Echt top service

Mijn ervaring met de klantenservice is te beschrijven als deskundig, geduldig, meedenkend & vriendelijk. Dit is de service van de bovenste plank. Echt een warm bad.

Super service.

De medewerkster die ik aan de telefoon had, was erg vriendelijk, meedenkend en oplossinggericht. Erg fijn contact met goede samenvatting van mijn klantvraag

Snel en goed geholpen met doorgeven van verhuizing!

Ik verhuis naar een appartement waarvan het postadres niet overeenkomt met het adres waarop de meter staat geregistreerd (omdat ik op een hogere verdieping ga wonen dan uit het postadres blijkt). Na een snelle reactie op mijn eerste mail, werd dit heel snel verwerkt. Heel fijn in deze drukke tijd dat dit snel van mijn to-dolijstje kon worden afgestreept.

Goede service, schappelijke prijzen

Niets dan goede ervaringen met UnitedConsumers. Snelle service, schappelijke prijzen en een praktische en overzichtelijke MijnOmgeving.

Altijd bereikbaar, goede klantenservice

Zeer goed.

Goede afhandeling en inlichting over verbruik gas/elektra.

Duidelijke website

Duidelijke website en makkelijk in gebruik. Fijn korting sparen.

Tot op heden loopt alles '" op rolletjes

Alles gaat oke, het geld heb ik telefonisch aangevraagd, dit was een gezellig gesprek.

Humaan

Geen kosten vanwege sponsering voetbalclub of dergelijke. Uitstekende service.

Altijd in orde en correct

grote klasse

zeer correct, grote dank

Over het algemeen zeer tevreden

Helaas sinds april geen overzicht meer van mijn energie verbruik. Het bleek een storing bij enexis. Ook in mei en ook in juni hen ik weer geen overzicht gehad. Ontzettend storend. Ik heb in juli wel mijn nieuwe tarieven doorgekregen maar wat ik afgelopen jaar heb verbruikt, is nog steeds niet gecommuniceerd. Ik ben benieuwd of ik eind juli wel een overzicht krijg. In deze tijd,waarin je zelf ook erg bezig bent, met je energie verbruik, wil je gewoon weten wat er gebeurd. Ik wacht weer af....

Laagste prijs en leuke extra’s !

Altijd je verbruikerskosten per maand,goede tips En altijd bereikbaar,al jaren tevreden klant. Martin Ivo

Goed geregeld

Mijn 1ste jaar, geen klachten,telefonisch word je goed geholpen

goed bedrijf

Een duidelijke site, overzichtelijk en vriendelijke benadering per telefoon

De korting is overgemaakt.

Het bedrag is zeker welkom, bedankt.

Goedkoopste aanbieder

Altijd de goedkoopste aanbieder en ook nog sparen.je kunt je spaar tegoed gewoon op je rekening laten storten

Ik ben super tevreden en enthousiast.

Ik kan iedereen aanbevelen zich aan te sluiten bij United Consumers.

Geweldig !! Dat je het bedrag hebt overgemaakt. Dit waardeer ik je .

Dank je wel. Het stimuleert me zuinig verbruiken kan.

Gewoon goed

Ik ben sinds 2021 bij jullie en blij dat ik die overstap heb gemaakt united consumers is voor mij de beste keuze geweest

Vriendelijke communicatie en er wordt met je meegedacht

Goede informatie en service

Goede informatie en service en prijsvriendelijk voor vaste klanten.

Kort keuzemenu. Bijna direct medewerker aan de telefoon. Geen wachttijden. Duidelijke uitleg. Meteen nieuwe voorschot aangepast. Perfect.

Goed en deskundig geholpen

Nada is een hele vriendelijke, behulpzame en deskundige medewerkster. Echt top geholpen!

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven