Deze beste man was een duidelijke en goede hulp bij al me vragen en dacht mee en snapte ook de situatie van 2024 en dus ook die van mij en gaf er een passend aanbod op waar ik zeker mee kan leven. Dit is de rede dat ik bij UnitedConsumers blijf
En daar is ie dan, de beloofde 10! Hartstikke bedankt, fijn te lezen dat je nog een jaartje wil blijven 😉 Groetjes Toine
Ik had een vraag hoe men mijn energie die ik terug lever nu berekent, omdat er verschillen zaten wat ik.thuis zelf zie ( solar edge ).ap en wat ik op de maandelijkse opgave zie van United Consumers En dat werd prima uitgelegd..
Dank voor deze mooie review! Heel fijn om terug te lezen dat de hulp gewaardeerd wordt. 😊 Groetjes Toine
Vriendelijke werknemer
Heel erg bedankt voor de fijne review! Nu gaan wij natuurlijk altijd voor een 10, wat had er voor uw gevoel anders kunnen gaan om op een 10 uit te komen? Groetjes Toine
Goed gezellig meedenkend al met al een aardige kundige man die ik aan de lijn had.
Dank je wel voor de goede review, fijn om te horen dat je het net zo gezellig vond als ik! 😉 Groetjes Toine
Als je belt nemen ze super snel op.. ik ervaar dat ik duidelijk en snel word geholpen.. ook wanneer de uitkomst van een nota teveel word..helpen ze je om toch alles netjes voor elkaar te krijgen. Ze helpen je echt! Ik zit er al jaren bij.. ga ook niet meer weg. Prima ervaring. Vandaag zeer goed geholpen door een dame Lisa..ook verstand van zaken en het was super snel geregeld!
Wat een super mooie review! Wij doen ontzettend ons best om onze deelnemers zo goed mogelijk te helpen! Heel fijn om te zien dat dit zo gewaardeerd word! Groetjes, Lisa.
Persoonlijk contact, service en vriendelijkheid waren ooit heel normaal. Maar waar vind je dat nog in de huidige gedigitaliseerde, onpersoonlijke, afstandelijke, snel-snellere en meestal (niet werkende) zeer klantonvriendelijke chatbots tijd? Mijn al langere ervaring met UC voelt daarom meer en meer als een verademing. Als je belt, heb je hooguit binnen slechts enkele minuten iemand aan de telefoon, zonder doorschakelen o.i.d. Er wordt goed geluisterd en de tijd genomen voor uitleg/toelichting op vragen. Ook n.a.v. contact via e-mail ontvang je snel een reactie. Vroeger was echt niet alles beter, maar persoonlijke aandacht en service moeten blijven. UC bewijst dat het gelukkig nog zeker wèl kan. Mede daarom zeer tevreden en aanbevolen, houden zo!
Wauw wat een mooie review! Heel erg fijn om te horen dat dit zo gewaardeerd wordt. Wij werken hier met zijn allen hard voor, en het is ontzettend fijn te lezen dat dit ook zo ervaren wordt. Dank je wel voor dit mooie bericht! Groetjes Toine
Ze namen de tijd om me goed te informeren en te helpen.
Heel goed om te horen, dank je wel voor de terugkoppeling! Groetjes Toine
Een fijn rustige en duidelijke uitleg een hele vriendelijke man die alle tijd nam om alles duidelijk uit te leggen super tevreden ( maar ! Dit ben al vele jaren)
Dank je wel voor deze goede beoordeling! Fijn te zien dat het toch gelukt is met het invullen van de review 😊 Groetjes Toine
Het afgelopen half jaar 2 keer contact met jullie opgenomen en beide keren een vriendelijk en behulpzame werknemer aan de telefoon gekregen. De telefoon opgehangen met een glimlach!!
Ophangen met een glimlach, daar doen we het voor! Fijn om te horen! Groetjes Toine
Altijd vriendelijk en goed bereikbaar personeel en altijd goed geholpen met het beantwoorden van vragen, ook op financieel gebied!
Beste Deelnemer, Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent. We doen ons best om altijd goed bereikbaar te zijn en onze klanten het best mogelijk te helpen. We hopen deze diensten dan ook te blijven leveren 😊 Met hartelijke groeten, Elif UnitedConsumers
Ik ben al jaren klant bij United Consumer/VGZ en besloot drie jaar geleden ook een Energierekening bij hen af te sluiten. Nu ons contract afliep, vond ik het niet meer dan terecht om contact met ze op te nemen om te beslissen of we wel of niet doorgaan met dit bedrijf. Een zeer behulpzame man, Toine Thomassen, luisterde naar mijn zorgen en vragen. Hij leek erg deskundig en was erg geduldig. In deze gekke en drukke wereld is het geweldig om iemand te vinden die tijd voor je maakt en behulpzaam is. Heel erg bedankt voor de duidelijke uitleg.
Goede kennis van zaken, goede duidelijke uitleg, vriendelijk.
Heel prettig om al na een paar seconden een vriendelijke en deskundige medewerker te kunnen spreken! Die ook even tijd nam om het antwoord op mijn niet-standaard vraag op te zoeken. en dat duidelijk uit te leggen. Als nieuwe energie-klant is daarom mijn oordeel "uitstekend"!
Ons vaste energie jaarcontract wordt met 257% verhoogd terwijl de energiebelasting en netbeheerderskosten stijgen met 31%. Wij hebben geen problemen met een acceptabele verhoging! Proberen duidelijk te maken dat wij zonnepanelen hebben en dat historisch verbruik niet juist is. Daarnaast spelen wij met de opbrengst van de zon en het opladen van onze zakelijke elektrische auto. Je kan op de website wel je maandbedrag aanpassen naar boven met 200% maar naar beneden maar met 15% en dan gebaseerd op wat UC bepaalt. Klantvriendelijk?, bij andere energiebedrijven konden wij zelf het bedrag bepalen zonder restricties. Elk jaar hebben wij geld teruggekregen, welk belang wordt hiermee gediend, niet het klantbelang.
Beste Timo, Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaringen en uw openhartige feedback. Het spijt ons zeer te horen dat uw ervaring met ons energiecontract niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij begrijpen volledig dat de aanzienlijke verhoging van uw jaarcontract, in combinatie met de stijging van de energiebelasting en netbeheerkosten een vervelende situatie is. We waarderen het ten zeerste dat u ons heeft geïnformeerd over uw situatie met betrekking tot de zonnepanelen en het opladen van uw zakelijke elektrische auto. Het is duidelijk dat deze factoren een significante impact hebben op uw energieverbruik en -teruglevering. Naar aanleiding van uw feedback hebben we een herberekening gemaakt op basis van uw gemiddelde jaarverbruik. Helaas bleek uit deze berekening dat er nog steeds een verschil is met uw volledige teruglevering. Desondanks hebben we op basis van deze herberekening uw termijnbedrag kunnen verlagen. We streven ernaar om deze situaties zo nauwkeurig mogelijk te behandelen, maar het is duidelijk dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Dit was uiteraard niet onze intentie. We hopen dat deze aangepaste berekening meer in lijn is met uw werkelijke energieverbruik en terug levering. We willen u nogmaals onze excuses aanbieden voor het ongemak en de frustratie die deze situatie heeft veroorzaakt. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en we blijven toegewijd aan het leveren van een service die zowel eerlijk als transparant is. Met hartelijke groeten, Roos UnitedConsumers
De aanvraag tot uitbetaling van het 'spaartegoed' is netjes op tijd gedaan via de website. Het tegoed is niet uitbetaald. Pas nadat ik contact heb opgenomen werd ik er van beschuldigd dat ik een foutief bedrag heb aangevraagd. Als klant kun je het bedrag helemaal niet aanpassen. Het bedrag wordt nu pas een maand later uitbetaald terwijl het de termijn twee dagen geleden al is verlopen. Er werd niet meegedacht. Er werd geen verontschuldiging aangeboden. Er werd alleen maar verdedigd waarom united consumers niet fout zat. (Wat ze wel zaten).
Beste deelnemer, Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze klantenservice niet is zoals u had verwacht. Het spaarprogramma is belangrijk voor ons, en het is nooit onze bedoeling geweest om u van iets verkeerds te beschuldigen. Excuses voor het ongemak. We willen graag uitzoeken wat er mis is gegaan. Zou u ons uw gegevens kunnen sturen naar [email protected]? Dan gaan we er zo snel mogelijk mee aan de slag en houden we u op de hoogte. Bedankt voor uw feedback, het helpt ons om onze service te verbeteren. We hopen snel van u te horen. Met hartelijke groeten, Daan UnitedConsumers
United Consumers komt bij mij eerlijk en betrouwbaar over. Ik hoef eigenlijk maar weinig te doen want alles loopt daar op rolletjes. Ben al vanaf 2 Dec. 2013 klant en heb de indruk dat daar met plezier gewerkt wordt, en ze geven voldoende en duidelijke informatie. Altijd vriendelijk als je vragen zou hebben en dat maakt mij een tevreden klant! Groetjes, Johan V.
Beste deelnemer, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en dat u onze aanpak als eerlijk en betrouwbaar ervaart. Bij UnitedConsumers streven we ernaar om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen voor onze klanten. Het is geweldig om te horen dat u onze communicatie duidelijk en onze service vriendelijk vindt. Uw tevredenheid is voor ons erg belangrijk en we zijn trots dat we u al zoveel jaren tot onze tevreden klanten mogen rekenen. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, weet dan dat ons team altijd klaarstaat om u te helpen. We kijken uit naar nog vele jaren van prettige samenwerking. Nogmaals bedankt voor uw steun en de genomen tijd om deze ervaring te delen. Met vriendelijke groet, Michelle UnitedConsumers
De communicatie tussen United Consumers en ons als klant gebeurt op een prettige manier,graag zo doorgaan
Beste, Bedankt voor de fijne woorden over onze communicatie! Super om te horen dat u tevreden bent. We blijven ons best doen om alles lekker duidelijk en makkelijk te houden voor u. Als er iets is, weet u ons te vinden. Bedankt voor uw vertrouwen in UnitedConsumers en we hopen u nog lang als klant bij ons te hebben! Met vriendelijke groet, Michelle UnitedConsumers
Ik ben al jaren klant bij dit bedrijf en word altijd goed geholpen en correct te woord gestaan.
Beste, Wat fijn om te horen dat u al jaren tevreden bent met onze service! We doen ons best om iedereen altijd goed en correct te helpen, dus het is super om te weten dat dit bij u is gelukt. Als u ooit iets nodig heeft of vragen hebt, staan we natuurlijk altijd voor u klaar. Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groeten, Lisa UnitedConsumers
-
Duidelijk en kan met eventuele vragen altijd terecht
Beste, Heel goed om te weten dat u onze aanpak duidelijk vindt en dat u zich op uw gemak voelt om met eventuele vragen bij ons aan te kloppen. We staan altijd klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden. Bedankt voor het vertrouwen in ons en aarzel niet om contact op te nemen als u iets nodig heeft! Met vriendelijke groeten, Tim UnitedConsumers
Gistermorgen telefoon gehad ,dit nav mijn ongenoegen over de niet gegeven verbruikskorting. De medewerkster heeft mij keurig uitgelegd ,hoe het kortingsysteem werkt. Ik heb mijn ongenoegen duidelijk kunnen maken. Uiteindelijk tot een goede oplossing gekomen
Originele beoordeling
Wij waren tot aan de jaarafrekening tevreden. Tot wij zagen dat de verbruikskorting was verdwenen. Ze promoten hun spaarprogramma enorm,maar er is op energie niets te sparen. Heel erg jammer,maar klant is binnen.
Heel goed en vriendelijk geholpen.
Wij willen u bedanken voor deze mooie review en dit mooie cijfer! Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Lisa UnitedConsumers
Top service, ook telefonisch! Heldere communicatie, eerlijk en zonder poespas! Fijn dashboard als je inlogt. Prima energieprijzen
Beste deelnemer, Hartelijk dank voor uw positieve review! Het is fijnom te horen dat u onze service, zowel telefonisch als online, als top ervaart. Ons streven is altijd geweest om heldere en eerlijke communicatie te bieden, zonder overbodige poespas, en het verheugt ons enorm dat dit door u wordt gewaardeerd. We zijn ook blij te vernemen dat u tevreden bent met ons dashboard. Wij zetten ons voortdurend in om dit zowel gebruiksvriendelijk als informatief te houden, zodat u uw energiezaken gemakkelijk en efficiënt kunt beheren. Wat betreft onze energieprijzen, we doen ons best om deze concurrerend en eerlijk te houden in de markt. Uw positieve feedback over onze prijsstelling is een grote motivatie voor ons om te blijven streven naar het bieden van de beste waarde aan onze deelnemers. Nogmaals bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en voor het kiezen van onze diensten. Met vriendelijke groeten, Daan UnitedConsumers
Aflopen energie contract. Week ervoor geen verlenging mogelijk ook niet voor een week later. Dus andere leverancier
Beste, Allereerst willen we u bedanken voor het delen van uw feedback. Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de huidige procedure rondom contractverlengingen. Uw ervaring is belangrijk voor ons en wij nemen uw opmerkingen serieus in onze voortdurende inspanningen om onze dienstverlening te verbeteren. We begrijpen dat de wens bestaat om contractverlengingen direct na de afloopdatum te verwerken. Echter is dit momenteel technisch en administratief niet haalbaar. We willen u verzekeren dat onze ontwikkelaars actief werken aan een technische aanpassing van ons klantadministratiesysteem. Ons doel is om in de nabije toekomst meer flexibiliteit te bieden in het proces van contractverlengingen. Op dit moment, en we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, is het nog niet mogelijk om een onmiddellijke oplossing te bieden. Contractverlenging is pas mogelijk na de afloop van uw huidige contract. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Mocht u verdere vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en uw ervaring met onze diensten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Daan UnitedConsumers
Eind 2005 overgestapt van #Nuon, na een naheffing van 1500,00 voor een 1 persoonshuishouding. Met de opvolgende jaarrekening van UC met het zelfde maandbedrag als voorheen bij Nuon, kreeg ik zelfs 200 euro terug...een duidelijk voorbeeld dat Nuon de zaak belazerde.....sindsdien een uiterst tevreden klant bij UnitedConsumers, ze zijn altijd scherp geprijsd, bieden een zeer goed bereikbare klantenservice, die altijd vriendelijk, meedenkend en kundig is, en als trouwe klant wordt je altijd beloond met een bonus. En gedurende afgelopen jaren met die enorm hoge energieprijzen, bewezen ze duidelijk een goed inkoopbeleid te hanteren want de exorbitante bedragen die sommige niet UnitedConsumerklanten te verduren kregen zijn mij zelfs met een variabel contract gelukkig bespaard gebleven en heeft mijn vertrouwen in UnitedConsumers enkel nog meer versterkt, en raad ik daarom iedereen aan.
Luchthavenweg 20
5657EB Eindhoven
Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.