Goede en duidelijk hulp

Deze beste man was een duidelijke en goede hulp bij al me vragen en dacht mee en snapte ook de situatie van 2024 en dus ook die van mij en gaf er een passend aanbod op waar ik zeker mee kan leven. Dit is de rede dat ik bij UnitedConsumers blijf

Gewoon prima

Ik had een vraag hoe men mijn energie die ik terug lever nu berekent, omdat er verschillen zaten wat ik.thuis zelf zie ( solar edge ).ap en wat ik op de maandelijkse opgave zie van United Consumers En dat werd prima uitgelegd..

Vriendelijke werknemer

Goed gesprek

Goed gezellig meedenkend al met al een aardige kundige man die ik aan de lijn had.

Als je belt nemen ze super snel op.. ik ervaar dat ik duidelijk en snel word geholpen.. ook wanneer de uitkomst van een nota teveel word..helpen ze je om toch alles netjes voor elkaar te krijgen. Ze helpen je echt! Ik zit er al jaren bij.. ga ook niet meer weg. Prima ervaring. Vandaag zeer goed geholpen door een dame Lisa..ook verstand van zaken en het was super snel geregeld!

service snel persoonlijk contact

Persoonlijk contact, service en vriendelijkheid waren ooit heel normaal. Maar waar vind je dat nog in de huidige gedigitaliseerde, onpersoonlijke, afstandelijke, snel-snellere en meestal (niet werkende) zeer klantonvriendelijke chatbots tijd? Mijn al langere ervaring met UC voelt daarom meer en meer als een verademing. Als je belt, heb je hooguit binnen slechts enkele minuten iemand aan de telefoon, zonder doorschakelen o.i.d. Er wordt goed geluisterd en de tijd genomen voor uitleg/toelichting op vragen. Ook n.a.v. contact via e-mail ontvang je snel een reactie. Vroeger was echt niet alles beter, maar persoonlijke aandacht en service moeten blijven. UC bewijst dat het gelukkig nog zeker wèl kan. Mede daarom zeer tevreden en aanbevolen, houden zo!

Ze namen de tijd om me goed te informeren en te helpen.

Rustig en duidelijk

Een fijn rustige en duidelijke uitleg een hele vriendelijke man die alle tijd nam om alles duidelijk uit te leggen super tevreden ( maar ! Dit ben al vele jaren)

Kundig en vriendelijk personeel.

Het afgelopen half jaar 2 keer contact met jullie opgenomen en beide keren een vriendelijk en behulpzame werknemer aan de telefoon gekregen. De telefoon opgehangen met een glimlach!!

Goede telefonische contactmomenten

Altijd vriendelijk en goed bereikbaar personeel en altijd goed geholpen met het beantwoorden van vragen, ook op financieel gebied!

Er werd naar me geluisterd, hij was geduldig en beantwoordde mijn vragen duidelijk....

Ik ben al jaren klant bij United Consumer/VGZ en besloot drie jaar geleden ook een Energierekening bij hen af te sluiten. Nu ons contract afliep, vond ik het niet meer dan terecht om contact met ze op te nemen om te beslissen of we wel of niet doorgaan met dit bedrijf. Een zeer behulpzame man, Toine Thomassen, luisterde naar mijn zorgen en vragen. Hij leek erg deskundig en was erg geduldig. In deze gekke en drukke wereld is het geweldig om iemand te vinden die tijd voor je maakt en behulpzaam is. Heel erg bedankt voor de duidelijke uitleg.

Goede kennis van zaken, goede duidelijke uitleg, vriendelijk.

Goede kennis van zaken, goede duidelijke uitleg, vriendelijk.

Fijn dat jullie mijn telefoon-oproep zo snel en goed beantwoorden!

Heel prettig om al na een paar seconden een vriendelijke en deskundige medewerker te kunnen spreken! Die ook even tijd nam om het antwoord op mijn niet-standaard vraag op te zoeken. en dat duidelijk uit te leggen. Als nieuwe energie-klant is daarom mijn oordeel "uitstekend"!

Niet luisteren naar argumenten. Klantvriendelijk -1

Ons vaste energie jaarcontract wordt met 257% verhoogd terwijl de energiebelasting en netbeheerderskosten stijgen met 31%. Wij hebben geen problemen met een acceptabele verhoging! Proberen duidelijk te maken dat wij zonnepanelen hebben en dat historisch verbruik niet juist is. Daarnaast spelen wij met de opbrengst van de zon en het opladen van onze zakelijke elektrische auto. Je kan op de website wel je maandbedrag aanpassen naar boven met 200% maar naar beneden maar met 15% en dan gebaseerd op wat UC bepaalt. Klantvriendelijk?, bij andere energiebedrijven konden wij zelf het bedrag bepalen zonder restricties. Elk jaar hebben wij geld teruggekregen, welk belang wordt hiermee gediend, niet het klantbelang.

Na uitgebleven betalen zeer slecht geholpen

De aanvraag tot uitbetaling van het 'spaartegoed' is netjes op tijd gedaan via de website. Het tegoed is niet uitbetaald. Pas nadat ik contact heb opgenomen werd ik er van beschuldigd dat ik een foutief bedrag heb aangevraagd. Als klant kun je het bedrag helemaal niet aanpassen. Het bedrag wordt nu pas een maand later uitbetaald terwijl het de termijn twee dagen geleden al is verlopen. Er werd niet meegedacht. Er werd geen verontschuldiging aangeboden. Er werd alleen maar verdedigd waarom united consumers niet fout zat. (Wat ze wel zaten).

Al vanaf het begin bij United Consumers gebleven en nog nooit problemen gehad met deze organisatie!

United Consumers komt bij mij eerlijk en betrouwbaar over. Ik hoef eigenlijk maar weinig te doen want alles loopt daar op rolletjes. Ben al vanaf 2 Dec. 2013 klant en heb de indruk dat daar met plezier gewerkt wordt, en ze geven voldoende en duidelijke informatie. Altijd vriendelijk als je vragen zou hebben en dat maakt mij een tevreden klant! Groetjes, Johan V.

De communicatie tussen United Consumers en ons als klant gebeurt op een prettige manier,graag zo doorgaan

Ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf.

Ik ben al jaren klant bij dit bedrijf en word altijd goed geholpen en correct te woord gestaan.

Uitstekende leverancier voor gas en elektriciteit.

ben erg tevreden

Duidelijk en kan met eventuele vragen altijd terecht

Positief verrast door belletje van united consumers.

Gistermorgen telefoon gehad ,dit nav mijn ongenoegen over de niet gegeven verbruikskorting. De medewerkster heeft mij keurig uitgelegd ,hoe het kortingsysteem werkt. Ik heb mijn ongenoegen duidelijk kunnen maken. Uiteindelijk tot een goede oplossing gekomen

Super geholpen

Heel goed en vriendelijk geholpen.

Top service, heldere communicatie, prima prijs.

Top service, ook telefonisch! Heldere communicatie, eerlijk en zonder poespas! Fijn dashboard als je inlogt. Prima energieprijzen

Niet oké

Aflopen energie contract. Week ervoor geen verlenging mogelijk ook niet voor een week later. Dus andere leverancier

5 sterren, omdat de klant nog altijd koning is bij UC

Eind 2005 overgestapt van #Nuon, na een naheffing van 1500,00 voor een 1 persoonshuishouding. Met de opvolgende jaarrekening van UC met het zelfde maandbedrag als voorheen bij Nuon, kreeg ik zelfs 200 euro terug...een duidelijk voorbeeld dat Nuon de zaak belazerde.....sindsdien een uiterst tevreden klant bij UnitedConsumers, ze zijn altijd scherp geprijsd, bieden een zeer goed bereikbare klantenservice, die altijd vriendelijk, meedenkend en kundig is, en als trouwe klant wordt je altijd beloond met een bonus. En gedurende afgelopen jaren met die enorm hoge energieprijzen, bewezen ze duidelijk een goed inkoopbeleid te hanteren want de exorbitante bedragen die sommige niet UnitedConsumerklanten te verduren kregen zijn mij zelfs met een variabel contract gelukkig bespaard gebleven en heeft mijn vertrouwen in UnitedConsumers enkel nog meer versterkt, en raad ik daarom iedereen aan.

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven