uitstekend, fijne service en vriendelijke medewerkers.

Bij UnitedConsumers wordt ik altijd zeer vriendelijk geholpen en krijg ik het juiste advies en ondersteuning bij het kiezen voor energiecontract maar ook voor zorgverzekering. Hierbij ontvang je ook nog een spaarpremie wat aardig op kan lopen en je zelf kan beoordelen of je het laat uitbetalen of sparen en daarna iets leuks kan kopen.

Goed bedrijf

Ben netjes over gestapt naar unitedconsumers energie. Was zo geregeld.

Prettige goed overzichtelijke energieleverancier.

Vind het leuk dat je een geldbedrag kunt sparen en dat dat geen fake is maar ook daadwerkelijk wordt uitbetaald. Ik weet alleen niet precies hoe dat bedrag wordt berekend. De maandafrekening is erg overzichtelijk en tijdens de energiecrisis bleef het maandbedrag zoals in het contract staan. Dat werd bij veel andere energieleveranciers namelijk wel verhoogd. Ik vond dat klasse !

United consumers succes door klanten belang op de eerste plaats te stellen.

UC geeft adviezen om de maand lasten te helpen verminderen, dit wordt door mij zeer gewaardeerd, ga zo door en wens UC veel succes en een langdurig samenwerking toe.

Duidelijk en goed overzicht

Elke maand goed inzicht in verbruik

Fantastische service

Kiezen altijd voor de goedkoopste verzekering en attenderen je daarop

Prima naar mijn zin!

De energiemarkt is een Wild-West-Markt, vol stunters en lokkertjes. UC blijft rustig, doet geen gekke dingen met de prijzen. Verlagingen worden óók gewoon doorgevoerd als daar aanleiding toe is. Misschien niet de állergoedkoopste, maar wel een van de betrouwbaarste partijen om mee in zee te gaan....

United for all, gewoon doen.

Al jaren lid en zeer tevreden, en je spaart en bespaard.

Overstap is goed verlopen. Website voldoet aan alle verwachtingen. Maandelijks voorschot is goed in te stellen. Prima zo

Tevreden klant

Hoop op weer een mooie energie aanbieding ....leuk spaarsysteem duidelijkheid

Een hele fijne energieleverancier die open en transparant is. Het is ook nog eens leuk om gewoon wat geld te sparen door gebruik te maken. Zo spaar je ongemerkt toch een beetje bij elkaar.

Bezitters van zonnepanelen worden benadeelt!!

Was van plan om te verlengen maar het aanbod van UC is dermate slecht voor zonnepaneel bezitters dat ik overgestapt ben naar Vattenval die zelf nog goedkoper (incl leveringskosten) is. Wel heel jammer want tot de laatste verlenging al ruim 10 jaar bij UC als tevreden klant!!

goede service

klant vriendelijk

Goed maar jammer dat.....

Dat ik mijn energie nu ergens anders moet weg kopen jaren lang trouwe klant en nu geven jullie nieuwkomers meer korting als trouwe klanten. Dat deden jullie voorheen niet toen heb ik gewoon gebeld wat er mogelijk was kreeg ik een passend aanbod. Nu heb ik ook gebeld want mijn contract liep af en gaf ik aan dat ik bij een andere leverancier 400 euro goedkoper kon per jaar en er word gewoon niks mee gedaan en een nieuwkomer krijgt wel dikke einde contract bonus..... erg jammer was graag bij jullie gebleven zit al 6 jaar bij jullie met stroom en gas. En met zorgverzekering wel meer als 10 jaar.... word niks mee gedaan jammer toch moet je zien hoeveel euro's ik naar jullie heb gebracht en wat krijg je terug aan trouwe dienst helemaal niks.

Goede service. Vrij snel aan de lijn bij telfonisch contact. Coorrecte en duidelijk bij vragen.

Het is immer plezierig als men niet te lang op contact hoeft te wachten en daarna ook duidelijke en geode antwoorden ontvangt op gestelde vragen.

Duidelijk en overzichtelijk

Duidelijk waar je aan toe bent. Goed overzicht op de website.

nooit geen klachten

nooit geen klachten

Goede informatie en tips, goed bereikbaar.

Goede ervaring en snel bereikbaar.

Goede ervaring en snel bereikbaar

Duidelijke info met betrekking tot het verbruik

Fijn spaarsysteem, te gebruiken naar eigen inzicht wanneer het je zelf uitkomt. Fijn dat je kunt zien wat je verbruik is ten opzichte van andere gebruikers. Stimulans om het nog beter te doen.

goede korting

gewoon goede korting duidelijke website.

Goede energielevering tegen lage kosten.

Nooit geen problemen met United Consumers. Altijd goede levering tegen lage kosten. Geen verborgen addertjes onder het gras. Eén maal weggeweest naar een ander door gebruik te maken van een aanbieding. Nooit meer! Zo snel snel mogelijk terug gekeerd.

heel prettig.

Als ik bel voor informatie, krijg ik direct heel vriendelijk antwoord en ik vind het heel fijn, dat ik geld spaar,en dat ik dat op mijn rekening krijg overgeschreven wanneer ik dat aangeef.

alles goed geregeld. begrijpelijk

Gewoonweg 'n goede organisatie!

Gewoonweg 'n goede organisatie!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven