Al vele jaren zijn wij van UC een klant, en hebben géén enkele behoefte van aanbieder te veranderen daar UC op vele wijze een inzet toont die sterk klantgericht is. Uiteraard houdt UC ook hun commercieel belang in het oog, maar dit gaat niet ten kostte van haar service aanbod tot de klanten.
Beste Cees en Willy, Hartelijk dank voor je uitgebreide en positieve review! We waarderen het enorm dat je al vele jaren een trouwe klant bent van UnitedConsumers. Het is ge om te horen dat je onze klantgerichte inzet waardeert en geen behoefte hebt om van aanbieder te veranderen. Wij streven ernaar om een balans te vinden tussen commercieel belang en uitstekende service, en het is fijn om te weten dat dit ook door jou zo wordt ervaren. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
goede service goede prijs maandelijks overzicht
Beste Bert, Hartelijk dank voor je positieve review! Het doet ons veel plezier om te horen dat je tevreden bent met onze service, de prijs en het maandelijkse overzicht. Wij streven ernaar om onze klanten altijd de beste kwaliteit en duidelijkheid te bieden. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Altijd klaar om problemen samen op te lossen.
Beste Robert, artelijk dank voor je positieve review! Het doet ons veel plezier om te horen dat je onze inzet om problemen samen op te lossen waardeert. Wij streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en samen tot de beste oplossingen te komen. Jouw feedback is voor ons erg belangrijk en motiveert ons om onze service continu te verbeteren. Dank je wel voor het delen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Het grote voordeel is de Service op velerlei gebied van UC . Dit is de Kwaliteit van de Kennis & Ervaring , en geeft een meerwaarde aan consumersklanten.
Beste P-Jan, Hartelijk dank voor je lovende woorden! Het doet ons veel plezier om te horen dat je de service van UnitedConsumers op zoveel gebieden waardeert. We zijn trots op de kwaliteit van onze kennis en ervaring, en het is fijn om te weten dat dit een meerwaarde biedt voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Wij hebben al heel lang energie van unitedConsumers , altijd vriendelijke mensen aan de telefoon . Zelfs met mail snel antwoord . Zijn erg blij met unitedConsumers energie
Beste Derk, Hartelijk dank voor je positieve review! Het doet ons veel plezier om te horen dat je al zo lang tevreden bent met onze service en dat je onze medewerkers vriendelijk vindt. Wij streven er altijd naar om onze klanten zo snel en efficiënt mogelijk te helpen, zowel telefonisch als via e-mail. Wij zijn blij dat wij je kunnen voorzien van energie en hopen je nog lang van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
ik heb altijd goede ervaring met united consumers gehad maar nu ik zonnepanelen heb word het veel te duur bij united consumers. ik ben dus overgestapt.en word meteen van al mijn informatie afgesloten. erg kinderachtig ik heb nog gewoon recht tot einde contract.
Beste, Allereerst hartelijk dank voor je review. We nemen je feedback serieus en nemen deze graag mee in onze toekomstige dienstverlening. Het klopt dat verbruiksgegevens niet langer beschikbaar zijn in de persoonlijke pagina bij een recente of toekomstige overstap. Waar voorheen alle verbruiksgegevens, ook voor oude adressen, zichtbaar bleven, hebben we nu gekozen om enkel de verbruiksoverzichten te tonen wanneer je een actief energiecontract hebt. Dit doen we om oude, niet relevante informatie te verwijderen en onze processen nog soepeler te laten verlopen. Bij een overstap wordt je energieverbruik afgerekend op je eindnota. Ook je voorgaande energieverbruik is terug te vinden op eerder verstuurde nota’s. Je ontvangt de eindnota altijd binnen zes weken na de overstap naar een nieuwe leverancier. Desondanks doen wij ons best om de eindnota sneller te versturen en streven ernaar om deze binnen drie à vier weken te verzenden. Je ontvangt een bericht wanneer deze beschikbaar is. Natuurlijk begrijpen wij dat je nog graag je energieverbruik van voorgaande periodes wilt inzien. Daarom kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice om deze gegevens op te vragen. Je kunt ons telefonisch bereiken op 040-235 0560 of per e-mail op [email protected]. Nogmaals bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, Daan UnitedConsumers
Al 16 jaar klant bij UC voor mijn energie. Met name ontzettend blij met jullie erg vriendelijke, goed bereikbare, geduldige en zeer behulpzame klantenservice!
Beste, Wij vinden het fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent over onze (klanten)service! Dankjewel voor deze mooie review en de 9! Met vriendelijke groet, Caspar UnitedConsumers
De app verschaft niet veel meer informatie dan je energie verbruik. Geen overzichten, geen voorspellingen met betrekking tot je maandbedrag. Ik ben regelmatig van energieleverancier gewijzigd en dit is, in mijn ogen, wel de app met de minst bruikbare informatie van alle leveranciers die ik gehad heb.
In zeer korte tijd heldere en transparante uitleg zodat ik direct mijn keuze kon bepalen.
Ben al jaren bij united, 3 x verhuisd en veranderd van systemen maar alles klopt altijd , zeer vriendelijk en behulpzaam , dat je ook kunt sparen is fijne bijkomstigheid . Ik blijf zo lang ze er zijn bij united
Als jarenlange vaste klant loop ik nu bij UC aan tegen erg hoge vaste terugleverkosten van ruim 246 euro per jaar voor stroom, dit met slechts 6 zonnepanelen. Meer dan het dubbele van vele andere leveranciers. De terugleverkosten zijn zelfs hoger dan de vaste leverkosten. Is teruggeleverde stroom anders dan geleverde stroom, gaat over hetzelfde lijntje, toch???? Samen met een eventuele overstapbonus kost me dit al snel 400 to 500 euro. Helaas wordt dit nu overstappen, zoals waarschijnlijk vele andere klanten van UC. Erg jammer want ik verlaat UC met pijn in het hart. Meebetalen aan de kosten ok maar dit is absurd.
Beste Frank van Helvoirt, We begrijpen dat er telefonische contact is geweest. Wij hopen dat we de situatie hebben kunnen uitleggen en verduidelijken. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Ik ervaar mijn ervaring, als bekwaam, vriendelijk en snel.
Mijn ervaring is: goede uitleg bij vragen, service is prima en altijd op de hoogte van de mogelijkheden voor mijn energie en autoverzekering. Ik beveel UC aan. Leuk spaarpotje.
Wat fijn om te horen dat je de service zo goed ervaart. Hartelijk dank voor je review. Met vriendelijke groet, Nada UnitedConsumers
al jaren bij unit consumers energie denken ze mee
Ben zo tevreden, moet zo weer opnieuw mijn contract bekijken, maar hopelijk kan ik gewoon blijven waar ik nu zit. Ben heel tevreden, zou het iedereen aanraden hoor, ik heb wel alleen de energie, elektra en gas. Maar de rest zal zeker ook goed zijn, hopelijk blijf ik zitten waar ik zit.
Vaste kosten voor teruglevering van zonnepanelen schieten door het dak ik betaal nu 38 euro per maand! Als je belt voor uitleg wordt er gezegd dat ze geen klanten willen die zonnepanelen hebben. Demotivatiebeleid ipv eerlijk de kosten doorberekenen. Zo snel mogelijk opzeggen er zijn genoeg aanbieders die veel goedkoper zijn, De naam United Consumers graag aanpassen die klopt nu niet meer!
Beste Elco, Wij zien dat je op meerder plaatsen een review hebt achter gelaten. Wij hebben inmiddels telefonisch contact met je opgenomen. Wij hopen dat het telefonisch gesprek het een en anders alsnog heeft kunnen verduidelijken. Met vriendelijke groet, Wendy UnitedConsumers
Een probleempje met een rekening werd snel en netjes opgelost. Geen wachttijden bij de telefonische helpdesk, snel en terzake kundig geholpen. En binnen enkele minuten teruggebeld met de juiste oplossing.
Beste, Hartelijk dank voor je mooie feedback en mooie woorden. We doen ons uiterste best je zo goed mogelijk te helpen. Met vriendelijke groeten, Daan UnitedConsumers
Ivm d'r komende vakantieperiode tel. Contact gezocht met de binnendienst. Mijn verzoek was of er eerder dan 24-07 as. een aanbieding gemaakt kon worden voor contractverlenging. Dit was niet mogelijk, dan moest ik maar een andere energieleverancier opzoeken Echte klantenbinding!
Beste Arjan, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat het telefonisch contact niet naar wens is verlopen. We begrijpen je frustratie en willen je graag verder informeren over de huidige situatie met betrekking tot je contract. We waarderen je feedback enorm en nemen je opmerkingen serieus om onze dienstverlening te verbeteren. Momenteel kunnen we helaas geen nieuw vast contract aanbieden aan klanten die nog een lopend vast contract hebben. Zodra je vaste contract overgaat naar een variabel contract, kunnen we je een aanbod doen voor een nieuw vast contract met een looptijd van één jaar. Het is op dit moment technisch niet mogelijk om je eerder een vast aanbod te doen voordat je huidige vaste contract is afgelopen. Onze ontwikkelaars werken hard om dit proces te verbeteren, zodat we in de toekomst eerder een nieuw aanbod kunnen doen. We begrijpen dat dit ongemak veroorzaakt, vooral tijdens de vakantieperiode. Onze oprechte excuses hiervoor en we hopen snel een betere oplossing te kunnen bieden. Met vriendelijke groeten, Wendy UnitedConsumers
Bij united consumers ben ik aangesloten al bijna 4 jaar voor levering energie en ben ik zeer tevreden. Goede, concurreerde prijzen en vooral uitstekend service desk om alle vragen/ opmerkingen maar ook disputen beleeft te beantwoorden en uitleggen. Zij nemen al de tijd en zijn zij telefonisch bereikbaar tot 21.00 uur per werkdag. Maandelijks bij hun uitgebreid website en bij mijn account kan ik uitgebreid mijn gebruik van elektra en gas zien en vanaf vorige maand ook per week!!! Verder bieden ook andere verzekeringen en abonnementen ( heb ik al een mobiele abbo) en ziet ik te denken om mijn auto te verzekeren plus een tankcard.... Kortingen van producten worden ook gegeven die uitbetalen op je bankrekening of besteden bij hun eigen kadoshop...Dus... conclusie een goed bezig bedrijf om consument te bedienen, flexibel en vriendelijk
Beste P. Ilias, Hartelijk dank voor je fantastische beoordeling! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Het doet ons goed om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en je een positieve ervaring hebt gehad. We streven er altijd naar om de beste kwaliteit en service te bieden, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen! Nogmaals bedankt voor ons fijne gesprek en we hopen je snel weer te woord te kunnen staan. Met vriendelijke groeten, Dick UnitedConsumers
Tot op heden goede ervaringen. Maar vooruitkijkend ineens de duurste door de terugleverkosten. Onbegrijpelijk voor een club die is opgericht voor consumentenbelang. Jammer.
Beste R. Verkerk, Bedankt voor je review en de positieve ervaringen die je tot nu toe met ons hebt gehad. We begrijpen dat de terugleverkosten voor zonnepanelen een punt van zorg voor je zijn. UnitedConsumers koopt collectief in om een goede en aantrekkelijke prijs voor onze deelnemers te kunnen bieden. De snelle groei van het aantal zonnepanelen heeft echter geleid tot hogere onbalanskosten, die wij, net als andere leveranciers, helaas moeten doorberekenen aan onze klanten. Wij kiezen ervoor om de terugleverkosten via staffels te berekenen, afhankelijk van de hoogte van de teruglevering. Bij gemiddelde teruglevering zijn onze terugleverkosten marktconform en soms lager dan die van andere energieleveranciers. Bij extra hoge teruglevering zijn de kosten en risico's echter hoger, waardoor het kan zijn dat we wat duurder zijn voor klanten die heel veel terugleveren. We blijven ons inzetten voor het consumentenbelang en zoeken voortdurend naar manieren om onze diensten te verbeteren. We waarderen je feedback en hopen dat je ondanks deze kwestie tevreden blijft met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Sander UnitedConsumers
Er zou een compensatie moeten zijn voor mensen die geen zonnepanelen hebben maar wel flink betalen voor de teruglever energie Het is absurd dat je moet betalen terwijl je geen zonnepanelen hebt .
Het klopt dat in het verleden de onbalanskosten verdeeld werden onder alle klanten. Deze kosten waren, gezien het kleinere aantal zonnepanelen, over een groot aantal klanten te verwaarlozen. Echter, door de snelle toename van het aantal huishoudens met zonnepanelen in de afgelopen jaren, zijn deze onbalanskosten aanzienlijk toegenomen. Om deze reden heeft UnitedConsumers ervoor gekozen om de kosten door te belasten aan diegenen die ze veroorzaken. Sinds medio maart rekent UnitedConsumers deze terugleverkosten aan zonnepaneelhouders door, afhankelijk van de hoeveelheid teruggeleverde energie, via de vaste leveringskosten. Gemiddeld betalen zonnepaneelhouders zo'n 10 euro per maand meer, terwijl klanten zonder zonnepanelen ongeveer 5 euro minder aan vaste leveringskosten betalen. In uw specifieke situatie is daarom per 19 april uw termijnbedrag zelfs verlaagd. We hopen dat deze uitleg eventueel ongenoegen wegneemt en dat u tevreden bent met de aanpak van UnitedConsumers om de kosten eerlijk te verdelen onder degenen die ze veroorzaken.
Het is een goed bedrijf en veel service.
Nooit geen problemen gehad met UC
Bij vragen, duidelijke antwoorden. Zeer professioneel.
Beste, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling, Wij vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groeten, Caspar UnitedConsumers
Zeer vriendelijke meneer die de tijd neemt om de juiste informatie te delen. Adviezen zijn duidelijk.
Luchthavenweg 20
5657EB Eindhoven
Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.