Super tevreden al jaren

Natuurlijk vergelijk ik wel eens met andere aanbieders maar die zijn nooit beter dus blijf ik zitten waar ik zit

Alles conform contract, duidelijke en vriendelijk informatie,

Geen enkel probleem ervaren, info komt altijd op tijd en is duidelijk.

uitstekend

goed contact en no problems

Voordeel pakken

Het collectief United Consumers biedt mij al jaren voordeel op mijn energie. Ook heb ik jaren getankt met voordeel. Jammer dat ik momenteel geen deelnemend tankstation in mijn buurt heb.

Betrouwbaar

Alleen maar positieve ervaringen

Prima,

Overzichtelijke uitleg.

redelijk

ik ontvang veel crossselling en wat ik mis is een overzicht of ik op schema zit met mijn maandtarief. Zit ik onder of boven hetgeen was ingepland.

Hartstikke tevreden met UC

Al jaren klant met verschillende pakketten, nog nooit gezeur of teleurstelling gehad, ze geven /doen wat ze beloven!!!!

Prettig persoonlijk contact en snelle reactie/service.

Positief.

Een heel fijn bedrijf

Met de vragen via de telefoon Een zeer deskundige telefoonnist of niste kort maar zeer bekwaam antwoord Dat ondervonden wij als zeer prettig Zeer korret Nederlands spreken persoon

iK BETAAL NOOIT TE VEEL EN HEB OOK GEEN PROBLEMEN MET VERRASSINGEN GEHAD.

Zeer coulant. Scherpe tarieven en betrouwbaar.

Goede adviezen, duidelijke website, perfecte communicatie. Ben al tig jaren zeer tevreden!

Goede service , snel contact.

Nooit geen problemen gehad en uitstekend service

Goede service en niet duur plus je kunt nog sparen ook

Nooit problemen

Nooit geen gedonder

Waarom zul je veranderen als het goed is

Nooit problemen gehad met UC. Ik krijg leuke kortingen. En UC zitten v.w.b. gas en energie, onder het gemiddelde.

Super , Eerlijk en Betrouwbaar

Een super eerlijke en betrouwbare website die waar maken van wat zij beloven en in alles behulpzaam zijn.

Voldoende bij geen zonnepanelen

Ben superblij met jullie alleen zo gauw de contractverlenging komt stappen we over naar een leverancier die gratis laat teruglevering i.p.v. de 30 euro die ik zou moeten gaan betalen bij verlenging

Had meer verwacht

Een keer per maand een meter stand is geen goede klantervaring. Ik wil mijn dagelijks verbruik zien .. en m’n teruglevering. Zeer teleurstellend

Altijd tevreden

Al jaren klant en altijd tevreden

goede service

al jaren alles onder een dak bij United consumers, en dat is prima, goede klantenservice, en vooral de website goed makkelijk toegankelijk en overzichtelijk,

Uitermate tevreden.

Prima geholpen

Telefonisch oke

bereikbaarheid per telefoon

In tegenstelling tot veel grote bedrijven is UC altijd goed bereikbaar. de medewerkers nemen rustig alle tijd om je te woord te staan en om uitleg en advies te geven

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven