmuntende service en -rima prijsstellingen

Ik zou alleen graag op de site zien voor hoeveel geld ik stroom terug lever

Al jaren tevreden

Goede informatie, prijzen en kortingen

Duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie. Ook telefonisch. Jaarrekening ook zeer duidelijk.

Klant vriendelijk en betrouwbaar

Komen na wat ze beloven , klantenservice helder en vriendelijk.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven