Ik verander ook niet meer, ben heel tevreden met United Consumers.

Ik verander ook niet meer, ben heel tevreden met United Consumers.

Altijd goed geïnformeerd, en telefonisch correct geholpen

Nog nooit geen problemen gehad verder , altijd goed . Heerlijk om iets leuks te doen met het spaargeld. Heb u al vaak aanbevolen. Bij kennissen en mijn kinderen .

Meer dan tevreden

Ik kan me niet voorstellen een betere aanbieder te vinden.

Onbetrouwbaar voor bestaande klanten!

Ik ben sinds medio 2020 klant bij UnitedConsumers en dacht laat ik mijn tarieven eens toetsen! Tot mijn verbazing kwam ik op een vergelijkingssite tot de conclusie dat UnitedConsumers voor nieuwe klanten met hetzelfde verbruik een aanbod doet van meer dan € 500,- per maand goedkoper dan ik nu betaal. Vervolgens heb ik een nieuwe overeenkomst aangevraagd en wordt deze geweigerd. Conclusie UnitedConsumers heeft liever nieuwe klanten dan bestaande trouwe klanten!

Deskundig, vriendelijk en servicegericht

Deskundige, vriendelijke en behulpzame klantenservice die de problemen veroorzaakt door een andere energieleverancier goed en professioneel oplost!

keurig antwoord gekregen ook al kon ze nog niks doen.

Keurig antwoord gekregen ook al kon ze nog niks doen Gebeld omdat ik mijn contract 1 jaar vast gezet heb. Kreeg nog de oude betaalvoorstellen, wat niet klopte met het aanbod. Ik benijd de mensen niet die nu aan de telefoons zitten bij United Consumers. Zij kunnen er niks aan doen dat die fouten gemaakt zijn.

Altijd goed en vriendelijk geholpen. Advies is die ik krijg is ook goed. Men denkt mee

Snel een medewerker aan de lijn die ook zeer vriendelijk en behulpzaam was.

Zoals altijd bij UC geen ellenlange wachtrij aan de telefoon en vriendelijke behulpzame medewerkers. Ze doen echt hun best voor de klant.

Superb!

Geen wachttijd, zeer nette en kundige telefoniste!

Zeer deskundige uitleg

Ik blijf mij verbazen

Nooit te veel betalen. Steeds verassend

Ik ben een zeer tevreden klant

Ik ben een zeer tevreden klant

Superblij!

Ik ben zeer tevreden over mijn contract met UnitedConsumers. Goed bereikbaar voor vragen, afspraken kloppen altijd en een heel prettig leesbaar jaaroverzicht. Klasse!

Nog steeds tevreden. Vriendelijke medewerkers. Leuk om te sparen

goede service

mijn ervaring, komt een termijn even niet uit of je hebt zelf verkeerd gerekend die maand (is mij overkomen) dan is er niet gelijk een incasso en in contact is veel mogelijk dat op te lossen. omdat ik vroeger(nu ook nog maar gratis)hielp met schulden weet ik dat niet elke energieleverancier zo met klanten omgaat. en ook andere vragen, zoals ik had kan nu beter electrisch verwarmen of toch met cv. kreeg een gedegen en eerlijk antwoord, geen pseudo oplossing. zoals essent op website had staan de temperatuur van cv omlaag doen, want, weet ik uit ervaring(getest) dat ketel dan juist langer draait om huis op temperatuur te krijgen. dus je bespaart niets, je moet alleen langer koukleumen. van die dingen en men reageert ook snel en in correct nederlands, waar het nogal vaak aan schort

Tariefverlaging maar niet heus

De energie tarieven gaan per 1 juli omlaag met minimale hoeveelheid. De prijs per kwh uur voor terug leveren van stroom gaat van 48 naar 8 cent!! Oplichters zijn het.

Dieven, kijk uit van eind afrekenen bij overstappen

Dieven, kijk uit van eind afrekenen bij overstappen! Was bijna 2 jaar klant eind afrekening was altijd oké, maar zodra dat ik wilde overstappen voor de laatste 2 maanden (jan/feb) hebben ze €1400 eindafrekening voor gas en elektra in rekening gebracht! Over de hele 2022 heb ik nog geld terug gekregen, maar gingen mij straffen op momenten dat ik ging overstappen naar andere leverancier.

In een woord: prima

Gewoon heel goed

Ik was jarenlang tevreden totdat….

Ik was jarenlang tevreden klant bij… Ik was jarenlang tevreden klant bij united consumers voor auto en energie, zo tevreden dat ik ook mobiel abonnement bij hen heb afgesloten, maar autoverzekering kon elders veel goedkoper, dus met pijn in mijn hart over gestapt, nu loopt mijn vaste energie contract volgende maand af, in tegenstelling tot 10-15 gedane beloftes. (Men heeft helaas niets geregistreerd), krijg ik geen vast contract, ik moet nu de dure variabele tarieven betalen, nieuwe klanten krijgen wel een gunstig vast contract. Toen ik zei beëindig dan mijn oude contract en sluit een nieuwe af, zo werken ze nl al jaren, werd er verteld dat kan niet. Euh? Dus nu overstappen en weer terug naar de leverancier waar ik ooit begon toen ik op mezelf ging wonen en het is nog voordeliger ook. Jammer united consumers is een goede klant kwijt, benadeel je vaste klanten niet en hou je aan de werkwijze waarop je al jaren werkt. Als nieuwe klant is het leuk, maar in deze tijd komen ze eerder gedane beloftes dus niet na. Ik heb inmiddels een GOEDKOPER vast contract afgesloten, bij een maatschappij die GEEN onderscheid maakt tussen nieuwe en oude klanten. De opmerking vd medewerker toen ik zei ik stap dan over was tja u heeft 3 jaar extreem goedkoop geleverd gekregen, nieuwe contracten voor vaste klanten komen waarschijnlijk juli/augustus, toen ik zei dat een mondelinge overeenkomst bindend was en ik hen daaraan hield en anders op zou stappen, was de botte opmerking, dan moet u dat maar doen. Helaas had ik al een mobiel abonnement via united consumers afgesloten, anders was ik compleet vertrokken, maar zit er met mijn mobiel helaas nog een jaar aan vast. Ik heb jarenlang United Consumers gepromoot, inmiddels niet meer. Op meerdere review site staan meer vaste klanten met hetzelfde probleem, die ook opstappen, dan moet men dus duur ingekochte energie leveren aan nieuwe mensen veel goedkoper dan ingekocht tja.

Uitmuntend

Goede service Ben zeer tevreden verander niet naar een stroom leverancier

Wat ben ik blij met united consumers.

De afgelopen jaren heb ik al veel gespaard bij united consumeren. Heel fijn in deze dure tijd.

Snel verdient

Hoe wil je nog sneller geld verdienen Thuis op je stoel komt het binnenrollen

Een fijne spaar regeling waarmee we mooie dingen doen

We hebben een aantal pakketten bij United consumers en het mooie is dat je ongemerkt een mooi bedrag bij elkaar spaart. .

Goede uitleg en service.

Goede ervaring met uitleg en de kosten van energie en gas. Ik ben tevreden klant .

altijd alles goed geregeld

makkelijk al je gegevens inzien leuk spaarpotje goed in prijzen

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven