de door mij gemaakte fout in een aanmelding

de door mij gemaakte fout bij het aanmelden van een nieuwe klant , onze zoon voor Gas en Electra . Heeft de werknemer, (Dame) mijn fout telefonisch gecorrigeerd Ben zelf te oud 89 om dat digitaal te kunnen prima service kees verkerk

NIET DOEN! Je word kapotgeslagen met mailtjes

Overgestapt naar energie via united consumers. Lage tarieven dus klonk goed. Ik word nu echter helemaal gek van alle mailtjes van united consumers. Ik heb me al uitgeschreven voor de nieuwsbrieven maar krijg nog steeds berichten over zorgverzekeringen etc. Etc. STOP HIER EENS MEE!

heb prima ervaringen met UnitedConsumers Energie

Correcte behandeling!

Staan altijd klaar voor advies

Ben al vele jaren tot grote voldoening klant bij united consumers.Waar voor hartelijk dank. Math Konings

Toppie

Altijd prima en lekker sparen voor de kerstkadootjes.

Mijn ervaring is heel goed en ik ben al jaren bij united consumers

Ik ben al jaren bij united consumers en ben heel tevreden.

Zijn goed

Ik heb geene negatieve erfahring

Goede voorlichting

Goede voorlichting

Komen gemaakte afspraken altijd na.

Duidelijkheid en goede surves

Ik heb bijna alles bij u.c , korting en prijzen zijn aantrekkelijk. Advies op maat ,en eerlijk advies , dat vind ik supper belangrijk.

Vriendelijke bekwame medewerker

Perfect geholpen

Het blijft voor ons toch wel weer dat het gaat om goed luisteren en dan uitvoeren .Bedankt voor de moeite. Groetjes van ons Ria Alphons

Heel correcte behandeling van Wendy. Veel geduld en zij belde precies op de afgesproken tijd.

Meedenken en oplossingen aanreiken

Vriendelijk en klantgericht

Betrouwbaar

Al heel veel jaren klant en dat zal ook wel zo blijven

Helemaal goed en zeer tevreden

Heb al enkele jaren de ziekenfonds verzekering naar tevredenheid en daarom gekozen om ook de energie bij hen te regelen. Zal ook goed zijn. Heb het volste vertrouwen

Geweldig en correcte benadering.

Ik ben erg tevreden over united consumers. Alles wordt goed afgehandeld en er wordt meegekeken met de client. Voelt als een warm bad.

Clear communication. Language friendly.

Solved the issue with immediate solution.

Verdient nog geen eens 1 ster

Bedrijf wat zijn afspraken totaal niet nakomt. Afspraken schriftelijk bevestigd en met een regeling komt. Puntje bij paaltje houden zij zich hier niet aan. Collega aan de telefoon doet valse beloftes en door een noodfonds wordt dit bedrijf er zelf alleen maar beter door. Een teamleider die zich stellig bij zijn standpunt houdt en niet meebeweegt in mijn situatie. Een compensatie doet wat totaal niet overeenkomt met de eerdere gemaakte afspraken. Ook toegeven dat zij hier beter van worden en het goed voor het bedrijf is. Pas op met dit bedrijf en hou goed in de gaten of zij niet ineens het verwachte verbruik aanpassen. Hierdoor moet jij in het eind van het jaar 700/900 terugbetalen.

Jaarafrekening komt laat

Klantenservice is goed bereikbaar. Na telefonisch contact met uitleg waarom deze keer de jaarrekening later is mijn beoordeling aangepast.

Prima organisatie.

Prima geregeld. Geen klachten.

slechte service

Ik ben nu al 5 maanden klant van UC, en ik heb nog geen enkel verbruiksoverzicht van energie ontvangen. Al diverse keren aangegeven via mail, maar er wordt geen enkele actie ondernomen. Ik ben hier zeer ontevreden over!!

Heel leuk om te sparen

Ik vind het leuk dat je af en toe een bedrag kan laten uitbetalen altijd een verrassing

heel tevreden met united consumers

overzichtelijke nota`s ,goed en snel met b.v vragen beantwoorden of advies ,kortom al vele jaren erg tevreden

De klantenservice is erg prettig en professioneel

Klantenservice neemt snel de telefoon op, is vriendelijk en kundig

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven