Super fijne mensen snel geholpen

Heel correct snel en goed

Goede start!

Prima eerste ervaring met United Consumers. Klantenservice denkt goed mee en bood gewenste oplossing- nadat ik zelf een foutje had gemaakt. Dit scheelde veel geld.

Prima uitleg door vriendelijke man

Naar aanleiding van cowboy verhalen over teruglevering energie heeft meneer mij eea uitgelegd Ook maandbedrag is beoordeeld en aangepast

Perfect en correct te woord gestaan !

Ik heb nu inmiddels al 3 verschillende medewerkers van united consumers gesproken, en mijn ervaring was uitstekend met alle drie ! Je wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan, echt een warme douche voor United Consumers !

Uitstekend zegt alles.

UItstekend.

Verrassend goed geholpen

De moed zakte me in de schoenen toen ik moest bellen voor een vraag. Tegenwoordig is dat zo een gedoe, in mijn verwachting zag ik een lange wachtrij en slechte, onpersoonlijke hulp. Ik kreeg (na een paar seconde al) een ontzettend aardige dame aan de lijn. Ze hielp me heel goed, ze legde me netjes uit waarom ze zoveel verificatievragen stelde. En ze vroeg me tweemaal, kan ik je nog ergens mee helpen of heb je nog een vraag? Ik stond helemaal perplex, het kan dus wel? Fijne hulp via de telefoon op afstand! Heel erg tevreden.

Perfect geholpen

Snel contact en goed uitgelegd

Fijn, duidelijk gesprek

Incredibly helpful support staff

I spent an entire year trying to fix a problem where the grid operator had assigned the wrong meters to my address. During this time I spoke to United Consumers support staff probably over 30 times over the phone and email, and every single time they were friendly, understanding, responsive, and most importantly helpful in trying to get my problems resolved. I also found the company very flexible in dealing with my issue, in stark contrast to many companies who will stick blindly to their 'protocols' instead of looking at realistic ways to solve a problem.

heel erg goed geholpen.

bedankt groeten Fred

Vriendelijke en zeer duidelijke uitleg

Geen lange menu’s om iemand te spreken. Geen lange wachttijd. Toine Thomassen is een zeer vriendelijke medewerker,die alles zeer geduldig en duidelijk heeft uitgelegd. Alle mogelijkheden duidelijk en vriendelijk besproken . Er werd daadwerkelijk naar mij geluisterd,zonder mij het gevoel te geven dat mij iets opgedrongen werd. Vriendelijk,laagdrempelig,en duidelijke “Jip en Janneke”taal. Als de terugleverings tarieven van mijn Zonnepanelen laag of nihil blijven,blijf ik graag klant bij United Consumers

Snel, hulpvaardig en kundig

Netjes

De tijd genomen met uitleg

Snel en goed geholpen

Duidelijk en snel geholpen,erg klantvriendelijk

Heb veel leveranciers gehad, die koste me alleen maar geld. Nu hou ik over. Heel overzichtelijk, je kan alles in de app bekijken. Geen lange wachttijden als je belt. Je wordt vriendelijk te woord gestaan. Ze helpen je uitstekend. Zeer tevreden.

Klant is koning bij United Consumers

Zeer snelle, vriendelijke en professionele service.

Uitmuntend

De helderheid van de uitleg en het betrachte geduld zijn buitengewoon. Het voelt erg goed om de vragen zo duidelijk en voorkomend beantwoord te krijgen. Mijn complimenten aan UC dat zij zo’n capabele servicemedewerker als dhr Toine Thomas voor haar klanten beschikbaar stelt. Een stimulans voor mij om bij United Consumers te blijven en in voorkomend geval bij derden te promoten.

Zeer tevreden!

Ben al jaren een tevreden klant, zeer goede klantenservice met fijne medewerkers. Duidelijke uitleg en afspraken worden nagekomen. Daarnaast concurrerende prijzen.

Zeer goede service

De producten zijn zeer waardevol en de app gebruiksvriendelijk

Goed geholpen en duidelijk

Al meer dan 10 jaar zeer tevreden klant

Goed bereikbaar bedrijf met eerlijke prijzen en leuke extra’s. Duidelijke pagina met alle info die je nodig hebt.

positief, altijd snel bereikbaar, goed contact

in mijn ervaring alleen maar positief; ik krijg uitleg in jip en janneke taal als ik daar om vraag, altijd vriendelijke klantenservice, zeer behulpzaam...

uitstekende service, zeer klantgericht

een prima ter zake kundige medewerker die mij accuraat te woord stond.

Super vriendelijk en goed te woord gestasn

Mevrouw aan de telefoon heel aardig en vriendelijk. Duidelijke uitleg. Tot service.

top

vriendelijk en deskundig