Geen nummer maar persoonlijke behandeling door Brenda

Fijne, duidelijke communicatie en meedenkend. Ontzettend fijn geholpen door Brenda van Straaten. Het niet het gevoel hebben dat je een nummertje bent, 1 van de zovelen... maar iemand aan de lijn hebben die ECHT meedenkt en in je situatie duikt. Waar vindt je zo'n mensen nog in deze tijd? Uitzonderlijk.. Juist bij United Consumers denken ze echt met je mee! Gebaseerd op de gegevens, het verbruik en de huidige situatie een passend aanbod ontvangen. Duidelijkheid! Dankjewel Brenda voor het fijne telefoon gesprek !

Fantastisch geholpen

D'angelo pakt alles snel en duidelijk op. Is nergens beroert voor. Ga zo door!

Zeer ter zake deskundig

Ik had meerdere vragen. Ook heb ik doorgevraagd naar details zoals bv waarom de uitbetaling bij de jaarafrekening even op zich laat wachten. Uitleg zeer logisch. Afhankelijk van aantal klanten kan dat snel of minder snel verlopen. Ben zeer correct te woord gestaan. En meneer was zeer geduldig met mijn vragen.

United Consumers biedt jou ook de service

Mijn ervaring met medewerkers van United Consumers is dat ze vriendelijk zijn en duidelijke uitleg geven over het product waar je voor belt. Ze geven tips - meedenkend zonder opdringerig te worden. Eventueel aanvullende info, heb je hier aan gedacht of wellicht kan je dit doen zonder je te beïnvloeden in de trant van dit moet je doen !! Hopelijk worden deze medewerkers nog meer gewaardeerd en wellicht krijgen ze om de service die ze al leveren een extraatje in de vorm van een "bonus" zodat ze nog gemotiveerder zijn en blijven om door te gaan met deze service met een glimlach :) Hartelijke groetjes,

Perfect geholpen.

Ik had diverse vragen en ben door een medewerker Lisa uitstekend geholpen. Zij heeft kennis van zaken. Hartelijk dank hiervoor.

Zij hebben ons goed geholpen met het oplossen van een probleem.

Nadat wij overgestapt zijn naar een andere energieleverancier kregen wij problemen over doorgeven meterstanden. Toch hebben zij ons geholpen dit probleem op te lossen. Super.

Dik Tevreden

Alles is heel goed geregeld

Fijn dat alles voor je geregeld wordt met name nu in deze roerige tijd

Betrouwbaar

Sparen zonder dat je het merkt , het gespaarde opvragen wanneer je het nodig hebt

Bedrijf komt zijn afspraken na.

mensen wrken proffesioneel en dat is in de hudige markt een verademing

Houd zich aan afspraak, zijn duidelijk en vriendelijk

Na meer dan 10 jaar reeds meer dan 2100€ terugverdiend, ongemerkt toch een extraatje wat leuk kan zijn, het uitbetaald krijgen kan elk moment en hoeft er de deur niet uit.

geen flauwekul, telefonisch goed bereikbaar.

Ik hoef niet te sparen voor strijkijzers of broodroosters. Gewoon bespaard geld weer teruggestort op de bank is het meest logisch. United Consumers is telefonisch goed bereikbaar, je wordt niet eindeloos doorverbonden en geeft duidelijk antwoord op eventuele vragen.

geweldig, jullie houden zich aan de afspraken

Na al die jaren dat ik klant ben heb ik nog geen klachten gehad, en de contracten worden afgehandeld zoals de afspraak is, ben dus zeer tevreden.

Ik ben al jaren een meer dan tevreden klant bij United Consumers

Blijf van alles op de hoogte door tussenkomst van United Consumers en dat geeft mij, als vaste klant een prima gevoel en helemaal nu met die grote veranderingen met het gas en elektriciteit.

Eerlijk open en betrouwbaar.

Een van de weinige energie bedrijfen die goed bereik is en waar je netjes en eerlijk te woord gestaan en behandeld.

Zeer tevreden, goede prijzen en correctie uitvoerige informatie

Sinds een aantal jaren over gegaan van Nuon naar United Consumers, dit is een goede keuze geweest Wij zijn positief en tevreden op de manier waarop deze leverancier ons maandelijks een overzicht geeft van het verbruik Het spaarsysteem is een extraatje dat mooi is meegenomen met div keuzes om het tegoed te gebruiken Vlotte uitbetaling Wij blijven bij deze leverancier

Wij hebben stroom en een zorg verzekering daar hebben goede ervaring mee en tevens spaar je nog.

heel klant vriendelijk en probleem oplossend vermogen.

klantenservice is bereikbaar en meedenkt in verhouding tot andere bedrijven.

dit bedrijf is super

je hoeft maar te bellen en je krijgt een leuke dame aan de lijn die je super snel helpt

Prettig telefoongesprek

Met uw medewerker Linda een prettig telefonisch onderhoud gehad na niet lange wachttijd v 5 min. Ze was geduldig vriendelijk en niet beroerd om bij n collega van haar iets na te vragen.

Zie onderstaande !! Zeer tvreden over de service/voorlichting en mijn portomonnaie vaart er wel bij

Zeer tevreden over de servive/voorlichting en mijn portomonnaie vaart er wel bij.Waarvan akte !!

Alles heel duidelijk, goed overzicht en betrouwbaar. Top.

Top.

Uiterst tevreden!

Staan mij altijd correct te woord en geven mij de juiste informatie waar ik om vraag. Mijn tegoeden worden altijd op tijd overgemaakt. Uiterst tevreden ben ik over United Consumers!

Een uitstekende keus

De vele diensten van UC zijn prima in orde en hebben een goede service. Gewoon een uitstekende leverancier met een acceptabele prijs product verhouding.

Duidelijke eindafrekening

Goed tarief. Duidelijke site. Klantenservice ook telefonisch bereikbaar. Duidelijke en overzichtelijke eindafrekening

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven