Betrouwbaar

Goede communicatie, altijd bereid voor vragen te beantwoorden . Snel handelen , Kortom een fijn bedrijf . Nu

United Consumers is duur

United Consumers houdt vast aan het maximum terwijl energieprijzen sterk gedaald zijn. Dit is oplichting!

helaas nog wat onduidelijk ivm tarieven maar voor de rest, 2022, prima geregeld

Mijn contract liep af op 19/12/22; ivm de plafonds is het zeer onduidelijk wat het gaat worden; bijv. is mijn elektra voorschot van 40 naar 152 euro per maand gegaan, terwijl ik over 2022 ruim 700 euro terug krijg??? Ik vind dat onbegrijpelijk. Ook het antwoord op mijn vraag hoe dat kan, was nou niet duidelijk voor mij, dus liet/laat ik het maar zo en wacht de maanden januari en februari maar af. Volgens jullie heb ik een variabel contract, dus hoop ik, dat het gasvoorschot, zeker nu de gasprijs gedaald is, ook evenredig gaat dalen??? En natuurlijk ook het elektra voorschot; dat ook behoorlijk is verhoogd, maar daar berust ik voorlopig in. De komende maanden zal het uitwijzen

Geweldig die stortingen.

Ik wil u vragen om de uitbetalingen voortaan per kwartaal aan mij over te maken.[

Zijn klantvriendelijk en doen wat ze beloofd hebben !

Fijne maatschappij! Duidelijk , en doen wat ze beloven!!! Ik blijf hier klant!!

klant vriendelijk .

Altijd correct en geven goede en eerlijke antwoorden op de vragen .

uiterst positief

snelle verwerking en aantrekkelijke kortingen

Jammer van de emioticons

Grandioos, heb goede ervaringen met UC

Misschien niet de goedkoopste, maar ook zeer zeker niet de duurste, Heb zeer goede ervaringen met United Consumers, en kan het iedereen aanbevelen. Want de prijs is niet alleen het belangrijkste, maar zeker ook de service.

Goede uitleg bij uitleg wordt je vriendelijk te woord gestaan. En zelf met punten sparen is toch een goede meekomer in deze moeilijke tijd waar we het allemaal veel zuiniger aan moeten doen.

goed ,maar kan beter ???

het zou leuker zijn dat u.c. telefonisch beter bereikbaar zou zijn dan kun je persoonlijker iets overleggen. bij deze willen wij u vragen of u onze mail hebt gelezen om ons tarief aan te passen ????????????

Perfect en zeer correct personeel. Ook wij veranderen niet van energieleverancier.

Ervaring is zeer positief en dus voor ons geen wijziging in de leverancier, en zeker aan te bevelen om naar United Consumers Energie over te gaan.

Ik heb een goede ervaring met United Consumers.

Je word goed op de hoogte houden van alle afrekeningen en van nieuwsbrieven per email. Iedere maand kan je het verbruik zien op de nota. Goed omschreven.

zeer goede, snelle service , geen gedoe, alles prima geregeld

zie bovenstaande

Al heel wat jaren helemaal goed!

Dom als je er niet bijkomt

Goede service en uitstekende uitleg

Slecht !!!

Ik ben onlangs overgestapt van Essent naar united Consumers energie. Alles goed en wel. Toen ik eind december zag dat de tegemoetkoming van de overheid a € 190 nog niet binnen was gekomen werd mij telefonisch aangegeven dat ik bij de aanmelding niet heb aangegeven dat het om een woonadres ging en dat het bedrag daarom niet is overgemaakt. Ik ben de afgelopen 10 jaar diverse malen overgestapt en bij geen enkele aanbieder moet dit specifiek aangegeven worden. Maar goed, die dame zegt tegen mij dat het bedrag midden januari 2023 alsnog overgemaakt zal worden. Vandaag nog maar eens gebeld omdat er niets is overgemaakt, krijg ik nu ineens te horen dat het bedrag a € 190 pas word overgemaakt bij de jaarafrekening en als ik het daar niet mee eens was moest ik maar een mailtje sturen. En als je dan een mailtje stuurt krijg je een automatische antwoord dat het erg druk is op de klantenservice en dat de Let op gemiddelde reactietijd 20 werkdagen is. Ik wil graag snel een oplossing voor dit probleem !!!

Positief

mijn eerste jaar bij UnitedConsumers-Energie was positief .

mensen die met je meedenken.

Nu niet in de problemen omdat wij jullie advies hebben opgevolgd.

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

Een heel prettig bedrijf zonder drempels,hoge gunning en dat voel je! Zeker in deze vervelende tijden een verademing!!!

echt prima zo. verder fijne kerst een een gezond 2023

gewoon super

blijf zoals je bent

top aanbieder

Top aanbieder zitten hier al jaren bij en tot nu toe nooit spijt van gehad ga zo door ik ben zeer te vreden

Ik met unitedconsumers meerdan 6 jaar en ik ben blij met julli

Ik met unitedconsumers meerdan 6 jaar en ik ben blij met julli

tevreden ,dank u

hopende dat het zo blijft ?????

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven