Blij dat we al jaren GeledenUnitedConsumers hebben leren kennen.

Via UnitedConsumers goede zorgverzekeraar, leuk sparen met UC, spaargeld naar mij overmaken altijd correct. Zou geen ander meer willen.

Ik ben een tevreden klant.

Ben altijd goed te woord gestaan, vriendelijke mensen aan de telefoon, en blij met de korting die ik eens in de 3 maanden betaald krijg, jammer dat dat niet meer mag van de overheid

Geruststellende Top ervaring

Per 11 januari gaan wij van vast over naar variabel contract,het gehele gebeuren (nieuwe maandbedrag enz)werd door brenda van straaten duidelijk en uitgebreid uitgelegd. EN eindelijk eens een klantenservice zonder GIGA wachttijden. Ik ga vol vertrouwen mijn nieuwe contract aan en blijf zeker kkant

Geruststellende Top ervaring

Top ervaring

Per 11 januari gaan wij over van vast naar variabel contract,het geheel is zeer duidelijk en uitgebreid door brenda van straaten uitgelegd . Alle tijd ervoor genomen door brenda. EN eindelijk eens een klantenservice zonder eeuwige durende wachttijd. Ik blijf tevreden klant

Top ervaring

Klantenservice is goed bereikbaar en zeer behulpzaam

De klantenservice is zeer goed bereikbaar. Het is gewoon heel prettig dat je niet iedere keer als je belt in de wacht wordt gezet. De medewerkers zijn kundig, helpen je als je vragen hebt en geven goed advies.

TOP

De wachtijd bedroeg....zeer kort ;-) Ik ben ook zeer tevreden over hoe er meegedacht werd door de medewerker en ze was erg vriendelijke

De snelheid en kunde van Nelleke Ophoff was fantastisch! Mijn complimenten.

De snelheid en kunde van Nelleke Ophoff was fantastisch! Mijn complimenten.

Geweldig om lid te zijn van United Consumers.

Zeer fijne organisatie die werkelijk is voor de consument. Houden de prijs zoveel mogelijk laag en je krijgt ook een organisatie korting. Fijn om er bij te horen. Gaat zo door.

Telefonisch goed bereikbaar, en een eerlijke behandeling.

UnitedConsumers Energie, heeft klanten in hoog vaandel staan, als ik naar de andere energie maatschappijen kijk, zijn net cowboys, erg jammer.

Goede Service, direct bereikbaar en doet wat het moet doen! Als je klant blijft word je beloond. In tegenstelling tot anderen. Net mijn beloning ontvangen van 63,- euro. Ik verander niet meer!

Geweldige service

Je wordt altijd goed geholpen.

Vriendelijke medewerkers en snel bereikbaar

Ik ben ook heel duidelijk en goed geadviseerd. Het spaartegoed kwam op een heel goed moment net voor de dure decembermaand. Heel blij mee.

Goede informatie, ook per telefoom

Mijn vragen werden duidelijk beantwoord. De vervolg akties ook.

Betrouwbaar, vriendelijk, goede communicatie en qua prijs netjes

Probleemloos!!

Correct

Top helemaal top !

Ik ben echt zeer tevreden met UnitedConsumers !

prima provider met goede service en prima prijzen in deze crisis tijd.

Antwoord op mij vraag

Duidelijk en aardig. Ook extra hulp en vriendelijk

Super vriendelijk en behulpzaam, echt service. Compliment aan Janice

Zoals altijd professionele hulp en zoals.altijd zeer betrouwbaar

Zoals eerder wordt ik gebeld met een raar verhaal door een energie leverancier. Ze zeggen wat punten die kloppen gezien mijn gegevens en twijfel dan toch. Bel ik United Consumers op en die haken zoals altijd alle twijfel weg en behouden zo mijn veiligheid omtrent mijn energie zaken. Mijn complimenten dames en heren. Keep up the excellent work.

er word geluisterd

in deze crisis, word er naar de klant geluisterd en een oplossing gezocht

Telefonisch goed bereikbaar, maar ondeskundige medewerkers

Offerte is ondoorzichtig, lijkt alsof met teruglevering alles wordt gesaldeerd (zowel normaal als dal op één grote hoop) en dan ook nog tegen levertarieven ‘normaal’ en incl. Btw. Niets is echter minder waar tot je de bevestiging ontvangt: terugleververgoeding is excl. btw….. Verder is men tot 2x toe niet in staat hoe salderen precies plaatsvindt, bij dubbel tarief afzonderlijk per ‘normaal’ en ‘dal’ of toch over het totale erbruik salderen? Het antwoord weten de medewerkers aan de telefoon tot 2 maal toe niet te geven. Het schort hier aan de nodige kennis en bijscholing op dit vlak is dringend gewenst!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven