Filters

9

Duidelijk, helder en eerlijk

Al meer dan 15 jaar zitten wij met alles bij UC en hebben nooit een negatieve ervaring gehad. Duidelijk, eerlijk advies en vriendelijke mensen. Goed en snel bereikbaar. Gewoon top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief

Mevrouw was erg vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
10

top en snel geregeld

Met een telefoontje is alles snel en goed geregeld dank daarvoor

  • Aanbevelen? Ja
6

Is goed

Ik hou niet van schrijven. Maar is een prima organisatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen en een prettig gesprek.

Ik begreep van Twan dat hij van mijn maandelijkse "teveel betaling" met zijn collega's binnenkort zouden gaan eten. Nu mijn maandbedrag tijdens ons gesprek wordt aangepast zullen zij helaas "het etentje moeten annuleren" Ik adviseerde hem dat zij anders een wat minder luxe toetje moeten nemen en ik zou hem hiervoor, in mijn beoordeling, een suggestie aan de hand doen. Gewoon vla! Ook best lekker. ;-) Nee, maar zonder dollen, het was een prettig gesprek en ik ben goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Nooit problemen gehad

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn om met jullie te praten over hetgeen wat wij bij jullie hebben lopen

M

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geholpen.

Ik had meteen een vriendelijke dame aan de telefoon, die mijn vragen duidelijk kon beantwoorden. In het verleden ook al eens snel en prima geholpen. Lof voor jullie klantenservice. mvg Tom Lamers

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden!

Erg vriendelijke dame en zeer behulpzaam, snelle verbinding, een 10!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed bereikbaar

Fijn dat hulp en meedenken zo snel en makkelijk telefonisch bereikbaar is. Verder erg betaalbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

Er werd uitgebreid tijd voor mij, advies gegeven en heel plezierig gesprek

  • Aanbevelen? Ja
10

Professionele en uiterst vriendelijke service

Nooit de telefoon opgehangen met ontevreden gevoel, alle vragen uitgebreid beantwoord en als ik ergens tegen aanloop dan krijg ik uitgebreid antwoord. Zowel energie alsmede telefonie en zorg. Mocht u elders paar centen mogelijk kunnen besparen op bijvoorbeeld energie, dan is dat het voor mij waard alleen al hoe je als klant correct en netjes geholpen wordt. Nee zal niet snel meer overstappen naar elders. Al jaren trouwe klant en een super tevreden klant. UC jullie verdienen een lintje !!

  • Aanbevelen? Ja
10

goed meedenkende mensen

na problemen goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
1

Het zijn oplichters, wees gewaarschuwd.

Dat spaarsysteem van ze is systematische oplichting. Ten eerste krijg je het bespaarde bedrag niet automatisch uitbetaald, dit moet je speciaal aanvragen en daarna gaan zij je aanvraag beoordelen. Veel mensen zullen dit niet weten en ook ik nam aan dat het spaartegoed automatisch zou worden verrekend met mijn eindafrekening. Als je daar eenmaal achter bent zeggen zij toe het tegoed te verrekenen met de eindnota, maar dat doen ze vervolgens niet. Nadat jij ze daarop attent hebt gemaakt beweren zij doodleuk dat de verrekening al heeft plaatsgevonden en het nieuwe openstaande spaartegoed €0,- is. Veel mensen zullen aannemen dat dit waar is en op dit punt alsnog afhaken. Daarna krijg je een mail hoe ingewikkeld het allemaal is met afdeling zus en afdeling zo en dingen die elkaar kruisen en interne controles die moeten plaatsvinden. En heel opvallend; “de teruggave van het bespaartegoed is destijds blijven hangen omdat u geen klant meer bent” Wablief? Maar goed, over twee maanden zouden ze “een 0- nota toezenden waar het bedrag op zal worden toegevoegd.” We praten over een bedrag waar ik op dat moment al 8 maanden wachtte. Maar opnieuw betalen ze niet en nu beantwoorden ze niet eens je mails meer. Bovendien is het spaartegoed in het overzicht verdwenen als ware het uitbetaald. Nadat ik op sociale media hierover klaagde kreeg ik alsnog een reactie, maar niet die waarop ik hoopte, want ze weigeren nog steeds te betalen, daar hebben ze vast een hele goede reden voor. Volgende maand is het een jaar geleden dat ik het spaartegoed had moeten krijgen. Als ze maar lang genoeg wachten hoeven ze het helemaal niet meer te betalen, want dan ben ik dood en begraven, een mooi verdienmodel.

  • Aanbevelen? Nee
10

Alsnog tevreden.

Hadden een verschil van inzicht mbt verbruikskorting. Na een telefoontje van hun kant,alles prima opgelost. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Door andere energie leverancier gebeld met nieuw aanbod. Geachte heer Van Gaalen, U heeft zojuist een offerte aangevraagd voor het product Gewoon Energie 1 jaar vast - 12.ACQ. Klik op onderstaande knop om uw offerte te bekijken. Wij kijken ernaar uit om u van een nieuw en scherp energiecontract te voorzien! Offerte bekijken Met vriendelijke groet, Nationale Energiebeheer 073 202 0051

  • Aanbevelen? Ja
10

B

ste keuze ooit gemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Altijd correct antwoord op mijn vragen En sparen is een leuke bijeenkomst

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima medewerkers en service

Wij zijn al jaren klant en zijn altijd zeer tevreden , bij telefonisch contact altijd netjes en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer vakkundig persoon.

Hier kan geen chatbot ter wereld tegen op. Zeer vakkundig persoon die kan multitasken en hij weet precies hoe hij je kan helpen. Hij luitsert goed en spreekt ook uit ervaring wat verbinding makkelijk maakt. Een perfecte coach voor trainingen. Het word tijd voor opslag voor Toine en als ik een eigen bedrijf zou hebben had ik hem zeer waarschijnlijk gekaapt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima energiebedrijf met goede service

Nooit problemen gehad met het bedrijf, goede communicatie en een voordelig 3 jarig contract.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geholpen!

Ik had een zeer vriendelijke, behulpzame en bekwame medewerker aan de lijn. Ook was de wachttijd zeer kort.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer behulpzame klantenservice!

Nauwelijks wachttijd en heel prettig contact. Alles wordt helder uitgelegd en indien nodig meteen aangepast.

  • Aanbevelen? Ja
10

Juiste balans persoon & functie

Wat een verademing, wat een aanrader: uitstekend team, juiste aandacht en dito samenwerking

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer behulpzame en deskundige medewerker die rustig de tijd nam om alles uit te leggen

Vriendelijk, rustig, zorgvuldig en deskundig

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.