Filters

10

Goede uitleg

Vriendelijk te woord gestaan , Goede uitleg van de vragen die ik had .

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Dat ik zeer goed ben geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer snel en klantvriendelijke reactie

Zeer klantvriendelijk bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima, ook prijs verhouding goed, alleen hoe kan het goedkoper is niet inzichtelijk !

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen enkel min punt.

EEn betrouwbaar bedrijf waar ik graag klant bij blijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

iedere maand word er duidelijk de stand van mijn energie verbruik gegeven. Ik bespaar ook op mijn tank gebruik Zie een dag later of de zelfde dag wat ik bespaart heb. Ben zeer tevreden gr elly van eekert

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk zo'n spaarpotje!

Elke 3 maanden een extraatje, doe er altijd wel iets leuks mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar.

Direkt behulpzaam en transparant. Voelt vertrouwd.gr. Cor.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer Slecht

zeer slechte ervaringen met United Consumers. Er is de vorige keer iets mis gegaan met de meterstanden doorgeven. ik had teveel doorgegeven zodat ik €1352 moest bijbetalen dit truweel ik het jaar daarvoor nog 680 terug kreeg in mijn vast contract die ik toen ook nog had. . toen heb ik gebeld en de juiste meterstanden per mail doorgegeven. hun antwoord was dat ik een foto moet sturen. dit heb ik geprobeerd maar mijn telefoon werkte niet mee. heb dus teruggemaild dat dat niet ging. en vervolgens konden ze niks doen werd er toen terug gemaild. ik heb ze toen laten weten dat ik er wel klaar mee was en als ze het niet willen aanpassen dat het hun zelf geld ging kosten want ik had geen vast contract meer en bij de volgende eindafrekening zal ik het de meterstand die ik toen had doorgegeven(de laatste keer) ook doorgeven net zo lang tot ik er overheen ben. en nu ik de meterstand doorgeef begint het gedonder weer. ze mailen mijn nu wel dat mijn meterstand waarschijnlijk niet goed is doorgegeven. omdat ik nu volgens hun weinig doorgeef. waarom kan er nu wel een mail gestuurd worden maar niet als ik teveel doorgeef wat ze ook zo kunnen zien. en die mail van hun moet ik binnen 2 dagen beantwoorden. en zelf mogen ze er 35 dagen over doen. en de meeste mails die ik verstuurd heb zijn niet eens beantwoord. Het probleem is Nog steeds niet opgelost wat ik heb de juiste eindafrekening nog niet ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Overstappen

Het overstappen wordt niet goed geregeld. Heb een dikke boete gekregen bij mijn oude leverancier. Ik krijg ook geen gehoor bij de vraag waarom dat het niet geregeld is. 800 euro boete is echt veel geld en wordt met een kluitje het riet in gestuurd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Wanneer je wacht op stress verbazen ze ze jou

Ik heb geen spijt van aanmelden bij United consumers. Waar voor je geld ik zou het meer aanrader weet niet hoe ze het doen Maar als je zuinig bent word je beloond.

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht

ik ben nu bijna 2 maand klant en heb nog steeds geen enkel inzicht in mijn energieverbruik. meerdere keren heel lang geprobeerd om telefonisch contact te krijgen. Op email wordt gereageerd dat de antwoord tijd 31 dagen is !!! Belachelijk. In deze dure energietijden moet je kunnen zien wat het verbruik is. telefonisch wordt gezegd dat het erg druk is???

  • Aanbevelen? Nee
10

Klantvriendelijk

Service is zeer goed en duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja
4

Ineens meer dan een verdubbeling van maandbedrag

Ik heb alleen stroom ( al meer dan 10 jaar), het maandbedrag werd ineens €588,00, kon het op dat moment niet naar beneden bijstellen. Bedrag is gebaseerd op de laatste maanden, terwijl ik in de zomermaanden bijna niets gebruik.

  • Aanbevelen? Nee
1

US houdt geen rekening met vaste klanten

Per 1 januari van dit jaar zijn de prijzen van mijn variabele contract bij UC sterk gestegen, terwijl nieuwe klanten per diezelfde 1 januari nog niet de helft betalen. Telefonisch contact daarover bracht geen oplossing. Daarom dus per direct overgestapt naar een leverancier die wel mee dacht in oplossingen.

  • Aanbevelen? Nee
9

perfeke service,goede prijs ik kan mijn eigen prijs bepalen,zeer klantvriendelijk

in mijn opinie is er geen betere energieleverancier,ook de wachttijden zijn heel kort dat is een relieve,

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, altijd bereikbaar.

Als ik iets moet regelen is dat makkelijk, even bellen en het is geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super top

Heel vriendelijk, top service, snel antwoord op m’n vraag, super tevreden,

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettig relaxed contact ....

Fijn te woord gestaan en meteen de oplossing bedacht en verwerkt. Daarna direct mail met de bevestiging, top. Waardevolle en duidelijke medewerkster, zeker in deze soms warrige en wisselende energiemarkt, prijsplafonds en dergelijke. Mijn weekend weer goed .. mvrgr .. Marcel

  • Aanbevelen? Ja
9

top uitgelegd

de klantenservice heeft naar mijn vraag en probleem geluisterd. hierna heeft ze duidelijk het probleem uitgelegd en de vraag duidelijk uitgelegd. door het prijsplafond was het voor ons onduidelijk v.w.b. maandbedragen en verbruik. alles is nu duidelijk en helder voor ons, prettig gesprek

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppy

Kreeg uitstekende uitleg en advies naar aanleiding van mijn gestelde vraag,

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slecht

Met zonnepanlenen moet ik nu ineens in plaats van 220 Euro per maand 430 Euro per maand betalen. Vergelijk ik mijn verbruik plus teruglevering op gaslicht.com en bij ANWB Energie dan komt mijn totale maandbedrag voor energie nergens hoger dan 140 Euro per maand. Per jaar gebruik ik 220 kuub gas, 6550kWh elektriciteit en mijn zonnepanelen leveren 3550 kWh elektriciteit terug. Ik ga zo snel mogelijk naar een energieleverancier die door gaslicht.com wordt aanbevolen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel, accuraat en klantvriendelijk

Er is was een misverstand over het in gebreken blijven van een maandbetaling. Hoewel voldaan aan de verplichting had ik er beter aangedaan om wat meer aanvullende info (postcode en huisnr.) te verstrekken. Binnen 24 uur was het misverstand opgelost. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechtste ervaring ooit

Ik heb een offerte opgevraagd in november waarin ze nog lagere prijzen hanteerden. Vanaf 1 december hanteren ze dus hogere nieuwe tarieven. Telefonisch is mij verteld dat ik binnen het termijn zat en dat ik kon reageren op mijn offerte. Zij hebben zonder te kijken de nieuwe (hogere) prijzen gehanteerd. Toen ik eenmaal in het systeem van ze kon om alles te controleren, zag ik hun fout en heb ik contact met ze opgenomen. Echter doet hun klantenservice hier niks aan en zijn we een maand verder. Enige optie is om te veranderen van energieleverancier. Echter raad ik United Consumers af! Ze maken fout na fout: telefonisch hebben ze het toegegeven en aangegeven dat ze het zouden verhelpen, ook dat gebeurd niet en moet je er weer achteraan gaan. Uiteindelijk wordt er niks verholpen en zeggen ze alleen: je had eerder (binnen 14 dagen na het ontvangen van je contract) moeten bellen, maar het contract had niet duidelijk staan om hoeveel kWh het zou gaan en in mijn offerte juist wel, dus als leek zie je niet snel dat ze een fout hebben gemaakt waardoor je het pas ziet als je eenmaal in het systeem kan (waar natuurlijk een opzegtermijn aan vast zit dus dan ben je al snel een maandje verder). Kortom: ik raad het iedereen af en ze hebben een hele slechte service.

  • Aanbevelen? Nee
9

het is een SUPER organisatie

ik ben al jaren klant met 100& tevredenheid de super persoonlijke benadering ((niet eerst 6 wachtende voor u ))de rustige gesprekken aan de telefoon ik heb er bijna alle verzekeringen lopen toppy en dan nog eens het spaarplan wat automatisch bij geschreven word rond uit klasse een super tevreden klant mijn naam G.Verlinden...

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Door groot in te kopen, krijgen we korting en die geven we aan onze deelnemers. Zo besparen zij op energie, auto- en zorgverzekeringen, brandstof en mobiele abonnementen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.