Filters

6

Niet klantgericht ,toch contact gehad en goed geholpen

Neem ruim 22 jaar energie af bij U.C naar nu kan ik pas na afloop van mijn 3 jarig contract een nieuw vast contract afsluiten. Terwijl ik wel van andere leveranciers de cijfers krijg.. Zo NIET KLANTVRIENDELIJK.. ik wordt hier, in deze tijd, erg zenuwachtig van. Eerder altijd zo goed en vriendelijk geholpen WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG. ZO JAMMER. Ik ben terug gebeld , en heb een nieuw contract aangeboden gekregen, die ik graag wilde. Dus top gedaan ,DAAN.

  • Aanbevelen? Nee
7

Trouwe klant wordt niet beloond bij verleging contract

Ik ben bijna 4 jaar lang klant van U.C. en tot volle tevredenheid. U.C. heeft mij onlangs een aanbod gedaan om mijn contract te verlengen. Het aanbod kwam, op basis van het door U.C. geschat jaarverbruik, uit op een maandtermijn van euro 209,85 1 jaar vast. Via Gas/licht.com was er op dat moment aan aanbieding van U.C. op basis van hetzelfde verbruik van euro 175,04 per maand 1 jaar vast. Bij navraag bleek dat aanbod alleen te gelden voor nieuwe klanten. Het is teleurstellend dat bestaande klanten vanuit coulance niet een beter aanbod krijgen aangeboden van U.C. want een verschil van bijna euro 35,- per maand vind ik substantieel. Ik wil graag klant blijven bij U.C. maar wordt nu min of meer gedwongen over te stappen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige klantenservice

Net overgestapt en meteen een hele positieve ervaring met de klantenservice. Open to 21:00. Ik bel om 20:57, omdat mijn termijn bedrag ineens verhoogd werd. Om 21:01 was ik aan de beurt. De verhoging was gebaseerd op historische cijfers en ze kunnen natuurlijk niet weten dat ik onlangs een warmtepomp aangeschaft heb. Het termijn bedrag is meteen aangepast en ik heb deze bevestiging meteen per mail ontvangen. Ik ben blij verrast dat er om 21:00 nog een medewerker mij te woord wilde staan en dat binnen enkele minuten mijn vraag beantwoord is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Voordelig en goede website

Aantrekkelijke kortingen en goede website

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig bedrijf

Ik heb al verschillende jaren een zeer goede ervaring met United Consumers. Wat ze telefonisch beloven maken ze ook waar. Ze doen hun uiterste best om de klanten zo goed mogelijk te informeren. Ik kan deze maatschappij iedereen aanraden

  • Aanbevelen? Ja
2

geen 10% korting meer bij vast contract

af 01-01-2023 geen 10% korting door prijsplafond ? vanTarieven en kortingsregeling UnitedConsumers Energie hanteert vaste leveringstarieven. Deze tarieven gaan in vanaf de startdatum van levering, staan vast gedurende de looptijd van uw overeenkomst en zijn niet onderhevig aan prijswijzigingen. Deze tarieven zijn gebaseerd op de gemiddelde vaste leveringstarieven van de tien grootste energieleveranciers van Nederland. Hierop geven wij u jaarlijks 10% verbruikskorting. Na het eerste uitgediende contractjaar ontvangt u een eenmalige welkomstbonus van € 60,00 voor stroom. Bovenstaande korting ontvangt u via het UnitedConsumers Kortingsprogramma op uw kortingstegoed en is inclusief btw.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een prettige ervaring!

Dit heb ik bij andere energiebedrijven nog nooit meegemaakt, een leuke geste!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Uitsekend!

  • Aanbevelen? Ja
9

Als u de sprong maakt om over te stappen, komt u er zelf achter, gewoon goed!

Ik wil niets anders meer.al jaren een goed bedrijf.klant vriendelijk nummer 1 Waag de sprong en je hebt de hoofd prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vriendelijk

Altijd snelle afhandeling en vriendelijke medewerkers!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Heldere en duidelijke uitleg! Nam de tijd voor je om alles goed uit te leggen. Top service. Bedankt !

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

United Consumers is een heel klantvriendelijk bedrijf. Heb je vragen, ze nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden. Ook geen lange wachttijden aan de telefoon. En het bespaarsysteem is een cadeautje erbij. Ongemerkt spaar je een mooi bedrag bij elkaar, wat je kunt gebruiken om iets voor jezelf te kopen of om je energie mee te betalen. Ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top leverancier

Al jaren krijg ik via United consumers bij gas en elektra... Heldere communicatie, goede sevice...etc... Mijn Vader adviseerde mij, en hij zat ook al jaren bij UC... Ik adviseer iedereen om via UC gas en elektra te laten leveren!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik word duidelijk geinformeerd en medewerkers zijn altijd en snel bereikbaar.

Klanten worden duidelijk geinformeerd en medewerkers zijn altijd en snel bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

betrouwbaar

ik ben weer terug gekomen omdat united consummer doet wat ze zeggen eerlijk en openlijk betrouwbaar geven je geen bla bla antworden beloven geen koeien met goudenhorens zoals ander partijen wel doen ik ben blij en teverden terug gekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Ben heel tevreden met jullie

Er zijn heel veel voordelen om klant bij jullie te zijn.Ben heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

GEWELDIG !

ik zit al 8 jaar bij UnitedConsumers gewoon goed !

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Sinds de overrstap naar UC kan ik alleen vertellen dat ik het een prima bedrijf vind. Zowel wat betreft de kosten vd geleverde energie als ook de ondersteuning bij het geven van oplossingen op vragen mijnerzijds. De behoefte om over te stappen heb nog steeds niet.

  • Aanbevelen? Ja
2

Begint al goed!

Voorschotbedrag komt totaal niet overeen met de vergelijkingswebsite. Is dit om jullie kas te spekken? Mijn verbruik is niet anders dan opgegeven!

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht in communicatie

Ik ben jarenlang klant geweest maar sinds ik ben overgestapt schijnt het heel moeilijk te zijn om op mailtjes te reageren en om duidelijkheid te geven over de eindafrekening, het enige wat er gezegd word binnen 4 tot 6 weken, maar men weet bijvoorbeeld wel dat het voorschot bedrag niet meer af geschreven hoeft te worden maar ze weten al weken niet of ik moet bijbetalen of dat ik geld terug krijg.

  • Aanbevelen? Nee
3

Slecht

Naar aanleiding van mijn review van 2/6/23.de teruglever vergoeding is 0,08 ipv de door uc vermelde 0,135.Graag dan ook dit vermelden als antwoord op mijn vraag. Jullie geven geen eerlijk antwoord op deze manier.

  • Aanbevelen? Nee
9

Fantastisch

Ben al jaren klant bij united consumers naar grote tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goede behandeling

Alles prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

10

Heeel positief,blij met het overgemaakte geld!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima energieleverancier

Fijne website om zelf overzicht te houden en inzicht te krijgen in verbruik

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.