UC heeft mij al heel veel voordeel gegeven.

Dankzij United Consumers heb ik al heel wat jaren financieel voordeel genoten.

Wachttijd valt best mee Medewerkster klantenservice was uiterst vriendelijk en gaf mij alle gevraagde informatie Mijn complimenten!!

Goede service!

Via whatsapp contact gehad. Wijzigingen snel doorgevoerd. Top!

Tof bedrijf, vriendelijke medewerkster, goede info.

Geef scoringsvragen. Dit kost teveel tijd.

Phone service

Pretty useful and extensively informative

Al jaren zeer tevreden

Mijn termijn bedrag is niet verhoogd, ben wel bang voor de toekomst. Maar ik vertrouw erop dat UC het goed berekend heeft.

Ik heb vandaag een super contact gehad met heel veel goede en bruikbare informatie. Daarvoor dank !

Transparant, duidelijk, behulpzaam en klantvriendelijk.

Transparant, duidelijk, behulpzaam en klantvriendelijk.

Hartelijk

Geweldige dame in een keer alles opgelost zeer aan te bevelen u

Prima te woord gestaan.

Een aangename ervaring deze keer. Vriendelijk,klant gericht. Duidelijke uitleg. Compliment voor deze Lisa van Vijfeiken.

Was snel aan de beurt en werd prettig geholpen

Prettig gesprek gehad met m.i. zeer kundige mevrouw van Vijfeycken

slecht

Dat doe ik graag!! Zeer teleurstellend bedrijf die ons letterlijk in de kou laat staan. voor de crisis op de energie markt zijn wij benaderd door Yale Adviseurs, die samen werkt(e) met UnitedConsumers . We hebben via Yale Adviseurs een contract afgesloten voor 3 jaar. Hier ook een bevestiging van gekregen en een energiecontract via de mail ontvangen. Nu zegt UnitedConsumers dat onze gegevens niet bij hun gekend zijn en ons dus geen vastcontract aan kunnen bieden omdat zij de samenwerking met Yale Adviseurs hebben beëindigd. Die samenwerking is na ons akkoord beeindigd!!! UnitedConsumers zegt het zeer te betreuren maar kan volgens hun hier niks aandoen. Ondanks onze bevestigingsmail. Contract is contract of niet soms. Was het andersom geweest dan hadden wij onze verplichtingen na moeten komen, maar zo'n bedrijf zegt alleen sorry, het spijt ons, maar we kunnen alleen wel een variabel contract aanbieden. Ze moeten hun ogen uit hun hoofd schamen en wij zitten nu met een torenhoge energieprijs die ons door de strot wordt gedrukt.

Zeer goede en geduldige uitleg door mevrouw Lisa Verhagen

Geachte lezer, Zoals elke Nederlander was ook ik zeer “ gespannen” om mijn nieuwe maandbedrag te weten. Het contract was immers al verlopen op 21-07-2022. Mevrouw Verhagen heeft het me haarfijn uitgelegd en wist ook adequaat te reageren op mijn vragen! Ik heb waardering voor haar !!! Ze was ook uitermate vriendelijk en menselijk. Fijn dat ze bij u werkt! Met vriendelijke groet, Bianca Jacobs-Rammeloo

UnitedConsumer,egricht naar de klant,aanbeveling.

Zeer tevreden, klantvriendelijk

Goedkopere energie leverancier en zorgpolis

Krijg goede adviezen en duidelijke uitleg Regelmatig ontvang ik correcte nota’s Lagere vaste lasten sinds ik bij united consumers ben aangesloten.

Prima verzekering

Daarbij spaar je steeds weer een extraatje. Mooi meegenomen.

Zeer betrouwbaar

Halverwege mijn drie-jarig contract rezen de energiekosten de pan uit. UnitedConsumers houden zich op een professionele manier aan de overeenkomst waarvoor dank.

Zeer tevreden over deze aanbieder zal nooit veranderen

Ik ben inmiddels al langere tijd bij United Consumers nooitv een dag spijt van gehad.

Positief !

Fijne energiemaatschappij ! Prima service, ben nog nooit ergens anders zo goed te woord gestaan bij de klantenservice als hier. Goede , scherpe tarieven, ik kan het iedereen aanbevelen

Content

Ben al vele jaren te vrede klant bij United Consummers

Ben blij met United Consumers. Goed bereikbaar vriendelijke en snelle dames of heren aan de telefoon! Leuk spaarsysteem.

super dit

ben hier al jaren bij super leuk spaarpotje dit

Altijd keurige behandeling

Zijn erg behulpzaam Nete antwoorden Wat ze beloven doen ze

Uitbetaling tegoed duurt erg lang

Jammer dat je zo extreem lang moet wachten op een uitbetaling van een tegoed. Als de aanvraag net niet op tijd is, dan moet je een extra maand wachten. Er staat op de website 'uitbetaling tussen 15e en 20e van de maand. Uitbetaling kwam echter vandaag = 23e. Waarom duurt dit zo lang en waarom niet binnen vernoemde periode?

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven