Waar een instantie tegenwoordig haar klanten het gevoel geven op de eerste plaats te staan

Al vele jaren zijn wij van UC een klant, en hebben géén enkele behoefte van aanbieder te veranderen daar UC op vele wijze een inzet toont die sterk klantgericht is. Uiteraard houdt UC ook hun commercieel belang in het oog, maar dit gaat niet ten kostte van haar service aanbod tot de klanten.

geweldig

goede service goede prijs maandelijks overzicht

Positief

Altijd klaar om problemen samen op te lossen.

Vele jaren genieten we de Service/Ondersteuning van UC

Het grote voordeel is de Service op velerlei gebied van UC . Dit is de Kwaliteit van de Kennis & Ervaring , en geeft een meerwaarde aan consumersklanten.

Fijne service

Wij hebben al heel lang energie van unitedConsumers , altijd vriendelijke mensen aan de telefoon . Zelfs met mail snel antwoord . Zijn erg blij met unitedConsumers energie

afsluiting van informatie

ik heb altijd goede ervaring met united consumers gehad maar nu ik zonnepanelen heb word het veel te duur bij united consumers. ik ben dus overgestapt.en word meteen van al mijn informatie afgesloten. erg kinderachtig ik heb nog gewoon recht tot einde contract.

Dikke vette prima!

Al 16 jaar klant bij UC voor mijn energie. Met name ontzettend blij met jullie erg vriendelijke, goed bereikbare, geduldige en zeer behulpzame klantenservice!

Zeer matige app

De app verschaft niet veel meer informatie dan je energie verbruik. Geen overzichten, geen voorspellingen met betrekking tot je maandbedrag. Ik ben regelmatig van energieleverancier gewijzigd en dit is, in mijn ogen, wel de app met de minst bruikbare informatie van alle leveranciers die ik gehad heb.

Heldere uitleg

In zeer korte tijd heldere en transparante uitleg zodat ik direct mijn keuze kon bepalen.

Ben al jaren bij united, 3 x verhuisd en veranderd van systemen maar alles klopt altijd , zeer vriendelijk en behulpzaam , dat je ook kunt sparen is fijne bijkomstigheid . Ik blijf zo lang ze er zijn bij united

UC en nieuwe hoge vaste terugleverkosten stroom

Als jarenlange vaste klant loop ik nu bij UC aan tegen erg hoge vaste terugleverkosten van ruim 246 euro per jaar voor stroom, dit met slechts 6 zonnepanelen. Meer dan het dubbele van vele andere leveranciers. De terugleverkosten zijn zelfs hoger dan de vaste leverkosten. Is teruggeleverde stroom anders dan geleverde stroom, gaat over hetzelfde lijntje, toch???? Samen met een eventuele overstapbonus kost me dit al snel 400 to 500 euro. Helaas wordt dit nu overstappen, zoals waarschijnlijk vele andere klanten van UC. Erg jammer want ik verlaat UC met pijn in het hart. Meebetalen aan de kosten ok maar dit is absurd.

Bekwaam

Ik ervaar mijn ervaring, als bekwaam, vriendelijk en snel.

Al jaren klant tot volle tevredenheid

Mijn ervaring is: goede uitleg bij vragen, service is prima en altijd op de hoogte van de mogelijkheden voor mijn energie en autoverzekering. Ik beveel UC aan. Leuk spaarpotje.

super tevreden

al jaren bij unit consumers energie denken ze mee

Fantastisch.

Ben zo tevreden, moet zo weer opnieuw mijn contract bekijken, maar hopelijk kan ik gewoon blijven waar ik nu zit. Ben heel tevreden, zou het iedereen aanraden hoor, ik heb wel alleen de energie, elektra en gas. Maar de rest zal zeker ook goed zijn, hopelijk blijf ik zitten waar ik zit.

UC wil geen klanten meer met zonnepanelen

Vaste kosten voor teruglevering van zonnepanelen schieten door het dak ik betaal nu 38 euro per maand! Als je belt voor uitleg wordt er gezegd dat ze geen klanten willen die zonnepanelen hebben. Demotivatiebeleid ipv eerlijk de kosten doorberekenen. Zo snel mogelijk opzeggen er zijn genoeg aanbieders die veel goedkoper zijn, De naam United Consumers graag aanpassen die klopt nu niet meer!

Snel en hulpvaardig

Een probleempje met een rekening werd snel en netjes opgelost. Geen wachttijden bij de telefonische helpdesk, snel en terzake kundig geholpen. En binnen enkele minuten teruggebeld met de juiste oplossing.

Negatief contact binnendienst

Ivm d'r komende vakantieperiode tel. Contact gezocht met de binnendienst. Mijn verzoek was of er eerder dan 24-07 as. een aanbieding gemaakt kon worden voor contractverlenging. Dit was niet mogelijk, dan moest ik maar een andere energieleverancier opzoeken Echte klantenbinding!

Goede energie bedrijf met perfect service desk!!!

Bij united consumers ben ik aangesloten al bijna 4 jaar voor levering energie en ben ik zeer tevreden. Goede, concurreerde prijzen en vooral uitstekend service desk om alle vragen/ opmerkingen maar ook disputen beleeft te beantwoorden en uitleggen. Zij nemen al de tijd en zijn zij telefonisch bereikbaar tot 21.00 uur per werkdag. Maandelijks bij hun uitgebreid website en bij mijn account kan ik uitgebreid mijn gebruik van elektra en gas zien en vanaf vorige maand ook per week!!! Verder bieden ook andere verzekeringen en abonnementen ( heb ik al een mobiele abbo) en ziet ik te denken om mijn auto te verzekeren plus een tankcard.... Kortingen van producten worden ook gegeven die uitbetalen op je bankrekening of besteden bij hun eigen kadoshop...Dus... conclusie een goed bezig bedrijf om consument te bedienen, flexibel en vriendelijk

Niet voor zonnepanelen

Tot op heden goede ervaringen. Maar vooruitkijkend ineens de duurste door de terugleverkosten. Onbegrijpelijk voor een club die is opgericht voor consumentenbelang. Jammer.

Redelijk

Er zou een compensatie moeten zijn voor mensen die geen zonnepanelen hebben maar wel flink betalen voor de teruglever energie Het is absurd dat je moet betalen terwijl je geen zonnepanelen hebt .

Ik vindt het geweldig dat jullie dit doen. Had ik niet verwachtt.

Het is een goed bedrijf en veel service.

Uiterst positief

Nooit geen problemen gehad met UC

Bij vragen, duidelijke antwoorden. Zeer professioneel.

Heel fijn geholpen!

Zeer vriendelijke meneer die de tijd neemt om de juiste informatie te delen. Adviezen zijn duidelijk.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven